OT - Vila i frid, Gerd.
Måste bara skriva av mig lite..
Idag fick Gerd somna in. Snart två år gammal.
Du var inte mycket för människor, men ändå accepterade du mig, o var min vän all denna tid. Olga o Bacon tyckte om dig jättemkt, o jag kommer alltid älska dig, min lilla gumma. Men du har det bättre nu, uppe i råtthimlen, med Lillemor. Din sista tid var inte alls rolig, så nu har du äntligen fått frid. Jag vet inte hur mkt jag har gråtit igår och idag, för din skull, mitt hjärta. Kommer alltid att minnas dig, min tjockbulle, du var speciell, fastän du inte visste om det.

Vila i frid. <3 <3 <3 Tänker på dig.

Vila i frid :(
Vad vacker hon var!
Tröstkramar!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Vila i frid<3
/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!
Vila i frid. Tröstkramar!

Tråkigt, r.i.p :/ <3
Tack så mkt, det värmer <3

R.I.P Gerd. Hon var jättevacker.

R.I.P Gerd. Hon var jättevacker.

usch då! Så tråkigt, hon var jättesöt!
R.I.P
Vad söt hon var. Vila i frid Gerd
så tråkigt:8 Hon var verkligen jättefin:') Vila i frid Gerd<3
R.I.P gerd *tröstkramar* :'( hon var jättefin
Emma
Så tråkigt.. RIP
Vad tråkigt R.I.P Gerd <3
*Massor med tröstkramar* <3
Åh:'/ Hon var så otroligt vacker! Såg verkligen urmysig ut. Beklagar verkligen! Massa tröstkramar till dig Linda<333
Rest in peace, Gerd.
Vila i frid Gerd!
*tröstkramar till dig* :(
Åh vad vacker <3
R.I.P Gerd
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Tack så jättejättemkt! Det är lättare att bearbeta sorgen när man känner att man har stöd :')
Hon var verkligen urmysig o gullig, även fast hon var ganska blyg. Hon hade stor personlighet, o den kommer verkligen saknas i råttflocken.

Tröstkramar! Jättefin.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Nååå vad fin hon var <3. Vila i frid gumman <3

När jag såg rubriken trodde jag det var Berit som hade dött för jag läste snabbt. :( Vila i frid Gerd vv Tröstkramar till dig <3

*tröstkramar* Gud vad söt!<3
:'(<3
:'(
Ni förstår inte vad det betyder! De flesta i min familj o min umgängeskrets tänker "amen.. bara en råtta..". Men alla ni vet ju, som jag att det inte Bara är en råtta, det spelar ingen roll vilket djurslag det är. Man har skaffat djuret av en anledning - att man älskar det. Min mamma o farmor är kallast av alla o säger hela tiden helt hemska saker, som jag knappt ens vill skriva här. Har med att göra att råttor är ingenting värda o gör ingenting om man plågar dom till döds iaf. Så därför är det extra skönt att ni bryr er!

:/ det är klart att ens djur är ens ögonsten. Spelar ingen roll vilken djurslag som du säger, man älskar den ju hur mkt som helst! Inte spec snällt att dom inte ger dig stöd :( min ena chinchilla lämnade jorden på nyårsafton och jag tänker på den varje dag. det är alltid hemsk när en kär vän lämnar jorden. :(
#27, näe precis. Du skulle hört min jävla mamma häromdan.. "Ska du ta med råttorna när du flyttar?".. Jag - "Ja, vadådå? Klart jag ska göra det, om dom fortf lever då.".. "Ja men du kan ju avliva dom.".. Jag "Ehh .. en av dom är helt frisk o den andra mår jättebra trots sin knöl..? Skule du avliva en helt frisk hund?" .. Hon "Nä men det är skillnad ju! Blir ju billigare om man avlivar alla samtidigt också". Flippade ur järnet på henne. Sådär kallt bemötande får jag om sånt här, det är därför det är så skönt med allt stöd här!
Åh h*n var jättefin ju! Har velat ha en chilla men vet inte om jag tål dom:/ Beklagar sorgen :(

men usch.. gud va elakt sagt!! skulle bli tokig om min mamma sa så! :/ stackare! tråkigt att inte få nå stöd när man är ledsen :/
#29, jo jag vet, det är helt sjukt att folk säger så… o folk som egentligen bryr sig om en egentligen :S
Men jag tänker iaf på Gerd, hon har mitt hjärta!
Nu iof är mina tankar allra mest på Bacon som har en knöl som bara växer o växer, o hon har alltid varit min äbästa vän, ab Alla mina djur, inklusive kaniner. Så det är Väldigt jobbigt.
Gammal tråd, men jaja :P