Ungar?
I morse så hade gertrud boat med päls i huset. Hon låg där inne och såg ut som hon skule föda! Hon måste blivit tjuvparad! Jag har märkt att hon blivit lite rundare om magen men jag tänkte att hon bara blivit lite mulligare.
Nu när jag kom hem hade det inte kommit något. Men Gertrud sprang runt i boxen och lät jättekonstigt!!! Men när jag gick ut ur boxen slutade hon.
Jag är så orolig för hon är över 1 år. Tror hon är ungefär 1år och 3månader. Sen har Sessan också blivit tjuvparad och ska ha ungar i såfall om 1 och en halv vecka. Usch jag känner mig som sämsta matten just nu med massa tjuvparade kaniner:(
någon som vet varför hon lät så konstigt??
känn dig inte så mina kaniner har tjuvparat sig två ggr också, inget man kan göra åt kaniner är så dom hittar alla olika ställen att rymma inte till honorna/hannarna och det bara sprutar ut ungar :P Lycka till :D
#1 är du säker att de inte kommit några ungar, annars kan det vara att hon vaktar dom.
#3 inte vad jag såg men jag ska gå upp och kika igen.
nej det finns inga ungar
okej, hon kanek får närsomhelst och vill vara ifred . ag vet inte riktigt :/
P.S hon kan ev vara skendräktig? ?
Jag ska kolla till henne igen om någon timme….
Tror det är något ljud hon gör för att få vara ifred. Var uppe hos henne precis och när jag skulle klappa henne började hon låta så där igen men annars var hon tyst.
Hur har det gått?
Hon var bara skendräktig? :) Nu är hon som vanligt igen!
#11 skönt **D