För sent? :S
Undrar mest om det är för sent att para nu? Har tänkt på att jag ska para dem hela våren här, men det har inte blivit av! Skulle vara jätte tacksam om ni skrev vad ni tycker och vet! :) Tack
(Honan är 1 år 12 apr)
Mvh Sigrid
Hur gammal är honan då?
det går ju helt ok nu om honan inte är för gammal.Skulle det bli den första kullen?
Med vänlig hälsning,
Jenny
haHar du läst mycket om kaninavel ? du bör veta väldigt mkt (;
Kaniner behöver inte paras på våren. Men vill man ha ungarna lev. klara till sommaren är det ju en fördel (;
Parar du honan nu kommer hon förmodligen föda runt 5 maj, sen kommer ungarna vara lev. klara runt 5 juli.
haHAr XD bra svenska :P hurra för mejj XD
hur gammal är du :) ? du kanske har läst mkt om dt åså ;D

#1 Jo, jag tänkte para Fiona som är 1 år 12 april. Vet att man helst ska para dem när de är vid 1års åldern, och inte senare.
#2 Jadu, beror väll på vad som menas med mycket? Läser nog ganska mycket för att vara på den säkra sidan, det tror jag :)
#3 Ja, jag tänkte att det skulle bli bra om de var leveransklara i tid till sommarlovet någon gång. Jag tänkte mest om det är för sent, för honan? Osäker :O
#4 Haha :) grattis ;) Jag är 11.
Mvh Sigrid
#5 Nej, det är inte för sent för honan.

#6 Okej, vad bra! Jag blev mest lite osäker när jag såg att typ, jätte många andra på kif redan har fått sina småttingar! Tack för att du svarade! Jag vet inte riktigt själv vad jag tänkte mig som kunde vara "farligt" för honan att para henne såhär "sent", men fick bara för mig något!
Mvh Sigrid