Tricks?
Har du lärt din/dina kaniner nåt trick? Sotis har nästan lärt sig vacker tass. :P
Jag har försökt med Niike, men han är ointresserad ;) Alpha kommer när jag ropar på henne ibland.
Tricks och tricks, det vet jag inte :P
Min hona slickar mig på kinden om jag säger puss. Men det e bara för då får hon godis ;)
Sen kan de gå på bakbenen om man har en godis de följer.

Har lärt Ava och Loix "stå upp", "snurra" och komma när jag ropar (:
Nu snurrar Ava alltid runt som en tok när hon är hungrig. haha (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Har märkt att man tränar kaniner på unefär samma sätt som man lär hundar&kattor konster. På vårt bibliotek säljer dom gamla böcker för 50cent st(bor i finland)o där brukar också finnas hundträningböcker

Jag har inte lärt mina någonting än, men i sommar så ska jag klickerträna lillan :)

Nån som har en film på sina kaniner när dem gör trixen ? :)
Komma när man ropar ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Var ska amn börja XD
Angi och Isa kan framåt-går, Sitt-stannar sätter sig, Häråt-går åt mitt håll, Stanna sitt- Jag kan gå iväg och dom sitter kvar, hopp.Båda kommer när jag roppar deras namn. Om jag säger Gå hem springer dom in i sina burar.
Angi kan också Axeln-klättrar upp på axeln Ner- hon springer ner för min rygg när jag sitter på huk. Var är Isa- Då letar hon på henne,Dansa står på bakbenen och så håller vi på att tränar slalom:P
Isa Kan spela död:P, och soffan
Jag ska nog lära min nya spinn om det går:P
P.s Har inte annvänt godis till att träna in dessa konster.

#9 Gud vad mycket dom kan! Hur har du lärt in allt om du inte använt godis? ^^

ojoj kommer inte ihåg men sitt vet jg hur jag gjorde.. Jag går med dom i sele och kopåpel och så när vi går så stannar jag och säger sitt och automatiskt när dom stannar så sätter dom sig ner ju XD

#12 Okej :P