Tema till kullen.
Ja,, nu kan jag verkligen inte komma på vad jag ska ha för tema till min kull. Eller ja, Tindras kull. Och jag undrar, kan inte ni komma med förslag.? Jag skulle vara jätte tacksam :]. Ja har redan tänkt på : choklad,veckodagar(engelska),disney. Men inget av dom passar till ungarna. Snälla hjäälp :D (Ps. Dom är 14 dar på bilden.)

Jag tycker "veckodagarna" skulle passa dom ^^ Vad för disney namn har du tänkt på?

#1 - Jag vet inte.. Fick de som förslag nånstans.. Ja,, om jag inte kommer på nått annat som passar dom så blir de nog veckodagarna.

#2: Okej, ja du det är svårt med teman.. Dom enda som kommer upp i huvudet är glass och godis tema men det är ju relativt vanligt :)

Kanske.. Romersk mytologi? :) Bilmärken? Instrument?

jag tyckeerrrrr… olika äppelsorter
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Veckodagarna låter bra, men på engelska då. :)
_edit: såg nu att du skrivit "veckodagar på engelska"..
_
annars så, 'ben & jerrys'-glassarna kanske?

#6 det temat hade ju Min kanins kull^^ Min kanin heter Berry berry Extraordinary

#7 - okej. :)
men det stoppar ju inte romana från att använda temat, eller? ;)
Blommor: Tulpan, Lilja, Viol, Maskros, Valmo mm..
Kamera märken: Nikon, Canon, Konica, Sony mm..
Bilmärken: Nissan, Peugeot, Opel, Toyota, Chevrolet mm..
Choklad: Taragona, Toblerone, Nougat, Nobless, Geisha mm..
Märken: Nike, Puma, Lee, Fred Perry, Lacoste mm..
Lejonkungen: Simba, Nala, Mufasa, Scar, Sarabi, Shenzi, Banzai, Flin, Timon, Pumbaa, Rafiki, Zazu, Sarafina ..
_
Vet du könen på dem än? Är det bara hanar, eller hanar & en hona, kan du döpa efter Ice Age :D (a) Skriv om du vill ha dom namnen, har inte alla i huvudet.
_Ska jag ha någon kull i framtiden ska det lätt vara efter Lejonkungen <33

#4 - Vad är romersk mytologi? :) #5 - :). #6 - Ben och Jerry glassarna har jag tänkt på.. Men då härmar jag Lollo med de.. :/. #8 - Näärå ;);D. #9 - Taack :D<3

#10 - hon har ju inte ensamrätt på namnen.

#11 - Nää.. De har du ju rätt i .

#12 - jepp! ;)

typ glassar eller frukter på engelska elr nåt^^
det första ja tänkte på var glass sorter typ som calipoo elr hur det stavas^^
Lejonkungen tycker jag låter bra :)
Annars kanske filmer: Nemo (hitta nemo), Troja, Babe, Casanova
Sagan om ringen: Frodo, Legolas, Gimli, Aragon, Gandalf, Bilbo
Choklad: Daim, Cloetta, Toblerone, Geisha, Snicker, Twix
Spanska "godisord": chicles (tuggummi), golosina (godis), palomita (popcorn), chupa-chup (klubba)
#14 Glass är fint!
Calippo, Cornetto, Piggelin, Magnum, Solero, Nogger, tips? Top, Igloo, Twister, Viennetta.. ^^
Jag älskar att ta namn från speciella böcker.
"Den långa flykten" av Richard Adams - Hassel, Björnbär, Järnek mm .. <33 Emma (KvirrZ) har ju den till sin kull nu fast namnen är på engelska, superfint!:)
"Otori" böckerna, av Lian Hearn. (Japanska namn) - Shigeko, Maya, Miki, Zenko, Hana, Chikara, Shizuka (<3), Taku, Sada, Yuki, Hiroshi, Ai, Madaren, Akio .. Listan kan bli lång! Även detta tema, "japanska namn" ska Emma ha om hon inte ändrar sig:D<3 Bra smak^^

Tack tack , fler förslag? :D
#16 ja, vilken braig smak jag har ^^,
- Mvh Emma

#16 du har skrivit allt jag har tänkt på! Lejonkungen, Ice Age och nu otori-klanen! det väntade jag mig faktiskt inte, jag älskar dom böckerna :D

#7 Vadå, får bara 1 människa använda det temat eller? Det är ju 1000 tals som har choklad-tema t.ex. Alla får ju välja vad de själv vill ha ;)

#nej det förståss :)
# hon får använda det om hon vill..jag kan inte hindra henne..sen finns det ju flera olika namn/sorters ben&jerry´s som inte är använda än.

Mitt förslag veckodagar på engelska :)
Annars kanske.. färger på engelska med little eller Miss/Mr framför ?
t.ex Little/Mr/Miss Blue :)

#21 Nej, fast det är klart hon får använda de som redan har "använts" annars skulle namnen ta slut ju, om man inte fick använda "någon annans" :P
Jag tycker det är fint med Kungliga båtnamn (låter skittråkigt, men det finns massor med fina! Gärna på engelska, sök på google ;)

#23 :) jo det har du rätt i
#18 Grymt bäst juu^^
#19 Haha, vad coolt!:D Jag älskar också dom, eller jag har läst dom 3 första och halva 4:an.. Men dom jag har läst var iaf jättebra!:)

haha: gossip girl! xD
Serena
Blair
Jenny
Nate
Dan
Chuck
_finns också:
_Rufus
Lily
Eleanore osv.

#26 - hahahah ;D

:D

#25 Jag ska börja på fyran nu :)))

_Veckodagar på spanska kanske?
_Lunes, Martes, Miércoles, Jueves, Viernes, Sábado, Domingo.

#31 - Bra idé :D Jag har tänkt lite på glassar.. Vad sägs om de? :D

aa glassar tkr ja du ska ta ;D

Månader på engelska/svenska ?
January, februari, march, april, may, juni, july etc.
Vet ni könen än ? (:

felicaa ja tror att alla var hanar?

Jupp, alla var hanar :)
Alltså, förut hade jag tusen teman men nu så har jag glömt bort :/
de sju dvärgarna (det hette sju hamstrar som vi köpte 2 av förut en gång)

Komihåg att teman på djurens namn är inget måste xd :) tänk så skulle dina föräldrar döpa dej å dina syskon efter bilmärken eller något! :) men det kan vara jätte fint med teman åxå, jag menar inte att det är något fel med de! Sa bara så att du inte känner dej tvingad att ha ett tema på dom :)
Ha Det Så Kul, Förresten: Du Hade Ju Hur Söta Ungar Som Helst! =D =D

poker - kull !
(ex) Texas hold'em
Mexican stud
Pineapple
Ohama
Mytologi - kull
Zefyros
Kalypso
Artemis