Ny skellefteå träff? :)
Jag tycker vi kan gott och väl ha en ny skellefteå träff, det är så många nya som har skaffat kanin :D
Fasst det beror på vart vi har den x'D Om någon vill framföra ideen med mig så kan du ju kanske skicka en komentar, eller nått^^,
Jag är inte så smart x''''D Jag har faktiskt ingen kanin :( Men jag kan ju kanske vara "banpersonal" eller ngt :) Det blir nog bra :D
Alla som bor eller har tillgång att fara till skellefteå kan ju skriva in en pling :D

Jag bor i Skellefteå. Vore jättekul! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Det skulle vara superroligt:) Alla som vi redan har haft har varit superbra:)

Ja, jag har inte varit på någon av skellefteå träffarna (Okej, inte någon annan träff heller…), och det vore helt klart kul! Tycker det verkar vara en superide ;)
Undra vars vi skulle ha haft det. Det blir ju mycket mer folk om både de som har innekanin och utekanin kan komma:) Men annars kan vi vänta till våren

ja det skulle ju vara roligt :P men jag tycker vi ska vänta till våren :P

putt
www.frihetenskaniner.se
råå skoj! kan vi inte va i ok-backen? :)
Men jag har inne kanin så jag måste nog väna tills det blir varmare.
putt

#8: OK-backen funkar :)
www.frihetenskaniner.se
Jag bor också i ske-å. Det vore jättekul. :)
Jag bor också i Skellefteå, skulle vara jätteroligt! :)
Jag bor i Umeå men kan absolut tänka mig att åka till Skellefteå om det blir en helg som passar och det är någorlunda varmt ute då jag har en innekanin :)
Jag tycker att vi ska vara hos ciss eller i OK-backen. :-)

Hehe, var ligger OK-backen? ^^'''
#15: En liten bit från Konsum. OK-backen ligger bredvid OK-macken. ;-)

eh. Hm. Fattar nog ändå inte. Konsumet i stan, eller vad….?!
(Hahaaa, jag är verkligen trögfattad…x''d)
#17: Nej, vet du vart Tre Kronor ligger (pizzerian på erikslid)? Jag blir så hemmablind, det är jättesvårt att förklara. ;)
Jag kan komma om det blir varmare. :)
Skulle va kul :)
putt
Jag bor i skellefteå,
Ska vi vara hemma hos någon (tex. på någons gård) eller ska tycker ni OK-backen? =)
#22: Jag tycker att ciss har stor och fin gård, OK-backen är också bra. Det spelar ingen roll för mig. Vad tycker du? :)

Bor alla där? :O Göteborg <3 xD
Klart Jag kan komma (: Om jag nu får vara inneboe hos Ciss [a] <3 *flirtar*
putt
putt

#25: Klart du får! <3333
Haha, hos mig? Här missar man grejer när man inte varit hemma, haha. För mig spelar det ingen roll.
Men vi har katter, & vissa kaniner kanske inte är så förtjusta i dem. Fast de går ju att låsa in. Katterna alltså :)
www.frihetenskaniner.se
#28: Jag tycker det iaf. :)
vem mer har en stor gård i skell-å förutom Jag och Ciss? =)
Jag :P
När och var ska vi ha den? :)

#31: Hos diiiiig kan i vara! Klutmark är ju så himla avlägset, det är svårt att beskria för alla vars dom ska fara i så fall ^^
www.frihetenskaniner.se
#33: Det är ju jättelätt att hitta till dig iaf! :)
För mig spelar det ingen roll.

#34: Haha, beror väl hur bra lokalsinne man har & vars man kommer ifrån, typ stan/burträsk osv ^^
www.frihetenskaniner.se
#35: Haha, jo, det förstås. ^^
Ok-backen är mycket bra:9 Stor gräsyta och har skydd mot regn och blåst om det skulle inträffa när man är där;) men fatta så kul det skulle vara om man kunde vara hos någon med stooor gård(typ som ciss) och kanske kunde tälta:D Kanske lite stort tänkt men det skulle vara superkul:) träffas alla kaningalna människor på samma plats:) Det blir ju då i sånnafall i sommar och vi skulle ju kunna ha en nu i vår också:)eller vad tycker ni?

Skulle vara jättekul med en till skellefteåträff!:D
#39 det är ju suuper:D
putt

#39: Kan vi vara hos dig? Ser ju jättebra ut! :)
www.frihetenskaniner.se
#39 Super fint ! :)
#39: Kan vi vara hos dig? :)
putt
Haha, jag ska höra lite ^^
putt
Varför är vi inte bara typ i kåge på grusplanen? ^^, Det funkar väl? Eller? :D Bussavstånd skulle ju vara bra osv. :) Eller så.. hm.. har aldrig fattat vart ok-backen är x'D Eller så frågar vi någon ridskola om vi får låna, utebanan eller manegen? :D Vad tkr ni?
Grusplanen i kåge är väl inte så kul att vara på kan jag tro. En bit ifrån den är det en busshållsplats, men nej, jag vill inte vara där. Får man ha kanin på buss?
Jag tycker fortfarande att vi ska vara hos Amanda eller hos Ciss. ^^
Jag bor i umeå och det skulle vara kul att komma men vi har ingen bil och jag kan gärna inte gå till skellefteå =D
Men ja.. Någon ridskolas banor då? Skellefteå Ridklubb har kaninhinder dom kan låna ut. Om det skulle kunna fixas. Jag tror inte dom bryr sig. Bara om dom inte har lektioner osv.

#49: Buss? :)
www.frihetenskaniner.se
#51 buss till skellefteå är svindyrt, det är liksom 14 mil =D
vart ska vi vara? och när ska den vara?
putt
skulle kanske kunna komma… :) beror på om jag får skjuts (A) :P

#55: Hoppas det, eller buss :)
www.frihetenskaniner.se
#56 Om jag skulle ta buss kan jag inte ta med kaninerna :/ Tog kontakt med busstrafiken och kaninerna måste då sitta i bagaget.. Det vill jag inte utsätta dem för :/
Men vi håller tummarna för att jag får skjuts :)
#55: Håller tummarna på att du får skjuts! :)
putt
putt:D
Skulle vara kul om det kommer en väldigt snart:) Har saknat alla underbara människor:D
#58 ja, vi får hoppas :D
alla bor jue i ske-å XP alla utom ja som bor in da skog XD
#61 haha:D
Om vi ska ha en snart så skulle det ju passa att vara på OK-backen:D
Eller hur?

Jag bor i skellefteå :) Kommer gärna igen! Har ju varit så kul på dom andra träffarna :D
#63: Tycker också det :D
titta på Nya skellefteåträffen DATUM….