Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 393 ggr
WingsofDestiny
0

Skulle göra allt...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För över ett år sedan dog en kanintös som jag ägde. Hon blev enbart 6 månader gammal men hade önskat att hon blivit äldre. Jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka henne men det är ju omöjligt istället har jag sån go lust att köpa en likadan kanin som hon var dvs en gul Lilla Tysk Vädur. Sedan skulle jag kastrera Måsis och låta henne bo med honom, dem skulle passa så bra tillsammans.

Innan henne hade jag aldrig gillat vädurar och det är tack vare henne jag har Måsis idag. Hade hon inte fått mig att ändra uppfattning om vädurar så hade jag aldrig ägt Måsis. Strax efter ett hon lämnade mig ville jag inte vara utan en vädur igen och det var då Måsis kom in i bilden.

Här är några bilder på tösen som saknas hos oss.
RIP Sunshine, du är för evigt saknad.

Kommentera inte förrän jag säger till!

WingsofDestiny
0

sunshine, kanske syns varför hon fick det namnet ;)

WingsofDestiny
0

sunshine

WingsofDestiny
0

sunshine

WingsofDestiny
0

sunshine

WingsofDestiny
0

sunshine

WingsofDestiny
0

sunshine

Nu får ni kommentera 

sputtnick_plexus
0

Söt!

[Niike]
0

Herregud så fin! Förstår att du saknar henne ='/ Tröstkramar<3

WingsofDestiny
0

#8 Tackar.

Hon kom från samma uppfödare som Måsis men hon dog pga att hon fick hjärtfel. (hennes föräldrar och kullsyskon är urdragna från aveln) En av Måsis systrar ska ha kull någon gång och jag funderar på att köpa en kanin från den kullen om det finns någon gul vill säga eller kanske en japantecknad som Måsis, skulle vara kul att ha en syssterdotter som sällskap till Måsis.

emmsaaan
0

Jättevacker! Förstår också att hon är saknad.

Vila i frid och tröskramar till WingofDestiny.

Moonstrike
0

Vad fin hon var! Förstår att du saknar henne :'/

Hoppas du hittar en lika fin tjej till Måsis! (:

emms
0

gud vad fin hon var. jag förstår att su saknar henne, hon verkade va underbar :)

Emma

WingsofDestiny
0

Disskuterade med killen idag att jag vill ha en kanin som ser ut som Sunshine gjorde men icke. För första gången sa han ifrån och sa att jag precis skaffat Daisy och att jag får vänta med att köpa en till kanin specielt eftersom vi ska flytta och ha barn. Men ändå längtar jag efter att ha en gyllen gul liten vädur. Men men… den som väntar på något gått…

aliciia
0

Svimma :D <3

[Stampelina]
0

Gud vad söt hon var!

Jojsan
0

jättesöt, RIP