Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 1917 ggr
Jennie104
0

Tröttnat...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, Tyck att jag är masig men jag har tröttnat på Snowflake Japposhine…

Jag har tänkt mig ett långt namn, Ex: Jageloncik Jolinche

Jag bara tog ett namn som ex..

Några förslag? =)

Ett av ord namnen ska börja på J och hon ska kallas Jappo ;)

WingsofDestiny
0

Vad är Snowflake Japposhine för något?

Jojsan
0

Jag trodde först du hade tröttnat på Jappo. Alltså tröttnat på att ha Jappo :O men märkte sen att det var namnet du menade.. ;)

WingsofDestiny
0

va inget såg bilden nu :p

Denna kommentar har tagits bort.
BlackTear
0

Känns lite drygt om du bara ska byta namn varje gång du tröttnar.. Det blir ju hennes tredje namn på mindre än ett år?..

Whatever, ta något du tycker är fint.

Tejo
0

Känns som en mycket onödig tråd, sorry…

Jennie104
0

Jag gör som jag vill…

Tycker Snowflake Japposhine låter ''barnsligt''

Några NAMNFÖRSLAG?

BlackTear
0

#7: Visst, men tänkte mest om alla skulle byta namn när man "tröttnar". Jag har "tröttnat" på Roxy och Candy, men jag skulle ändå aldrig byta namn, för det skulle kännas lite failat..

#6: Håller med.

Jennie104
0

Kan ingen komma med namn istället för att strula!

Tråden är gjord- går inte att radera.

BlackTear
0

#9: Ok, jag ska sluta. Det går inte att disskutera med dig.

Elino
0

JapposSweet

JapposSweetSuger

JappoSunshines

JpposSweetSunshines

JapposLEonSweet

VEt att sweet blev lite uttjatat men jag tycker om namnet ;) lycka till iaf

psyko
0

behåll namnet tycker jag, kaninens smeknamn i vardagen är ändå "Jappo" och inte "Snowflake Japposhine", dessutom tycker jag att hennes namn är fint som det är=)

[chriistina]
0

Jag har alltid gillat hennes namn, tkr inte du ska byta :)

flisan93
0

#2 det trodde jag med:O jag ba….hööh?!

flisan93
0

Jag tycker att namnet du har är fint.

Elino
0

oooj :o jag trode det var kaninuppfödningen du har pratat om jag tycker absolut att hon ska heta Jappo! tänker du byta namn nu när hon är ett år. du har väl ett namn åt henne? tycker iaf Jappo jätte fintOskyldig

Gogge
0

#6 håller med dig! Det går ju inte å byra namn sådär! Om du tröttna rpå å heta jennie ska du då byta eller? eller när du får barn? döp ungen till ett namn och sen efter ngt år har du tröttnat på de och byter på ungen? De funkar liksom inte så!

har hon stamtavla? isånafall är de väl hennes stamnamn? och de kan ju inte du bara byta sådär!!!

hennes tilltals namn är väl endå jappo?

Elino
0

#6 mende det oxå håller med!

WingsofDestiny
0

Jag har tröttnat på min hanes namn Måsis men byter jag så kommer han inte lyssna på mig på samma sätt som han gör nu och bara bli förvirrad så han får fortsätta med sitt namn. =)

Tina-A
0

Jag har inga förslag! Tycker snowflake japposhine är fint :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jennie104
0

Puttar ;)

[Niike]
0

Jag skulle aldrig kunna byta namn på mina kaniner, hur trött ja än är på namnet. Det skulle bara bli fel och rörigt för mig, men men, du tycker som du gör…

Jag tycker namnet hon har nu passar henne. Förresten är Snowflake Japposhine längre än det exemplet du gav. ^^

Issis
0

Jag tycket att Snowflake Japposhine är jättefint namn! Om jag vore du så skulle jag inte byta namn, men det är ju din kanin :P

[Quellii]
0

Varför inte bara Jappo? :)

