Tråkiga nyheter..
För drygt en månad sen tog jag hand om en liten kaninpojke (10 mån gammal då) som fanns på annons här på KIF, men kravet för att han skulle stanna här va om han funkade ihop med min andra kanin. Båda är kastrerade, men de slåss helt tokiga ändå. Jag har provat alla möjliga knep, men ändå fick min sambo benda isär dem. Tussar flög och det blev en liten blodfläck från någon (kan inte hitta såret).
Nu måste han flytta:( "Sisten in - försten ut"
Är det någon här som är intresserad av honom? Han är jättefin och snäll. Lite småblyg men kan komma fram när han hoppar löst. Har inget emot att sitta i knät och mysa. Van med hundar. Är som sagt kastrerad, 11 månader gammal. Pengar är inte viktigt, bara ett bra hem. Han skänks utan bur.

Neeej, vad tråkigt! :( Typiskt nitro å villa ha dej för sig själv!:) Hoppas du hittar ett super hem åt han!!:)
Vad tråkigt.. Lycka till med att hitta ett nytt hem åt honom!
Tack! Jag vill att han ska ha det bra. Och han har haft det bra här, men det va just att dealen med sambon var att om jag skulle ha två kaniner så ska de bo tillsammans.
Skulle ingen vara intresserad så kommer jag ge honom till Fäboden. De kommer ta väl hand om honom tills han får ett nytt hem:) Hoppas han bara hamnar i rätt händer, men där gillar dem inte impulsköp så jag tror det kommer gå bra.
Glömde: Han finns i Skyttorp, 3 mil norr om Uppsala.
putt

#4 jag är eventuellt intresserad om han går bra ihop med min Rosa. bor Strax utanför skyttorp, får jag komma och titta?
#6 Har svarat på pm :)
Är han såld ännu?
#8 Nej, men han ska förmodligen bo hos Rosagosa på prov och om det funkar med hennes hona så får han stanna där. Väntar på svar från Rosagosa.
Tråkigt att han inte funkade med din andra kanin "/ Hoppas Rosagosa kan ta honom då =)
#10 Ja, jag höll ju tummarna så hårt.. Men hoppas att båda kommer ha en kompis i slutändan. När jag ser två kaniner som är kompisar så vill jag att alla ska ha det så mysigt:)
Nej så tråkigt:(
Lycka till!

#14 Jättesöta flickor:)

Alla Kaniner Är Gulliga! =D (oftast iaf :) )

#14 Får hoppas han trivs med syrrans Rosa då så får du kanske låna honom ibland… Håller tummarna för er om han flyttar in på prov! 
Rosagosa föll för en dalmatiner rex (vem kan klandra henne?), så Homer söker fortfarande hem! :)
Så om någon annan är intresserad av honom så är det bara att hojta till:) Han är innekanin, men mina föräldrar har garage så det finns möjlighet att vänja honom till utekanin.

ja jag föll direkt! jag hoppas verkligen att du hittar en fint hem åt lille homer!
tänkt efter och ajg ahr insett att jag faktiskt vill ha en Rex…älskar rasen och kan inte skiljas från dem :-)
putt

vi kan byta malin;) du får en hona jag får han! :P höhö
Aa, men du har ju inte sån hona jag vill ha;) Troja är den enda med stående öron, men hon är ju så långhårig:P Fast henne vill du ha kvar förstår jag, hon är ju så cool;)

haha ja kan tejpa upp öronen då om de ska va på det viset! :P haha ja troja släpper jag aldrig, hon är grym;)
putt
putt
putt
#26 Tack:)

Du kan annonsera på www.djuromplacering.se.nu
"Hundar omplaceras" "Katter omplaceras" "Gnagare omplaceras" Men kaniner då? De är ju inte gnagare, de är hardjur;)

29# Ändrar genast på det!
#30 Är det din sida?? :o
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#30 Nej, det är nog inte nödvändigt, det är bara sånt jag får lära mig i skolan. Läser djurvård. Folk tror ändå att de är gnagare så det funkar bra att det står så:)
putt
Hoppas han får ett bra hem!