tips på pris till sommarburar
eftersom jag bestämt mig för att sära på ett kaninpar jag har då de inte längre kommer lika bra överens som förut så är jag tvungen att tänka om med sommarburar. Funderar lite på att sälja sommarburarna jag har nu men har ingen aning om hur mycket jag ska ta för dom. har ni några tips?? vad kan dom vara värda?
Stora buren(första bilden): bredd: 150 längd:187 höjd: 85 , minknät runt om och halva taket i mink andra öppning med kompostgaller. Även kompostgaller i botten, helt rymmningsäker. går även att ta bort gallret o botten.
Lilla buren(andra bilden) bredd: 93 längd:187 höjd 85. minknät på de två långsidorna och kompostgaller på kortsidorna, minknät över halva taket och ett kompostgaller över andra delen som även den andvänds som öppning.

stora buren - 200 kanske? (Är intresserad av den!)
lilla buren - 100 ?

hum tycker det låter lite för lite för dessa burar…dom blev byggda förra året och nätet runt den stora kostade minst 200

3# ok kanske såhär
Stora buren - 300
Lilla buren- 250?

tyvärr tycker jag fortfarande att priset är för litet om man kolalr på andra mindre uteburar som säljs..

Några fler som har prisideer?
Tycker också det låter för lite, dom ser ju väldigt robusta o bra ut, inga renoveringsobjekt eller så. Men jag har inget förslag på pris, tyvärr, är inte så bra på sånt (;

400 stora buren, säg du något pris, helst inte över 600, har lite problem me pengarna å e akut behöv med två till kaninburar, kan kanske köpa en av dej :)

eftersom att hinder sälja vääldigt dyrt borde hagarna vara dyra!, de är vääldigt kraftiga och fina också:D
så kanske: 800
liten: 600
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
annaforsgrens priser tycker jag lät bra :) Ev lite billigare kanske, är inte så bra på vad det brukar kosta^^ Men kolla runt lite på blocket o så och jämför ;)

Stora:500
Lilla:350-400
Ungefär kanske. ;) Jättefina burar!

Jag tyckte att #9 lät bra :) Kanske lite billigare :)

Vart bor du då???
Jag skulle betalamax 500kr för den stora och kanske 300 för den lilla. Tyvärr får man inte mycket mer för hagar.

#13 Jag bor utanför uppsala

#14 Dina priser va bra :) *ge berömm*
Räkna ut själv istället? :D Virke + nät + pris för bygget - ev skador = priset. :D