Kristall
0

-*lite onödig kommentar, men men…*
Själv tycker jag att Snowflake Japposhine är ganska fint. :) Och eftersom du ju inte kommer att kalla henne för något annat än Jappo (väl?) så är det ju lite onödigt att byta namn bara sådär..
Jag tkr att när man väl har döpt sitt djur till nåt är det bara att behålla det namnet sen.. Håller med #17. T.ex. om jag skulle "tröttna" på Olipa Kerran Tasha (Sagas eg. namn) - inte skulle jag kunna byta då. Iofs så vet jag inte om det är en uppfödare som har gett Jappo hennes namn men ändå. Fast du gör ju som du vill. :)-

Men här är några namn för det var ju vad du ville ha ut av tråden.
- You can call me Jappo - ^^
- Jennie's Sweetheart - ("Jennies Älskling" för det är väl vad Jappo är ;)
- Coming From Jamaica - ^^
Kmr inte på nå mer namn.. o jag vet att jag har dålig fantasi :P

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Gucci123
0

Tycker inte att du ska byta namn.. Jag har tröttnat på mitt namn, men ur skulle det se ut om jag bytte det hela tiden? Vet att det inte var svaren du var ute efter men det är så jag tycker ;) Snowflake Japposhine är fint, och gulligt,, Byt ej =)

Wiizy
0

#9 - den går visst och låsa.

Lizzan
0

Tycker att hon passar att heta det hon gör nu…

Fnyan
0

SweetyJappoline

xd kom inte på nått annat :P

sara-ek
0

asså vi byter ju inte namn hej vill bara fr att typ jag så inte gillar namnet sara:P Det blir ju liksom inte så personligt då. inte för att personligheten sitter i namnet men lite så iaf..

Taci
0

Den här tråden är nog inte så aktuell längre :P

Ync
0

håller med #5.

Lizzan
0

nån kanske ska låsa den eftersom att jennie ändå ska sälja jappo?

Jennie104
0

Jag ska nog inte sälja henne ändå mamma har gått med på att behålla men jag vet inte än eftersom en i min klass är jätte intressera

livia11
0

okej….

Tejo
0

#34 Herregud, bestäm dig människa! Har du hittat en bra köpare så tycker jag att du ska sälja henne så hon kommer till ett bra hem.

Nu kommer säkert någon säga att man inte ska bråka i Jenníes trådar, men nu tog hon ju upp försäljningen själv i en tråd som handlar om något annat.

Romana_12
0

#34- Men va f***n…. Shit asså.. Herregud.

Taci
0

Men f***, ge dig nu!

Om du funderar så mkt på å sälja henne kan hon ändå inte betyda nånting för dig, så sälj henne till nån som vill ha henne o kan ge henne den kärlek hon förtjänar!

Jennie104
0

Men ge er!! Jag klarar inte sälja Jappo!!!! Det är bara så!!!!
Fattar ni att det inte är lätt att göra sig av med nån man älskar och jag älskar jappo!!!!!!!! >;/ Nu blir jvligt arg på er!! Skulle inte ni göra såhär om ni skulle sälja någon ni älskar så Jävla mycket! TÄNK INNAN NI SKRIVER DET ÄR INTE SÅ JÄVLA LÄTT ATT GÖRA SIG AV MED NÅN MAN ÄLSKAR!!! DET ÄR MIN ENSAK OCH JAG SKA INTE FÅ SKIT FÖR DET PÅ NÅTT FORUM! SÅ NU TYCKER JAG ATT NI SKA HÅLLA TYST OCH SLUTA KLAGA FÖR ALLT JAG GÖR TÄNK PÅ ER SJÄLVA ISTÄLLET FÖR ATT KLAGA PÅ ANDRA JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG!!

Taci
0

#39, men om du fläker ut allt på ett forum får du ju räkna med kritik. Klart man blir trött på att ha 150 trådar om Jappo! Du har haft ute TVÅ annonser på henne, o hur som många som helst andra om att hon är underbar, o lika många till om att hon är jobbig.

