Kaninpåsk!
Hej! (kanske lite onödig tråd men men..)
Ska du göra eller ge något speciellt åt dina kaniner under påsken?
Skulle vara roligt att veta lite.
Skriv gärna vad ni ska göra/med dem/Ge dem
Med vänlig hälsning,
Jenny
Detta är väll inte OT? Det handlar ju om kaniner :O
Jag ska nog ge dom något extra gott på påskafton och eftersom det är lov kommer dom ju få va ute extra mycket. Sen ska jag också pynta i kaninhuset:)
#1;tog bort OT nu.
Med vänlig hälsning,
Jenny
Jag ska ge min lilla Pepparmint ett påskägg fyllt med grönsaker och annat gott.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Nix, inget speciellt tror jag.
De ska få lite smått och gott.
Sen ska jag se om tjälen gått ur så jag kan slå upp ena hagen, eller om de får turas om med kompostgallerhagen tills det blir varmare.
Ev. så får de lite extra gott. Men jag vet inte om jag kan få skjuts till byn imorgon eller ej, men om jag får det tänker jag köpa lite grönsaker o frukt. :) Så ska de såklart få extra mycket uppmärksamhet också, nu när jag är ledig.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Hon får vell en äpplebit ;-)

Jag ska ge henne ett påsk ägg med kaningodis.

De får extra mycket av maten som de tycker mer om
Mina kommer få morötter tillsammans med gurka och någon paprika, sedan kommer jag och husse sitta och gosa med dem. Husse får ta Måsis eftersom han inte kan hantera Daisy =D. Sedan har jag beställt tid hos en av mina kompisar som också har kanin. Han driver också en salong för hundar och katter men vet också hur man utövar massage och trimning på kaniner. Så mina ninisar ska få ta sig dit och få sig ett litet eget spa program med kloklippning, massage, pälsvård osv, allt det nödvändiga för en kanin (det är dem absolut värda) =).
#10;Varför finns det inte en sån salong här också??!! *megavis*
Med vänlig hälsning,
Jenny

#10 Åh, kaninmassage vill jag kunna :)
Jag skulle egentligen gå extra långa promenader, fotat påskkort och gett dom godsaker men jag är jättesjuk (39.2 graders feber, förkyld och har ingen röst för tillfället) så det får vänta.
# 12 Oj stackars dej :( Krya på dej
Oj, bra att du påminde! Glömde ju alla grenar jag tagit hem i bilen ;D Måste ut o hämta till dom :) Så ja, de får lite extra grenar, eller påskris kanske man ska säga ;P

#13 Tack :) Nu kan jag nästan prata iaf, men jag tror att det är bättre att vila halsen.
Jag vatt iväg hela dagen på kif (skåne) träff med Pakk ;) Så han har ju fått lite extra godis och vara ute mkt.
Men annars blir det inget speciellt. Ska väl ut med de andra nu som alla andra dagar ^^
#14;Det var så lite så… *stolt,hihi!*
Med vänlig hälsning,
Jenny
#17, haha ;P Ska hälsa från dig att det var din förtjänst att de fick grenarna idag, o inte imorrn, då dom hunnit torka lite ;PPP

Snöat o blåst mkt här så har inte vatt där ute så mkt idag o inte kunnat släppa ut alla. En del har sprungit i kaninstallet men alla hanna inte. Får fortsätta imorgon.
#19, hos er också ? :/ Vart bor du ? Här har vart SVINKALLT hela dagen, o blåst o snöat ://