Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 310 ggr
Little
0

WTF?!

Nu blir jag riktigt tokig på mulle. Han lyssnar aldrig på mig. Han har väl typ varit i tonåren i flera månader. Han är 10 månader gammal.

alldeles nyss satt jag och gosa me han i mitt knä klappade honom tills han la sig i hela knät och dregla på min tröja Xd nästan så han somna. Sen helt plötsligt så reste han sig upp och började krafsa med tassarna överallt på mig!!!! Sen började han rycka i kläderna och gylfen. han var som en galning! Känns som om jag har ne kanin som jag inte får någon kärlek ifrån, jätte tråkigt :(:(:( :'(

Varför är han som han är?? kan man göra nått?. Vi har tänkt kastrera honom. Men tänk om han inte blir nå gosig efteråt eller nått.
Funderar nästan på att sälja honom men vill samtidigt inte :'(

vad ska jag göra?

Feliciaa
0

Så är min Mulle också! Helt plötsligt när man gosar så börjar han krafsa, bitas och ryckas i kläderna :S
han är 11 månader o.O

Little
0

#1, det e så jobbigt. Ja vill också fästas vid min kanin och gosa och lära han tricks som alla andra ör med sina kaniner *BÖLAR* XD

[Niike]
0

Vänta ett tag, iaf tills han har blivit några månader över året. Tonåren sitter i olika länge. Kastrera är ju ett alternativ, många hanar brukar ju bli mkt lugnare och gosigare då :)

Little
0

#3. jaaa :)

Hatasallad
0

Min kaninhane som är två år, han sitter gärna och dreglar i knäet xD Din kanske är kelig? ^^