Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1009 ggr
Iram
0

Mina vackra kaniner!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara sätta in några bilder på de kaniner jag har på gården nu. Nytt för i år är Tan i blått. Mitt avelspar kom hem igår, och det ska bli jättespännade att ha dem. DeeDee och Nielsen är såå söta och de verkar väldigt snälla.

Börjar med en bild på DeeDee:

Iram
0

Och här har vi hennes kille Nielsen. Han är lite blyg ännu, men det blir säkert snart bättre.

Iram
0

Har även fått hem ett par nya belgiska jättar. Här har vi Flintuddens Stampe, stor, blå kille reggad på 94,5p. Snäll som en gosebjörn!

Iram
0

Sist men inte minst; Spana in denna guldklimp! Svergies första reg.bara kull gula jättar börjar nu bli riktigt söta. De finns i Avesta. Min gula Evald fick nämligen flytta dit och göra lite rätt för sig (jag blev ju utan gul hona) och se vad han kan åstadkomma!

Zvintos
0

#3: Men GUD vilket charmtroll! ^^ Visste jag att jag hade plats, smög det nog in sig en liten viltgul jätte här. =D

Issis
0

Naaw, så sööta ^^:)

Taci
0

Jättefina! :) Speciellt jättarna :D

[Zorro_93]
0

söta :)

Iram
0

Oj, glömde: Lilla Choklad, dvärgvädur i havanna/manteltecknad. Gosegrisen, han bor på vår kökssoffa.

Hanna-
0

Fina :)

SagaoAlfred
0

Åh, va fina :)

BlackTear
0

Gud vilka fina jättar du har! Du råkar inte ha någon planerad kull till höst/vinter?

Mandaah
0

Åh, vilka underbara! å otäckt söta, man blir ju helt mör i hela kroppen! <333

Iram
0

Det blir en eller två kullar under sensommaren/hösten. I blått. Glad

BlackTear
0

#13: Åååh…Gud vad sugen jag är! Hm.. jag är ev. intresserad, måste fixa lite grejer först :)

[Nikodemus]
0

va söta dom e Har du flera raser ???

[Niike]
0

#14 Vad kul att du ev. ska ha en jätte!:D<3

Dina jättar är underbara! Gulingen är ju extreemt snygg!<33
& de andra kaninerna var också fina:)

BlackTear
0

#16: Jaa ;D Ska bara sälja Flame först och lämna tillbaka Sera.. sen! då måste jag ha en jätte xD <3

[Niike]
0

#17 HAha, du har kollat för mkt på Biggie ;D

BlackTear
0

#18: Haha, ofc! ;D Men han är så söt , och jag lyckades inte kidnappa honom på sthlm träffen, så får väl skaffa mig en annan då, haha!

Msn btw? <3 Du  måste visas som online, för min msn kan inte skriva till dig om du är offline.. ;P

Johanna-
0

Naw så söta!

[Niike]
0

Haha! Det är ju jättelätt att kidnappa en jätte! ;) Eller inte .. ^^

Men din msn har damp :@ ;) Hah! Visst<3

Iram
0

De är lite svåra att smyga ner i en handväska… Men den som bär omkring på en resväska kanske kan lyckas sno en jätte!

BlackTear
0

#22: Haha, oturligt nog hade jag ingen väska alls.. Och han fick inte plats i fickan ;)

Jojsan
0

jättefina!

[Niike]
0

#23 Åhh, du är sååå osmart! Jättar gömmer man ju innanför tröjan! Det har jag ju lärt dig .. *suck*

;););)