uppsala träff?
eh undrar om någon kan anordna en uppsala träff
sj är jag för liten för att fixa det själv e bara 11
Jag bor inte där.

jag frågade inte var ni bodde!?
#2: Ja, men jag menade att jag inte kan hjälpa dig att fixa den & komma till den.

Då behöver man väl inte skriva överhuvudtaget? ;)
Bor utanför uppsala, så jag kan nog komma om det blir en träff.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

aa men tror det inte blir någon ingen vill fixa eb träff i uppsala tror jag =(
Jag är intresserad av en träff i Uppsala, men jag vill vänta tills det är så varmt att jag kan ta ut min (inne)kanin. Jag ser inte varför man skulle ha en träff utan djuren:P
Har varit på rått-träff i sthlm en gång, det va jättekul! Massa söta råttor<3 Fast nu har jag inte några råttor längre:(

#7 Jag tkr som Malin :) Sen kan jag oxå komma :D

ok det är bra men ingen som vill annårdna den?

#9 Du kan väl ordna den? Varför skulle inte det gå? ;S

vet inte hur man gör och så är jag lite liten nog bara 11
Jag bor nära uppsala skulle vilja komma :) Men sj ee jag 11 år… också ohch inte vet hur man gör XD
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Bor inte i uppsala men puttar :)

vad menas med puttar?

hoppas någon kan ANORDNA en
Man flyttar upp tråden :)
Solbackens kaniner

ok
Jag vill vänta tills det blir varmare innan jag börjar planera något. Dock kan jag försöka hitta en bra mötesplats och så kan kanske min kära vän kattis hjälpa mig att anordna och planera den här träffen? :)
Om ni med utekaniner vill träffas tidigare så kan jag inte hjälpa er att anordna den träffen:P

Självklart Malin de skulle vara skoj :)

ååhhh..skoj jag och syrran hänger på i såfall!

Jag bor vid uppsala,, men det är typ ingen som ''annornar'' den.. Alla fixar en träff tillsammans. Men om nån vill att en ska vara ''huvudansvarig'' så kan ja vara det om det blir en träff :) Em_ma kan hjälpa mig eftersom vi bor grannar :). Kan nog fixa med mig nån kompis eller nått :). Men vi kanske ska börja med att göra en lista?
Dom kanske/kan komma : Romana_12
Jag kan inte säga nu.. Det är ju flera månader innan jag kan ta ut min kanin..

Samma här :P O de beror ju på när och var den är :P

Vi kanske kan göra en träff med utekaniner och sen senare på året kan vi göra en träff som alla kan komma på? Asså dom med innekaniner få ju självklart komma utan eller med kanin på den här träffen.. Men asså, äsch.. Jag suger på att förklara ;)

Ja ni gör ju som ni vill :)

#25 - Hihihii xD :)
Varför inte vänta till april/maj? Det är ju inte speciellt långt dit, och då kan ju fler komma? :)
Solbackens kaniner

ja men vi kan ju ha en nu och en sen sa dom ju =)

ja men jag är väldigt sugen att komma men jag vet inte hur man gör ska alla hjälpa till lite eller???
typ ta med kompost galler och sånt eller???
man kan ju diskutera vilka aktiviteter man vill göra på träffen:) kanske om de som har hinder kan ta med så kan man ha lite träning/tävling?

okej *min kanin är inte tränad i hoppning*
men då får du en chans att prova på det.. du kan ju be om att få låna någon annans kanin som hoppat lite:) så får du veta hur det är att hoppa med kaniner.

#29 - Asså man tar med sig det man behöver och så kanske man kan sätta upp några hinder så får alla hoppa och så :) Det är inge mer med de ;) :)
tror inte att jag kan komma, men kanske..
Det är ingen som behöver "annordna" träffen, det kan man göra tillsammans. Sen tar alla med sig vad dom vill (t.ex kanin, transportbur, kompostgaller, sele, hinder, fika) och man träffas på en bestämd plats.. inga förberedelser eller sånt som måste fixas, men man gör ju som man själv vill^^:)

vi kan ju börja med att bestämma var vi ska ha träffen!? eller bara sa något
//tro inte att jag är huvud annsvarig för träfen men alla hjälper till!

