OT - Ibland
Ibland önskar jag att jag hade varit en katt. Min största skräck hade då varit att jag inte får mat på morgonen och de enda monstrena vore veterinärerna. Skolan skulle man inte ens veta vad det var för något. Kompisproblem som jag har nu, ett väldigt stort problem, hade inte ens existerat. Om man vore en katt kunde man bara springa ifrån alla problem. Om man vore en katt skulle man kunna göra vad man vill och sova hur mycket man vill utan att behöva gå upp tidigt på morgonen och sen cykla till skolan. BLÄÄ!
Just nu önskar jag att jag vore en katt. Jag blir bara deperimerad över mitt kompisproblem.
Förlåt att en värdefull tid fick slösas bort av er av att läsa denna meningslösa text, men jag var bara tvungen att skriva av mig.

Åh, jag tänker också så ibland! Skrev en dikt om det förut som du kan läsa om du vill ^^ :
Jag skulle vilja vara en fågel,
Och se världen ur ett nytt perspektiv.
Att kunna flyga ifrån alla problem,
Och aldrig vilja landa någonstans.
Den är ganska dålig, men iaf :P
#1 Det ligger någonting i den (Y)

#2: Mjo (: Känns mycket lättare att vara djur lixom..

Haha :) Påminner lite om mig. När jag går upp tidigt en vardagsmorgon och jättetrött eftersom att mina gerbiler håller mig vaken hela natten. Sen på morgonen när man bara vill sova, DÅ går dom och lägger sig. Och det ser så skönt ut. Brukar mumla ngt surt mot dom ^^

Jag skulle vilja vara en gepard just nu :)
Jag vill också vara en katt..