Löstbajs
Nu har Leona bajsat löst och den har fastnat på hela hennes rumpa :/ Har försökt att tyagit bort det nu med vatten och mammas dyra natursvamp (oops) men allt är inte riktigt borta. Hur ska man göra när man ska tvätta dom?

Detta hände för mig och mina niner oxå, jag föreslår att du får din kanin rakad (bara ta bort lite päls i rumpan) hos vetten, sedan med maten vet jag inte riktigt..
#1 Oj, är de så "alvarligt"? :o :'/ Hur mkt kostar de då? Tror att jag ska undvika att ge henne sallad ett tag…

Ja, jag fick båda mina kaniner rakade ganska billigt, det gick på ca 600 kr, nu är dom jättefina i baken :) Sitter det fast i svansen? :/ Ja, du kanske bara ska ge henne obegränsat med hö, lite pellets och inte alls mkt grönsaker..
Jenny brukar få så lite då och då. Vi tvättar med vatten .. kanske hundshampo eller nåt också, vet inte (det är inte jag som tvättar).

Myra är jättelös i magen… Hon är ju känslig i den åldern. Jag klipper bort bajset varje dag =) Går det inte att klippa henne då?
#3 Okej, drar ner på grönsakerna ett tag nu..
#5 Jo.. det skulle kanske gå. Kanske kan höra med mamma imorrn om hon kan hjälpa :)

BABY OLJA . . . . allt lossnar på noll tid, fast de blir lite flötiga men de får man ta. . .
Ge henne bara hö och vatten några dagar om det inte funkar kontakta vet. :)