OT - Festival
Maha, typ väldigt onödig tråd.. men iaf ;D
Ska du på festival 08? Vilka/när/hur/var? xD TELL ME.
Eh.. själv så ska jag på Moshpit open (17/5 nykvarn) och så vill jag till Sweden rock eller Hultsfred. Helst Hultsfred, men tror knappast mina föräldrar vill släppa iväg mig.. jag får rymma *evil laugh* xD Lol, men nej. Pappa ska till Sweden rock så isåfall borde jag ju faktiskt få följa med.. ;D
Dela med er av era planer ^^

OMFG, vad många bra band som kmr till Hultsfred, happy ;D
Simple plan, Him, Jimmy eat world, Linkin park, Takida, Paramoe t.ex ;D
Jag ska till hultan, endast för att se dom jag lever för, LINKIN PARK! <3
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#1; :O:O SIMPLE PLAN OCH PARAMORE??
Gosh, jag älskar paramore, lyssnat på dom typ 2år nu :O :D trodde aldrig dom skulle till sverige^^
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Eventuellt till Hultsfred, fast då bara någon dag, gillar inte såna där grisfester egentligen :P Det är mest för o se Simple Plan eller Håkan. O för att en kompis tjatar haha ^^
ja, du ska ju dra med mig på moshpit så x)
- Mvh Emma

#5: Hellyeah ;D FATTA VAD KUL. Chemical vocation ftw! ;D
#6 Yay! ;D<3
- Mvh Emma
Vill till Hultan men det är så jävla grisigt där (har jobbat där;D), iaf på campingområdet. Iofs är det inte där man ska vara men ändå.. :P Mycke läskigt fölk där också, haha ^^ Speciellt Martina :O ;)

Haha, nu blir jag lite OT men lol, kolla på denna mosh
http://www.youtube.com/watch?v=acFMEs7E6Bs&feature=related
Shit, jag skulle fan dö.. xD
#9 hahaha xD vi står och hejar på istället xD
- Mvh Emma

#10: Lätt att vi gör xD ELLER, så springer vi in och typ skriker.. för dom kan ju inte mosha så jävla hårt mot tjejer? o_o
#11 hahah xD
- Mvh Emma
inga fler som ska på festival? (:
- Mvh Emma
Jag ska nog på Augustibuller och Rassle punkrock. Och så på West Coast Riot, men vet inte om det räknas som festival..

Öhm, jag tror jag inte ska gå på nån.
Skit också att jag inte kan följa med Emmy och Emma på mosh -.-' Oturligt nog är det utställning och jag har faktiskt bestämt mig att jag ska ställa ut Eris. Aja, får väl klona mig själv ;D
#15 Ja. det är dumt :'(
- Mvh Emma
Jag ska nog på Storsjöyran (om pojkvännens storasyster får bestämma) men jag vet inte hur det blir med det. Annars lär det väl bli en och annan konsert i stället, Bruce Springsteen till exempel 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft