Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 758 ggr
Fnyan
0

Kanin Flytt :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HejsanHoppsan! :) Den 11Mars fick min å min delägare ( repekka94) s kanin kaninungar! =D  Nu är det så att dom har fötts hos repekka94 s  mommo å moffa, (pga att dom ändå skulle behövt va där över påsk) Vårat påsklov slutar den 31 mars (tror jag) kan man flytta hem kaninungarna i bilen då tillsammans i samma bur som doms mamma utan att mamman tar ihjäl dom? de tar ungefär en halvtimme med bil, mamman bryr sej inte så mkt om ungarna dagligen så hon knaske inte har ihjäl dom, Men vad tror ni?  SVARA INGA ONÖDIGA SVAR, De här är viktigt! ;D

MarHai
0

Nej. Jag tycker det är onödigt stressigt för mamman och ungarna!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

kattis90
0

Jag fattar forfarande inte varför hon tog med sig kaninen om hon visste att hon inte skulle kunna flytta tillbaka ungarna o mamman.. Varför kunde inte du haft kaninen hos dig?

Kristall
0

Jag skulle absolut inte ta risken.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Clariiz
0

Skulle absolut aldrig ta risken.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ciss
0

#3: Inte jag heller.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Romana_12
0

#3#4#5 - Håller med.

denisesalomonsson
0

#3#4#5#6 håller med xD

Tina-lin
0

Nej risken är alldeles för stor. Tog hon dit dem fast hon visste att honan var dräktig så måste de stanna där nu.

Att flytta en hona som inte hade så långt kvar på dräktigheten var inte heller särskilt smart så ni hade tur att allt gick bra!

Fnyan
0

#8 SKyll inte på mej de var inte jag som prångt skulle ta med en dräktig hona dit ''/

kattis90
0

#9 Jag tror inte hon skyller inte på dig, men ni visste ju hur läget va så varför ta risken.. Men nu är de ju redan gjort så nu får ungarna stanna där i nåra veckor..

Jennie104
0

Säger som 1-8#