ssv ?
någon som ska på ssv utstälningen 19/4 ? eller det blir ju kanin hoppning för kaninerna men utstälning för övriga smådjur ( Råttor, Möss, Gerbiler, Marsvin & Hamstrar )
Någon som ska dit :P ?
Själv ska jag dit med 5 råttor & Kaninen får följa med också :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Var är den?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Var är den?

Skåne / landskrona
tuvärr så var sissta anmälnins dagen igår, men styrelsen & de som holler är super snälla så ev om man ringer kanske man kan anmäla sig. Sitter själv i styrelsen men holler inte i anmälan denna gången.
20 årig djurgalen moder*
Hmm… för långt
Ja, för långt för mig med tyvärr…
Nån som vet (så här på rak arm) när nästa utställning blir i Södermanland eller Stockholsområdet?
Det blir den 1/6. På berga naturbruksgymnasium. Ska själv dit.
Solbackens kaniner
Hmm… Och det ligger?
Västerhaninge.
Sen är det en utställning på min skola, Jälla naturbruksgymnasium, den 6/6.
Solbackens kaniner
Ok. Tack!
På dem kommer jag!

ingen (A) xD
20 årig djurgalen moder*

Tyvärr inte. Har inte stambokfört min kanin än :(

#11 de behöver inte vara det :P, är många kaniner som är från tex djur afär mm där. :P Det är en "familj" förening :P . Fast kan vara helt ute o cycklar ska kolla om mamma vet xD.
20 årig djurgalen moder*
Jag kommer inte :( Jag får vänta till nästa gång. Har fullt upp nu o en hona jag gärna ville ha med ska ha ungar då ^^
O de andra som skulle med är nog inte redo än.
(hamstersnack)
Nej :/
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag kanske dyker upp o tittar litegrann om jag är ledig den dagen ^^

#15 ok :P , om du "våågar" så kan vi kanske hämta upp de om det är någon du vill ha med så kan vi ställa ut han/hon till dej :P .
20 årig djurgalen moder*
Det är ju redan försent? Sista anmälningsdatumet var 29onde mars.

#17 jaha :P , trodde du hade anmält ändå :P (A) xD
20 årig djurgalen moder*
Jaha ^^ nej jag bestämde mig (den 29) att jag får vänta till nästa gång. Då har jag lite mer att välja mellan oxå :) Man vill ju ta med så många egna avkommor som möjligt :)

ANMÄLNINGSTIDEN HOLLER PÅ DENNA VECKAN OCKSÅ!
20 årig djurgalen moder*

det är bra priser, är sponsrade av toalett och får 90 seckar var utstälning, även Arken zoo här i Ystad & några i Helsingborg & landskrona skänker priser.
20 årig djurgalen moder*
varför håller dom på denna veckan oxå?

för att det va bara jag & min kusin i kanin hoppningen, 12 råttor ( mina 5, Daniels 2 & solens ), 7 gerbiler ( två st är kusinens ), 6 Hamstrar & Marsvinen va typ 20st.
Värkar inte som folket är pigga på att ställa ut :P
20 årig djurgalen moder*
Lol :S
Trodde de skulle vara bra mycket fler än sådär! Mina har lite skrubbsår här o var eftersom dom biter på galler. O 2 av 3 hanar har lite avklippt päls sedan tovor. Df vill jag vänta.

#24 ja det är konstigt om man tänker på de förra utstälningarna hur mycket det varigt då. Men skit samma. Försöker iallfall få folk att anmäla sig (A) :P , haha. Är ju roligare med flera.
20 årig djurgalen moder*
Jo absolut! Hade gärna varit med asså. Men känns som om jag skulle vänta lite. O då får man väl göra de ^^ Har mycket att hålla på med nu oxå så om jag enns är ledig den dagen så jublar man ^^
Ska bygga om en bod till "djurhus".

#26 ok :P , ja lycke till med boden :P
20 årig djurgalen moder*
haha tack ^^