Jennie104
0

40# Jamen går det inte att ändra sig? nähä då får jag ursäkta nu återgår vi till vad tråden handlar om.

Taci
0

#41, du får ändra dig precis hur mkt du vill, jag tycker bara du kan bestämma dig Helt innan du lägger ut en tråd om det, o inte 14 st, som velar fram o tillbaka.

Jag kan respektera om du vill sälja henne osv, o önska dig lycka till En gång, men nu börjar det bli tjatigt.

Jennie104
0

Sunshine Nine To Eleven
Sunshine One to two

Ync
0

Jennie: ta det lungt! jag vet att det är svårt att sälja sitt djur, det är som att sälja en familje medlem, men även om det känns svårt måste du göra det enda rätt för henne, hon förkänar någon som kommer att tillbringa 5-10år till och forfarande älskar henne lika mycke. Du har tappat intresset men jag menar att det betyder ju inte att du inte älskar henne, låt någon som är kanin intresserad och älskar henne ta hand om henne, för hennes skull?

btv. Jag ska sälja mina underbara marsvinshanar till ett vettigt pris, PM:a om du är intresserad :)

Gogge
0

Du kanske inte behöver dela informationen med oss andra här inne om jappo! det börjar faktiskt bli tröttsamt och verkar inte dela nånvart!

Majsbecka
0

Ursäkta, men lite onödigt tjafs som skapar dålig stämmning på KIF (?) :/

kastanjen
0

#41 Tyvärr så måste jag också säga att jag förstår att folk tröttnar på dig Jennie. Du får folk att engagera sig i dig och din kanin och sen ångrar du dig gång på gång. Jag har varit på din sida hela tiden men nu börjar det gå för långt. Det är en kanin det handlar om och inte en leksak.

Om du ångrar dig hela tiden så behöver du inte skriva om det här!!

Pinacoladas
0

#47 Jag håller med dig!!

teddykaniner
0

Håller också med dej,kastanjen,men ni kanske inte sett tråden där hon har en annons på att sälja Jappo? menar inget dumt till någon här…)

Med vänlig hälsning,
Jenny

Stravaganza
0

Vänta nu lite… finns det inte trådar om NAMNFÖRSLAG? ~

kastanjen
0

#49 Jo jag har sett den annonsen, det är just därför man blir irriterad över att hon än en gång ändrat sig och nu inte ska sälja henne längre. Har tappat räkningen på alla gånger hon ändrat sig nu.

teddykaniner
0

#51;okej,fattar! *var trög*

Med vänlig hälsning,
Jenny

Ync
0

varför behandlar du din kanin som om hon bara var en sak som bara finns där. asså typ som en docka.. ? ..

Jennie104
0

53# Nej NU har det gått för långt jag behandlar INTE Jappo som nån leksak!!! Nu får ni ge er

Jag tycker det är massa oansvariga Medarbetare som låter detta gå kan ingen hjälpa mig?!!!

Snart tröttnar jag på denna sida också PGA att alla KLAGAR!!"

Clariiz
0

#54; Men om du nyss ville Jappos bästa (dvs. att sälja henne) och nu ångrat dig efter som DU inte klarar av det. Det är EGOISTISKT! Inte konstigt då att vi klagar när du tänker på DIG SJÄLV före din egen kanin. Specielt nu när du hittat en bra köpare. Klart att vi tröttnar på dig.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jennie104
0

55# Jag VILL Jappos bästa!! Nej jag har inte ångrat mig JAG MÅR BARA SÅ JÄVLA dåligt av att inte ha kvar Jappo OCH JAG GÅR INTE FÖRE MIN KANIN!!!! >:/ Att du ens vågar skriva sådär!

TILBAKA TILL TRÅDEN!!!

Taci
0

#55, håller med.

#56, klart du inte vill Jappos bästa om du först vill sälja henne för du inte klarar av henne, o sen behåller henne ändå. Fruktansvärt orättvist mot Jappo, som hade chansen att få ett annat hem där ägaren förhoppningsvis vill ha henne varje dag, o inte varannan dag vill sälja henne.

