MULLEBILDER
Jag älskar min kanin! Mulle har råkat på en förkylning och hade i morse ingen matglädje, Jag tog ut honom och han ville inte ens skutta omkring.
Så i morse städade jag buren, jag la in dubbelt så mkt hö i hela buren och la en flt runt om så att det inte skulle bli drag. och det syntes värkligen hur glad han blev på ansiktet när han fick komma in i den nystädade buren. Hans söta chokladbruna ögon lystes upp och han började ivrigt knappra på höstråna. Den gammla Mulle började långsamt komma tillbax…
Jag var ut till honom flera gånger om dagen för att se till att han hade rent och varmt, ofryset vatten och fyllde ständigt på matskålen med olika mat för att se om han ville äta. Men ingen reaktion…
**Jag gick ut igen för att umgås lite med honom, Jag satte upp en glitterslinga runt buren som gylpynt och pratade lite med honom. Sedan fyllde jag på med hans favoritpellets och gick in i 10 minuter. När jag gick ut igen såg jag med min glädje att han stod och åt vid matskålen med pellets. sedan gick jag in och hämtade lite morötter som jag noggrant lyxigt skalade och sedan gick jag in en stund. Om en stund ska jag gå ut igen och kolla om han har ätit morötterna .
Jag älskar Mulle och jag hoppas att vi ska få många fina år tillsammans! <333**
Här kommer massa bilder från sommaren när jag köppte honom. och andra bilder till idag. Vänta med att komentera tills jag säger till! :) /Emma

Varsse me att komentera! :D

Vad söt han är!:)

taack :D
sööötnoows vvv}

Han har jätte fin färg^^

men guud så soet! :)<3
jätte söt :)
Vilken charmig liten kille! ;) Jättefina bilder också.

Jättesöt :)

Tack för alla söta komentarer ni är underbara <3

Vad sööt :=)
Gud så söt han är! :')
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Fin kanin =)

Vad är det för ras på din kanin? Väldigt fin teckning har han! :)
Söt :)
supersöt kanin du har :)
Emma
Så söt Mulle är!
Det ser också ut som han har ett väldigt bra liv! :)
Jättefina bilder!