Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 779 ggr
[sweetestperfection]
0

Tvättar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kanin tvättar allt som kommer i hans väg. Han spenderar ofta tid i min soffa och tvättar en hjärtkudde som jag har där. Han tvättar också själva soffan och sitter jag i den så tvättar han mig också.

Varför gör han så? Är det för att visa att han tycker om mig eller tycker han att det smakar salt eller nåt?

Putsar kaniner på varandra när de visar att de tycker om varandra?

Helt lost, tacksam för nån tydning på det hela ;) Min katt vore nog också glad för han blir tvättad emellanåt han också, haha.

lottie350
0

Jo det betyder att din kanin tycker om dig, och att du smakar salt.
Min kanin slickar också på allt i sin väg, bordet, golvet, mattan, ja allt :)

Pehpsii
0

Min Chewie brukar putsa på mig när han själv vill bli klappad, eller som tack för att han blivit gosad. Om jag sitteroch tittar på tv tillexempel så hoppar han upp i soffan och vill ha kel, så då gosar jag med honom en stund och sen ligger han kvar där. Sen kommer han på att "nä, nu vill jag ha MER gos, jag sa faktiskt aldrig sluta!" och så börjar han tvätta mig.
Han VET hur gulligt jag tycker det är så han VET att han får mer gos när han gör så. Jag är så svag (;

Eller så är det när han tycker att det räcker. Så sätter han sig upp, putsar till frillan och ger mig ett par slick på handen och sen hoppar han ner.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

[sweetestperfection]
0

Åh, ja så gör Theo också. Eller så springer han oh buffar på mig. De är så söta, antar att det är därför man står ut med allting de hittar på.. ^^

Men då vet jag att han gör det för att han tycker om mig eller vill ha mer klapp. Känns bra ^^ Har sagt åt han att han kunde vara med i Fab 5 som han håller på och grejar och tvättar allt. :)

Pehpsii
0

Fast Chewie tvättar aldrig grejer. Han kanske tycker jag borde dusha mer (; Fast han är mest inne på att tvätta mina byxor… dags att tvätta snart kanske (;

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Lippo
0

Hihi Molly gör nästan alltid så :) Hon brukar också tvätta soffan med mera x)

[Patriicia]
0

Jag har också en hjärtkudde som jag har på sängen. Och Stampe slickar alltid på den x))

Clariiz
0

#6; Han är en kärleksfull kanin ;)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Nilam
0

Skönt för er med en "slickare"! xD Min biter tag i byxorna och rycker lite när han vill ha kel/uppmärksamhet. Hur jobbigt som helst! Men han är ju så goo^^

jusse
0

Saga slickar på mig så fort jag klappar henne ^^

Issis
0

Starlight slickar mig typ aldrig. Men för att visa sin kärlek brukar han nosa intimt över hela ansiktet, som är såå mysigt x} Sen när vi gosar så brukar han vila hakan mot min arm.. För att visa att han tycker om någon så brukar han också sätta tassen på ett finger, t.ex mitt finger, och sen vrålstirra på mig. xD På bilden där nere så har Starlight tagit beslag över mig xD

Starre <3 

Men Sissi brukar slicka mig över hela ansiktet och på händerna och gud vad vet jag.. Tillsist får hon värsta kärlekskicken och börjar slicka mig i håret, men plötsligt så börjar hon tugga på mitt hår xD På bilden nedan klappar jag min ögonsten <33

Sissi