Ny här!
Hejsan! Jag är ny här… Det här verkar vara en trevlig sida.
Titta gärna in hos mej om ni vill!

Välkommen , hoppas du kommer o trivas.

välkommen hit!
Välkommen. =)
Välkommen!
Välkommen !
Välkommen hit! Hoppas du ska trivas :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
välkommen :D
Emma

Hej hopp och välkommen :D

Välkommen :)

Hej hej, och välkommen..

Välkommen! Se upp att fråga saker, dessa medlemmar är inte så välkomnande för nybörjare. Men de finns ju även duktiga och trevliga! :)
#11: Vad menar du? Själva poängen med sidan ÄR just att man ska fråga saker. Vilka säger du inte är så välkomnande för nybörjare? Och vilka skulle vara de här trevliga som du pratar om? Jag förstår inte alls vad du menar.
Välkommen! :)
#11.. det verkar som om du syftar på dig själv, när du skriver dom "trevliga" men om jag nyss skulle kommit hit skulle jag sett dig som tvärtom, när du skriver så.. tänk på vad du skriver…
Medarbetare på Hundar.ifokus
#13: Jag tycker också att inlägget verkade lite otrevligt, och jag har varit här enda från början.
Välkommen hit! :)

Varmt välkommen :) Du kommer att trivas! :)

#11: Va f*n menar du? Skulle inte jag ha kompetens nog att svara på en nybörjares frågor?
Det där ser jag som en ren förolämpning, det ska du veta!
Det finns många medlemmar här med otroligt mycke kunskap om kaniner, ibland ballar det ur, men det gör det i alla disskusioner.
Att vissa(även jag) inte lindar in sina svar i bomull, kan bero på att det är självklara saker som man själv skulle kommit fram till om man hade startat hjärnan innan man frågade.
För övrigt har tydligen trådskaparen ett 40-tal kaniner, så hon är knappast någon "nybörjare"!
Anders /Thumper KG

Välkommen hit.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Väkommen hit! =)
- Mvh Emma

Stort Välkomnande :)