Langisan
0

Hej

Jag är ny här men jag tycker ni är hårda mot Jennie104 tänk om det var er själva (Jag vill inte starta bråk :/) Misstolka mig inte!

Jag tycker hon kanske kan heta

Snow of Jappo
The best of Jappo
The Japposhine
We love Jagelonica
We and Jappo

Hoppas du kommer på nått fifffigt namn :D

Clariiz
0

#57; Precis vad jag menar!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Taci
0

#58, är nu ny här så kanske du inte sett alla hennes trådar. Inget illa menat mot dig såklart :)

Langisan
0

60# Nä det har jag ju inte, men tänk om hon blir ledsen? :/ Men hon kanske har gjort nått elakt mot er på andra trådar?

Langisan
0

Och jag känner Jennie på rikdigt ;-)

Taci
0

#61,62. SJÄLVKLART har hon inte gjort något elakt mot någon här. Förutom mot Jappo, enligt mig, då. Det är ingenting att bli ledsen över, att vi vill kaninens bästa. Alla här inne har ju en sak gemensamt - att vi bryr oss så mkt om kaniner! Därför reagerar alla, inklusive mig själv, så starkt på att hon hoppar fram o tillbaka i sina beslut hela tiden, o det vore shystast mot Jappo att sälja henne. Jag säger inte på något sätt att Jennie missköter Jappo, men hon säger själv att hon inte klarar av henne.

Och skriver man saker o ting på ett forum så får man ta kritik, vare sig den är positiv eller negativ. Jag förstår inte varför det är såååå hemskt att få negativ kritik bara för att det är 5 st som är av den åsikten, men om bara en person ger negativ kritik gör det inget?

Bobby
0

Själv skulle jag aldrig komma på tanken att byta namn på någon som redan har ett namn!

Gogge
0

Jag orkar inte ens engagera mej i detta längre, säkert många andra med!

flisan93
0

Snälla kan inte någon låsa den här tråden? Man blir bara less på vem som har rätt eller fel…det blir bara JÄTTE dålig stämning här.

livia11
0

flisan93 håller med :( blir nästan tjafs i nästan varje tråd som jennie har skapat :(:S

galaxens
0

Håller med de anndra! LÅS TRÅDEN!!

Det här har bara skapat dålig stämmning här på KIF. Mitt ända råd till dig Jennie är att ta ett beslut om du ska sälja Jappo eller inte. Jag vet att de är jätte svårt. Men det är bättre att ta ett beslut och hålla fast vid det, än att gå och vela av och an. Och om du är osäker tycker jag att du inte ska sätta ut en annons om det…
Men lycka till i alla fall, med det du bestämmer dig för.

senna
0

#39 - du säger att det är så himla svårt för dig att sälja jappo, men samtidigt är du glad, eftersom du kommer få en kattunge efter att du sålt jappo? :S

du är väldigt knepig jennie. jag förstår mig inte på dig. - tolka det som du vill!

Langisan
0

Jennie ska sälja Jappo till en som heter Annika säger hon iafall

(Jag är Jennies bästa vänn)

Jojsan
0

#70 hon har sagt att hennes bästa vän är Alva och du heter ju också Jennie. haha xD

Langisan
0

71# Ja det heter jag men hon har väll kanske fler? Det finns ju inte bara en som heter Jennie.

Ync
0

gud, besämdig jennie!
jappo mår ju knappast bra om du säger att du ska sälja henne för du har tröttnad, sen ändrar du dig,. stackars jappo.

Ync
0

jag orkar inte längre skirva i denna tråd. kan inte någon låsa alla jennies trådar eftersom det blir bara bråk.?

livia11
0

#74 håller med kan ni inte låsa tråden innan den spårar ut totalt…

MarHai
0

Okej, låser.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Inlägget är låst för nya kommentarer