Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 452 ggr
WingsofDestiny
0

OT - strolt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag blivit lite smått stolt över katterna. Eftersom dem nu fått som dem velat med att sova i sovrummet då fågeln flyttade in hos kaninerna har katterna blivit helt gudomliga. Jag har dörren öppen till kaninrummet och otroligt nog så låter dem fågeln vara ifred och fågeln är själv också helt lugn. Måsis hälsar på katterna när dem ligger på hans bur och trivs med det, vår yngsta kisse hoppade över till Daisy och hälsade på henne men Daisy brydde sig inte och katten gick sedan bort därifrån.

Trodde aldrig katterna skulle acceptera kaninerna och inte heller fågeln men allt tycks gå väldigt bra och alla djur tycks acceptera varandra.

Mina katter har annars alltid varit som tusan på andra djur men sen dem fick vara med och sova i sovrummet så har deras attityd förändrats =).

Så glad jag blir!

Issis
0

Vad kul! Hoppas att det fortsätter så :)

[Niike]
0

Vad kul! =) Härligt när djuren funkar tillsammans!

Kissen till höger är verkligen underbar! Min nya kärlek alltså ;-) (a)

Jojsan
0

vad kul! men ifall fågeln ofta pratar/låter (typ skriker som vissa fåglar gör) så är det ju inte så bra för kaninerna att ha dem i samma rum..

Tina-A
0

Vad härligt :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

sputtnick_plexus
0

Kul :)

WingsofDestiny
0

#3 som jag skrev tidigare i en annan tråd så skriker hon enbart på morgonen och när dammsugaren är igång. =)

Hon har bott inne hos kaninerna i 3 dagar nu och kaninerna har inga problem Daisy brukar skutta fram till hagens galler och sitta och titta på fågeln samt lyssna till hennes sång =S, konstig kanin den där Daisy =D.