Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 693 ggr
L8sson
0

Parning maybe..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja i mondags så rymde Zlatan och Zazza tillsammans va ut på natten till sammans på gården..

jag kom ut i stallet och burarna stog helt öppna :O!? aa men iallfall jag gick in igen och ropade på pappa och han hjälpte mej att leta efter dom.
Jag hittade Zlatan eller Zlatan hittade mej, och pappa hittade zazza i ladan i verkstaden.

aa nu vart man lite sur och grinig för tänk ifall de blir ungar ? ifall dom stötte på varandra och de vart en lyckad PARNING? jag som ska sälja zazza liksom.
Så jag skickade ett mejl till henne som ska köpa zazza och Dollar och vi kom överäns om att jag ska ha kvar båda Zazza och Dollar i en månad och se ifall de kommer ungar.. så får jag sälja dom och så hämtar hon dom sen för hon hade fullt upp med 2 kullar hemma just nu..

aa vi få se den 24 en mondag hände detta så vi får se ifall de pluppar ut några bebbar om en månad..

Gogge
0

hm skumt att båda lyckades rymma samma natt? :S hoppas det inte blir några ungar iaf!:)

L8sson
0

#1 aaa så jädra skumt -_- omöjligt säger jag bara .. men men burarna stog på vidgavel =/ .. mm man får hoppas =)

emmsaaan
0

Usch. Hoppas inte att det blir något :(

L8sson
0

#3 mm menar de.. hoppas hoppas hoppas

denisesalomonsson
0

hoppas dety inte kommer något då :P lycka till!

L8sson
0

#5 japp man får hoppas =) tackar =) man får ta de som de kommer ..

KvirrZ
0

ojoj!

ska du ha kvar dom hos dig om det blir ungar eller?

- Mvh Emma

L8sson
0

#7 japp de ska jag, sen ska jag sälja dom sen ska hon hämta dom.. men! vi hoppas att d einte kommer några.. men manmåste ju va förberädd ifall att

Quendy
0

Säkert några ungar som tänkt att de skulle ha lite kul och jaga kaniner lr nåt :/

Jojsan
0

ojoj, hoppas det går bra!

Lans
0

ojdå, hoppas de inte blir några ungar. Konstigt att dom lyckas rymma samtidigt :O

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

L8sson
0

#9 jo man vet aldrig men vem skulle gå in i våran lada ?? hmm skumt..

#10 aa de hoppas man

#11 hel skumt.. ju..

Tina-A
0

Vi får se hur det går.. Håll oss uppdaterade!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Clariiz
0

Aj då.. Lycka till iaf :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

L8sson
0

#13 japp såklart jag ska =)

#14 jo lite mindre bra liksom.. japp tack =)

Thumper-KG
0

Du skulle ha kollat henne i rumpan om hon var våt, var hon det så är det troligt att du blir "moster" snart..

L8sson
0

#16 hehe ^^ moster :P

jaha men dom kanske hade varit ute ett bra tag ?? i snön så dom va lite våta båda två..  som dom brukar va när man är ute i snön..

Thumper-KG
0

aaa, på det viset. Ja, då är det ju lite svårt att se…

L8sson
0

#18 hehe jaop ^^

L8sson
0

när kan man se täcken på att hon har bebisar?

Thumper-KG
0

Hon börjar gräva i buren efter några dagar, eller boar på 17 dagen efter PARNING, eller 3 veckor efter PARNING ligger hon mycket och vilar.
Du kan också känna henne på magen, ungarna ligger då som ett pärlband…

L8sson
0

#21 tack för tips?.. har haft ungar förr men då va de planerat.. så nu är de ju väldigt spännande ifall de finns ungar eller inte =) ..