Lurad
Idag satt jag och kollade i Batmans tävlingsbok. Så upptäckte jag att där som dommaren ska fylla i uppklassningar har någon skrivit in t.ex. tävlingar med Skånes kaninhoppare (boken är från SKAF) från förra året. Han förra ägare (nämner inga namn) sa att han var klassad i Rak MSV och Krok Msv med 1 pinne. Men när jag kollade i registret som finns att ladda ner så stod det att han var klassad i Rak Lätt med 1 eller 2 pinnar och Krok lätt med 1 eller 2 pinnar.
Jag trodde alltså att jag köpte en kanin som var klassad i MSV i både krok och rak. Han är även snart 4 år. Men jag köpte en 4-årig kanin som kissar ner hela huset och är klassad i Lätt i både rak och krok. Alltså inte så långt ifrån Buddha som är 7 månader och aldrig tävlad. Det ända positiva är att han är jätte go.
Jag känner mig så lurad..

Nej fy!
Det är så himla irriterande, tycker synd om dig :/

Fy vilken fruktansvärt dålig stil! Jag tycker synd om dig :/ tur att han är go iaf å så!
usch, verkligen oseriöst att göra så! inte kul

kontakta säljaren :O!
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Men asså herregud! Förstår att du känner dej lurad. Köpte nyss en förstörd hona, så jag vet hur det är :/

Han kommer från början uppe från Mora och han har ganska fin stamtavla (på mammans sida) men han har vita klor och går därför inte att ställa ut.

#4: Hon har flyttat och jag hittar inte telefon nummret. Jag hade kontakt med henne via mejl innan idag när jag inte hade upptäckt detta men nu skrev jag till henne och hon har inte svarat. Jag hoppas att hon svarar.
Om dommaren på nästa tävling hade upptäckt detta hade jag väll blivit diskvalificerad??
Gud vad störande! Vad synd!:/
Nej, det är inte OT.

#7: Ja, du hade nog blivit diskad.
Fy, vilken dålig stil! Tycker synd om dig :/

Usch vad dåligt gjort av den förra ägaren!
Har också blivit "lurad" så vet hur det känns :/

har också blivit lurad, eller köpte två snäckor från en i tyskland, trodde det va en sort, men när jag kom hem märkte jag att det va en annan, Men det gör inte så mycket ( de va tysk imp )
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Men gud vilken dålig stil :/
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Dålig stil! :(

Vad taskigt! Dålig stil.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
shit vad dålig stil! men det är ju bra att han är snäll och så :)
Emma