Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 589 ggr
SallyB
0

Leksak?

Har din kanin en/flera leksak/er som den verkligen leker med? Vad isf?

Sidney har en kattboll (hårdplast) med pingla, i buren, men inte 17 leker han med den. Det närmaste jag kan komma leksak är väl isf kartonger (som han glatt tuggar i sig) och hoppar upp på samt kattens prasseltunnel som han gillar att ta sig igenom när han är ute och skuttar.

WingsofDestiny
0

Måsis har en hård kattpjällra som han slänger runt och tycker är skitrolig när den låter, han har haft bollar också men dem tugga han sönder på en sekund :P

Romana_12
0

Hon har en toarulle som hon jämt och ständigt försöker få in huvet i , och när hennes huvud är i så är man tvungen att dra av den, för hon vill inte att den ska bort. Men nu är den uppäten. xD Stampe har en ''plastkatt'' som han brukar slåss med i hagen, eller.. Den slår inte han, eftersom de är ju en leksak, men han brukar bli lite irriterad på den, men ibland så gosar han med den…

flikkan
0

En massa saker; Toarullar, Kattleksak som skramlar, Tunnlar, Stenar att leka med, och pinnar,

SallyB
0

Putta!

liee
0

en boll med godis i, min buzter e helt galen i den, blir vansinnig om man tar bort den, finns på vanlig djuraffär, blå/gul boll med morötter på. . . å en katt tunnel. . . mina husnycklar är oxå spännande, fast min kanin är ju ilite konstig oxå =)

AlexandraL
0

Jag har precis som liee också en boll med godis i som kaninerna verkligen älskar! Men det kan ju vara lite svårt att lära kaninen att det faktiskt kan trilla ut lite godis när man puttar på den ;)

[chriistina]
0

Min hermelin brukar också ha son boll med godis i, som trillar ut om de rullar på den. Sen ibland binder jag upp grönsaker i taket som de får försöka få tag i. Men leka och leker. De gör ju allt för att få godiset eller maten :P
Min älsta hane jagar bollar ibland. Om man sprkar på den så springe rhan till den och puttar lite på den. Sen får man sparka/rulla iväg den igen så springer han ikap den och puttar lite med nosen. Detta verkar han tycker är kul. Sen Pakk älskar ju att jagar människor, men man kan ju inte trycka in en människa i buren direkt :P
Jag har väl helt enkelt inga leksugna kaniner. Ger jag dem en boll eller något så struntar de i den eller tar sönder den :P