Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 422 ggr
WingsofDestiny
0

OT - present?

Hejsan alla.

Jag skulle behöva er expert hjälp. Min far fyller år den 29 April och kommer komma upp till mig i Juli. Nu är det så att jag är usel på att ge min far en födelsedagspresent och vill gärna ge honom något specielt en det gammla vanliga, verktyg.

Min far har tagit hand om mig sedan jag var 6 månader gammal då min mamma stack utan vidare och har alltid varit där och ställt upp så gott han kan och nu vill jag ge honom en present som verkligen visar hur mycket han betyder för mig och hur tacksam jag är för all den hjälp han har gett.

Kom gärna med olika förslag på presenter.

Taci
0

Oj, vad svårt, jag är jättedålig på presenter. Men min första tanke var någon typ av kollage, o göra en tavla av, med bilder på honom, på dig, eventuella andra släktingar o vänner o på massa roliga saker ni gjort osv :) Det visar ju också att du lagt ner lite arbete på presenten :)

WingsofDestiny
0

#1 lät som en oerhört bra ide =)

Thumper-KG
0

Varför inte tala om för honom samma som du har skrivit här ovan, tror faktiska att han uppskattar ett ärligt uttalande från sin dotter, mer än en fysisk present.

Frida
0

Om man spinner vidare på idén i #1 så kan du göra ett fint fotoalbum genom att scrappa. Då kan du ju skriva in kommentarer om vad du känner för din far osv.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tindra1
0

Jag brukar alltid ge några lotter till min pappa :P hehe x) jag fyller på den 28 april ;P

repekka94
0

Pressent kort??

WingsofDestiny
0

#4 åh vilken underbar ide. Det ska jag verkligen göra. Jag älskar scrapboking =) Tack för den fina iden.