Biggles - uppdatering
Nu var det länge sen jag gjorde en tråd om Biggles, så jag uppdaterar er lite nu ;)
Han har blivit helt underbar! Han är snäll och nyfiken, älskar uppmärksamhet! Han har även börjat äta hö, så det är bra :)
Han brukar springa på hela framsidan av tomten, men ibland på hela tomten (runt huset) också. Rufsan älskar att slå till honom genom gallret (dubbla galler) och försöka bitas, men Big brukar inte bry sig så mkt. Jenny därimot är hans lilla "flickvän" och dom brukar sitta och pussas nästan hela tiden när båda rastas.
Såhär stor var han nog när jag gjorde förra tråden om honom (ca 2 månader sen).
Kommentera inte förren jag säger till!
En del har säkert redan sett honom på bdb, mm

Han är jättesöt. Hur stor är han ungefär nu?
#11: Undrar jag med. ^^
Vet du på ett ungefär vad han väger?
Vore roligt att jämföra med Järnsaxa när hon var i samma ålder. =)
Men shit vad fin han blivit! :o.
Helt underbar <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
så stor och söt han har blivit :)
Emma

BIGGLEEES <33
#18 ;D

naaw, han är ju heelt sjuukt söt <33
vilken uppfödning kommer han från nu igen ? o.O
Tack :)
Han kommer från Brännbol =)
han är vacker<3 söta storebror :D
- Mvh Emma
tack =)
Så himla fin han har blivit! Fast han var ju grymt söt när han var mindre också ;) Jag skojar inte när jag säger att man blir gryymt sugen på en jätte när man sett honom! :D<3
Han är superfin, du har tagit jättefina bilder! :) Hur gammal är Rufsan nu igen?
Tack! :D Haha, jo det är flera som har träffat honom som sagt det.. ;)
Fruktansvärt fin! :D O himla söt flickvän han skaffat sig också, bra smak där (;
så fin han är! :)
Tack =)
#28 hehe ;)

haha min kanin Bulan har också sådanadär långa öron :D

gu så söta han är <3

#22 Är han ute "fri" utan koppel eller stängsel? :O
#33: Belgiska jättar går utmärkt att ha lösa utan "koppel eller stängsel".
De är inte särskilt snabba om man jämför med mindre raser, plus att de är väldigt svåra att tappa bort. ;)

#34 Hehe okej :) Jag skulle aldrig våga släppa tex Nina lös xD (Löwen/Dvärgvädur)
#34, det har jag nog märkt på min blå wiener/BJ-korsning ^^ Hon lufsar mest fram, sådär som jättestora hundar haha ^^ Tar det ganska så otroligt lugnt, o spanar in omgivningen. Lite Ferdinand nästan över henne. Är många BJ's så också ? :D
Tack =)
#33 han är lös på tomten, men vi har staket runt :) (väldigt lågt, men iaf)
#34 haha, jag har faktiskt tappat bort honom några gånger ;$ Han smälter så fint in i buskarna (A)
#36 jo, jag tror det. Ibland kommer Big rusandes över hela tomten, men han brukar va ganska lugn =)
Finaste biggles <3
Hur är han & bära? Lugn/sprattlig? Tycker han det är ok eller gillas det inte? (:
#39 Det är inte hans favoritsysselsättning direkt, men det e okej :) Han fungerar bra att bära korta sträckor (typ 5 meter) men ska man bära honom lite längre så sprattlar han^^ Eller börjar klättra..
Vägde honom nyss, det gick bra ändå tills han behövde vänta, då klättrade han^^ Men sen gick det bra iaf.. (:
Han väger ca 4,6 kg och är 4 månader och 10 dagar.
#40 Precis samma med Alpha. Hon brukar oftast gå bra att bära kortare sträckor, annars börjar hon klättra och nafsa på min jacka:P

Så otroligt söt han ÄäääÄäär!