Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 741 ggr
Gogge
0

Rädda honom!

Min kompis har blivit galen och ska nu göra sig av med sin kanin! Och jag tycker det är hemskt, så därför vill jag försöka hitta ett hem åt honom, har själv varken plats eller tid för honom! Ngn som kan rädda honom från döden? SNARAST!

Hennes annons på eniro:

http://kopochsalj.eniro.se/query/what/gti_info/search_word/kanin/geo_area/Uppsala/direction/full_search/district_code/55/sort/-fulldate/id/A17688323/dir_code/55/parent_district/55/ordernr/2/stq/0/stq_val/0/hpp/3

Jag tycker det är galet fel att göra på detta vis, men inget som kan göras åt nu! Ngn kanske har en ledig bur där hemma?

PaaatyPalm
0

Tuvärr :'(

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Nilam
0

Ja, jag förstår mig inte på henne.. Ett tag där så skulle hon ju kastrera honom.. Sen ändra hon sig plötsligt.. Tyvärr kan jag inte.. Men kan hon inte skänka honom till färboden?

Gogge
0

Inte jag heller faktiskt, galet! Hon säger ju nu att den blivit så "envis" men de tror jag enbart har med könsmognaden att göra, han har ju alltid avrit super go annars liksom! jo kanske de, får säga de imorrn!:)

kattis90
0

Dumma henne, vi får tvinga henne o ha kvar svenne, men då komme hon säga att vi ska ta han :P

RosaGosa
0

Är ute efter en hane till sällskap åt min Rosa… har faktiskt tittat på den annonsen och tyckt att han varit väldigt söt!

Vill du betätta lite mer om honom? Ras? Humör mm

Gogge
0

Han är troligtvis en blandning skulle ja tro, han har ganska långa öron för att var aen hermelin. Han har varit hur go som helst vad jag förstått tills några veckor sedan då han blviit lite mer vaktig av buren åsv. vilken kommit med könsmognaden som alltså borde försvinna med tiden, Han har suttit tsm med marsvin tills han vart könsmogen. En hel mysig kanin skulle jag beskriva honom, som verkligen inte levt klart sitt liv!!

PaaatyPalm
0

Putt för snutten :(

är inte så "hipp" på kanin raser mm, men kanske BJ/hermelin korsning ? :P, det kanske bara va en vild gissning :P

20 årig djurgalen moder* 

MysanMinGodis
0

ååh, den skulle jag vilja ha. men jag får inte en ny kanin just nu :(

MysanMinGodis
0

putt

Nilam
0

#7 Jag har sett tre såna annonser på blocket senaste 2 månaderna typ. Jag förstår inte hur man kan para en kanin på 1 kg med en kanin på närmare 8 kg! :O

Zvintos
0

#10: Tjuvparning kanske? Tvivlar på att någon gör en sådan PARNING medvetet.

Hanna-
0

putt

denisesalomonsson
0

putt

Tappsveden
0

Har tittat på den underbaringen och önskar att jag kunde ta honom…

Hanna-
0

putt

Nilam
0

#11 Då tycker jag det ska skrivas i annonserna. Tycker bara så synd om kaninerna.

Gogge
0

nu hänger jag INTe med? Han är ingen blnadning mellan bj? Han väger inte ens ett kg!!!

Nilam
0

#17 Nej, det tror jag verkligen inte han är. Men någon gissade på det och jag ville bara få sagt vad jag tycker om den blandningen. :P

Gogge
0

#18 haha okej;) Lite OT här va malin ;)? höhö

ciss
0

Hermelin/dvv - har hermelinens ståöron, men dvärgvädurens form? Nä, kollade inte så noga. Men vilken sötnos, hoppas någon kan ta honom!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

PaaatyPalm
0

puttar iallafall.

20 årig djurgalen moder* 

[Eichan]
0

Synd att jag inte kan ha flera kaniner.. Jag som bor i uppsala och allt..

Gogge
0

putt putt putt!

RosaGosa
0

har mailat o kommer åka o titta på honom troligtvis….

PaaatyPalm
0

braa :D (Y)

20 årig djurgalen moder* 

mattis96
0

han är ju underbar hur vill man bli av med en sådan sööt varälse… ??
Vill ha honom men det går nog inte kan höra med mina föräldrar.. min pappa vill inte ha mer kaniner:((

WingsofDestiny
0

Jag vill ha fler kaniner men har ingen bur till det =(. Skulle han inte hitta ett hem kanske någon kan ta emot honom tillfälligt och fortsätta leta efter ett hem åt honom. Jag skulle lätt kunna ta emot honom och söka ett nytt hem åt han oavsätt hur lång tid det tar men sträckan är tyvärr oerhört lång.

Gogge
0

PUTT!

PaaatyPalm
0

Putt, putt för sötisen :)

20 årig djurgalen moder* 

LJfoto
0

vart fanns den?

Jennie104
0

30# Uppsala

PaaatyPalm
0

Uppsala, står i annonsen & i denna grejen :P

20 årig djurgalen moder* 

LJfoto
0

#31 Oj vad synd att det är så långt, annars skulle man ju vilja rädda den stackarn :/ <3

Gogge
0

vart bor du då?

Denna kommentar har tagits bort.
LJfoto
0

Jag bor i småland

Nilam
0

#36 Hade du varit lite snabbare så hade min sambo kunnat ta med honom till småland den här helgen;) Han åkte igår.

LJfoto
0

#37 Åh! be han åka tbx XD nee, men vilken otur :/

Nilam
0

#38 Ja, det va verkligen otur. Det är inte varje dag vi åker ner dit. Typ bara när det är bilmässa på Elmia. Så 1 gång om året typ.