Utveckling :D
Hittade en massa bilder på Theo, och herregud vad han har vuxit!
Tänkte göra ett kollage på hur han har förändrats, men jag kunde inte ta det allra nyaste bilderna för det rymdes inte, haha.
Men här är han iaf, min lilla envisa prins!
Förresten, någon här som vet vad han är för färg?
Har hört flera olika, haha.
vad söt! :)

Ja, vad stor han har blivit! :) Såå söt <3
Vad har han för teckning?
Gud så söt han är! : <3 *kär*
Du undrade vad han hade för färg färg (?).
Blå Zobel gissar jag på. Jag är inte hundra på alla desssa zobel/siameser ännu (: (lär mig fortfarande).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
vad söt, och han har verkligen växt! :)
Tack så mkt alla :D
Jo, han har vuxit väldigt mkt :)
#8 :D <3
Hmm.. jag tror inte att han är det, eftersom varken hans mamma eller pappa är blå.. Men kanske Grå Zobel om man kan vara det? Haha.. jag är sämst på färger/teckningar 
Brun zobelsiames skulle jag tippa på, men jag är usel på färger.
Underbar är han iaf!!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#3 älskar den bilden xD , jätte fin va han iallafall :)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Finns det längre bak i släkten? Jag tycker inte han ser så brun ut..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#14 Jag har ingen aning då båda föräldrarna är köpta i djuraffär. Mamman är helvit och pappan helsvart iaf :)
Han är inte brun, han är gråvit :)
#15; Då är ha nog blå (: Jag tycker han ser blå ut. Men han är nog Blå Zobel Siames när jag tänker efter..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#16 Men.. min kompis kanin (malinroths lilo) är ju blå å dom är inte aaalls samma färg. Fast det kanske finns många olika blå nyanser också liksom?
Jag tänkte också på Blå zobelsiames faktiskt. Men så är jag inte särskilt duktig på färger heller :) Men min Hugo, som är Brun zobelsiames är inte alls sådär "grå", utan han är verkligen brun. Men det kan väl variera antar jag :) Slänger med en bild på honom, så kan du jämföra.
Han är lika söt nu som då iaf (;

Supersöt :) ^^
Jag har en blå zobel siames o jag tkr inte din va nå lik min i färgen, men de kanske finns olika nyanser vad vet ja :P
#20 jag tycker inte att theo är blå alls utan grå och vit som sagt var, men jag kan ingenting om färger så :)

#21 men de kanske finns grå zobel siames, jag har ingen aning, jag kan NADA om färger o teckningar :P

Han är zobelsiames blå :)

Åhh vad han växer :D<3.
både blå och brun kan ju variera enormt i nyansen. Vissa Brun Zobeler (säger man så?) är ju nästan helt kolsvarta medan andra är lika simeser. osv.
Sjukt söt är han iaf :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Gud vilken charmknutte!:*<33
Åh. Okej. Då är han blå då :D Hade jag ingen aning om, men jag litar på er så :D
Theo tackar så mkt för berömmet ;) <3

#25 Blå/Brun Zobel och Blå/Brun Zobelsiames är inte samma sak.
Så gullig han är! :D
#28; Jag vet. Vart har jag skrivit att jag tror det?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#30 I Inlägg #8 skrev du blå zobel och i inlägg #25 skrev du att zobel kan se ut som zobelsiames. De kan dem inte.
Zobelsiames har vit bottenfärg och är blå/brun vid de kalla partierna. Zobel har brun/blå/vilt etc. som bottenfärg och är något mörkare vid de kalla partierna. Visst finns de ljusa zoblar, men de är aldrig lika ljusa som en zobelsiames. :)
Jag uttryckte mig lite konstigt i #28. ^^
#31; Det var verkligen inte så jag menade. Vad jag menade var att vissa kan vara väldigt mörka medans andra väldigt ljusa. (:
Skylle på att jag varit extramt trött, och haft en extrem huvudvärk senaste veckan. ^^
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#32 Okej ^^ För i #8 skrev du även att du inte var helt hundra på zoblar/siameser, så jag tänkte förklara .. Ganska enkelt faktist ;)
#33; jo, jag är inte hundra på den. Har extremt svårt att se skillnad på se som är så ljusa att de i stort sätt är helt vita.
Tack iaf. (:
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jättesöt! :)