Ska vi vara hos någon kanske som har plats eller nånstans inne i stan?

lägg in ett förslag alla som har tänkt att komma

asså vart vi ska hålla till

Man kan ju från början skriva vilka som kommer ;)
**Dom som kan komma/kanske kan komma till Uppsalaträffen:
**
**
- Romana_12 - Tindra och kanske en ny kanin
**

kanske är smart att skriva hur många kaniner som kommer med oxå..

Jag och min styster kan/kanske komma.
är ägare till 4 kaniner (kan ta med alla om det inte blir allt för krongligt)
Syrran äger just nu en men snart två.

putt

PUTT!
Jag skulle jättegärna komma, men jag har ju innekanin och ännu är det lite för kallt ute för henne.
Hälsningar Vemsan

#44- Du kanske kan komma på våren? :)

Är det någon som har förslag på vart vi kan vara?
#45: Kanske ;)
Hälsningar Vemsan

#46 - Uppsala xD, nejmen.. Kan kolla på kartan nån gång :)

vi skulle ju kunna ha träffen när det är lite varmare så innekaninerna oxå ka få vara med…bara det blir över 10 grader så funkar det väl?

vi skulle ju kunna ha träffen när det är lite varmare så innekaninerna oxå ka få vara med…bara det blir över 10 grader så funkar det väl?

putt

Puttar upp denna tråd!

Skulle vara jätteroligt att träffa nya folk och deras kaniner!
Kanske någon gång i arpil/maj då det blivit lite varmare så alla innekaniner kan följa med. Finns många grönområden i Uppsala vi skulle kunna vara på. Stadsparken, i någons trädgård, Gamla uppsala kanske?

#53 Jag bor i Gamla Uppsala! En nackdel är att det ofta är mycket hundar härikring… Annars finns det många fina grönområden 
(Har hund själv så vet var de brukar hålla till).

ja det är klart… tänkte inte på att det är hundtätt. Kanske går att hitta någonstans där det är relativt hundfritt?
Någon som har en stor tomt där det får plats ett antal kaniner?

#55 Stor innergård där jag bor… 
Grannarna brukar kolla lite snett på mig när jag är ute med mina kaniner på gården. Skulle vara riktigt skoj att se hur de skulle reagera på ett helt gäng!
Jag går med stor mage och är planerad att föda i matten av april, får se lite hur mycket ork jag har när lillen har anlänt. Skulle vara kul.

ja jag kan förstå att grannarna kollar :-) tänk vilka miner de skulle göra om det helt plötsligt fanns ett gäng med gallerburar och ett gäng med kaniner och deras stola mattar o hussar :-) låter som en rba ide!
Oh stor mage :-) Hoppas det går bra. Vi kan ju ta det efter du fött då så kanske du fått tillbaka orken om inte lille bebben skriker för mkt :-)

Puttis :)

nej nu får vi börja fundera på när vi ska ha träffen. är ju inte jättekallt ute längre heller…så vad tycker ni?i slutet av april kanske?

Jag kanske kan komma :) Bor några timmar ifrån.

Vi kan väl göra en lista på vilka som kanske, eller kan komma (: ?

Jo men det tycker jag…
Man kan skriva sitt namn och kaniner man ska ta med och fylla på:
Tappsveden - Timjan,skrutti. fluffy och mini.

Romana_12 - Tindra och kanske en till kanin.
Tappsveden - Timjan, Skrutti, Flyffy och Mini.
Emmsaaan - Myra och ev. Uzza.
Romana_12 - Tindra och kanske en till kanin.
MarHai - inte bestämt vilken kanin.
Solbackens kaniner

- Romana_12 Tindra och kanske en till kanin.
- Tappsveden - Timjan, Skrutti, Flyffy och Mini.
- Emmsaaan - Myra och ev. Uzza.
- RosaGosa - Rosa och caztor
- MarHai - inte bestämt vilken kanin.

Vad sägs om parken vid slottet som vetter mot sjukhuset? där är stora ytor samt nära till buss och bra parkeringsmöjligheter. Tror nog vi får vara rätt i fred där dessutom.
Ett förslag :-)
Romana_12 Tindra och kanske en till kanin.
RosaGosa - Rosa och caztor
MarHai - inte bestämt vilken kanin.
Nilam - Nitro och ev. Homer. (Kanske)

Vad sägs om en träff antingen den 10 eller 17 maj? då borde det vara varmt och trevligt ute…Plats? Bakom slottet?
Skriv upp vilket av dessa två datum ni skulle kunna komma på.