Er tonårskanin
Ja - hur var/är din(a) kanin(er) i tonåren? :)
Kanske är en onödig tråd men jag tycker att det vore intressant att veta.
Kanske den var/är riktigt aggressiv och sur, eller kanske det inte märktes alls.
Sry om det redan finns en sådan här tråd - men jag kunde inte hitta den isf.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Jag har aldrig haft en kanin i tonåren.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Varken på Fia eller Järnsaxa märktes det att de var i tonåren.
De var lika mysiga ändå. ^^
Alma har inte heller märkts att hon skulle vara i tonåren. =)
Channie märktes ingenting på.
Totte vet jag inte (hade honom ej då).
Cassie var ganska så mycket aggressiv, attakerade bet, sprang iväg från en osv..
Curre hade jag ej som ung.
Snoffsan och Lillen var väl lite extra vilda men annars märktes inget.
Pakk har jag inte märkt något på. Han har alltid vatt samma goa kanin :)

Myran hade en period då var väldigt bestämd. Hon gjorde aldrig illa mig eller, så hon har aldrig varit elak. Men hon visade tydligt med kroppspråk och så hur hon ville ha det ;) Liksom buffade och praktiskt taget tvingade mig att klia henne i pannan. Ta matskålen i munnen och gunga den från sida till sida när hon ville ha mat osv. sånna grejjer ^^ fast det ha hon slutat med nu, så det var väl bara en period.
#5 Exakt så kan Alpha vara ibland, bestämd dam som visar vad hon vill med tydligt kroppsspråk.
Niike har aldrig varit i tonåren, & Fia vet jag inte då jag inte hade henne då.
Ping Pong och Lollipop blev "hemska" :P Eller ja.. De sprattlade, bet, rev och sprang iväg. Höll väll på nån månad sedan lika snabbt som det blev så blev båda lugna och snälla och super mysiga igen (:. Blev lättat när deras period vad över.
Azka var extremt tjurig, och "morrade" när jag kom in med händerna i buren, men skadade mig aldrig eller så.
Rutan är i tonåren nu och är väll lite små tjurig, men det märks inte så mycket (: och Molle har inte varit i tonåren ännu (=
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Tindra va väl lite sur och morrade ibland, hon kanske bet mit ibland men hon bits inte hårt isåfall..
Hulda - Var sur ,bet mej,vakta reviret som attan.
Jag har aldrig haft en kanin som varit i tonåren.

Uzza har aldrig varit i tonåren. Tror jag :/
Filippa var sur, hon bet mig hela tiden. man fick inte röra i hennes bur. då blev hon förbannad. hon var väldigt jobbig i tonåren, men nu är det äntligen över! nu kan man greja i hennes bur utan att hón attackerar :)
Min Greta är den enda av tre honor i "tonåren" som är lite sur. Hon gruffar och är lite bufflig men biter inte.
Har aldrig haft en kanin i tonåren.
- Mvh Emma
Jag har aldrig haft en kanin som var aggressiv i tonåren. När Zorro var i tonåren flyttade han bara runt i sin bur, mest på toan, Liam är likadan.
Tror inte det märktes så mycket på Biomon eller Pikáchu.
Min förra hane märktes det inte heller så mycket på, blev väl mera bestämd och sådär.
Saga har dock blivit lite tjurig den senaste tiden, hon bet mig igår när jag skulle ge henne sin frukost o sådär.. "/ Lite vaktig har hon blivit också. Hon är 5 månader nu, så det är väl tonåren..
Så har hon börjat "möblera om" lite i buren. Allt hö samlar hon ihop i en hög ovanpå matskålen t.ex. ^^
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Kiwi märkte jag inget på.
Men Nowa är i tonåren just nu - och det märker man tydligt. Hon hatar när jag håller på i hennes bur, då morrar hon och har vid några enstaka gånger försökt bita. Är helt omöjlig att bära, får ha henne i transportburen när hon ska ut i hagen.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Det har inte märkt någonting på några av mina kaniner ännu i alla fall,men jag har 2 som inte kommit till tonåren än….
Med vänlig hälsning,
Jenny
Alla kaniner har ju varit i tonåren, även om det inte märkts på dem :P
t har varit olika hos mina kaniner. Vissa av dem har varit kolugna i hela deras liv och andra har varit små lurviga monster.