kaniner
tänkte att vi kunde kanske sammla alla kaniner som man ser på tex blocket mm som behöver nya hem :P , ok jag vet att det kan bli jätte mycket men man behöver ju inte ta upp alla annonser. Kanske bara de som ser ut att behöva akuta hem.
Själv blev jag riktigt kär i denna pojk som är nära avlivning :( Ricktig sötnos är han :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Så söt… Hatar sånna där annonser när folk hotas… Man mår bara dåligt.

#1 m, jag vet :( , han va jätte söt :( ,
20 årig djurgalen moder*
Gud så sjukt dåligt o hota med avlivning sådär. Jättesöt var han iaf, hoppas han får ett fint hem! Har inga annonser såhär på rak arm jag kan tipsa om ;P
men hallå.. hon som annonserade ut i #0 är ju verkligen helt dum.. hon skriver att hon inte har plats med honom för hon har en marsvinsuppfödning och hon har heller inte tid med honom för marsvinen tar hennes tid antagligen.. men HUR tänkte hon då när hon köppte den..?!?! ah, jag blir så förbannad på sånna. hon kunde ju låtit bli att köpa den från första början om hon ändå inte har tid och plats.. sjuk i huvudet…..
Medarbetare på Hundar.ifokus

#4 m :/
och han är ju inte mer än 4 månader har jag för mej :/ Uch hade vi redan fllyttat så hade jag abselut tagit han! otroligt mysig värkar han och inte alls hans tid att dö ialllafall!
20 årig djurgalen moder*
#5,, nej precis!! :/
ja han var mycket mycket mycket söt!! :) svart som sot :):)
Medarbetare på Hundar.ifokus