Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 453 ggr
emmsaaan
0

OT - Imorgon!

Imorgon så åker jag till Lanzarote, Kanarieöarna. Jag kommer vara borta tills nästa fredag. Men jag har otroligt mycket läxor med så tror knappt att jag hinner göra något annat än att plugga ^^

Kaninerna ska bo hos min mormor i en hästbox som delas av med två nät. Dom kommer nog få ganska långtråkigt men det är tur att det är stort så att dom kan springa av sig! Dom brukar också få springa i stallgången ibland, men inte tillsammans.
Och mina gerbiler bor hos min kompis i hennes systers rum.

Ville bara säga det. Om ni undrar varför jag inte skriver någonting eller nåt.
Kommer sakna er grymt mycket och jag kikar såklart in här om jag hittar en dator :)

Ha det bra!

BlackTear
0

Ha det så kul! ;D Och flyget kmr gå bra ;)

Taci
0

Ha  de fint! :)

Jojsan
0

vad kul (jag vill oxå åka till kanarieöarna) :)

Hoppas du får det jättekul! ^^ :)

MarHai
0

Gud vad roligt! Ha så kul!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Eazyy
0

Ha det så roligt :D
'inte' avis alls (A)

Tina-A
0

Åååh vad skönt!! Ha det så roligt!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Emma_B
0

Ha det så kul :)

Issis
0

Åh vad härligt :) Harebra!

Theresze
0

Avis javisst:D

Har faktiskt oxå vart på lanzarote när jag gick i tvåan:D Dt är jättefint  där:)

Clariiz
0

Ha det så kul! =D
Flyga är ju helt okej, men efter 14 timmar känns det i ryggen och i benen :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

emmsaaan
0

#9 Va bra :)

Jao. Som dom flesta vet så är jag jätteflygrädd :/ Men det blir nog bra. Längtar lite grann men är samtidigt jätterädd. Men när man väl är framme så blir det underbart :) Flyget tar 5 timmar.

Mormor kom och hämtade kaninerna idag. Grät en liten skvätt >.< det är ju inte hemskt alls egentligen. dom kommer ha det jättebra. förutom att hon inte kommer borsta Myra då, men ändå. det fixar jag när jag kmr hem.
Men jag ÄLSKAR mina kaniner och saknar dom redan så fruktansvärt :(

Jojsan
0

#11 Det är klart du kommer sakna dem, det vore ju konstigt annars. Men vad bra att du vet att de kommer ha det bra! :)

[Niike]
0

Vad kul!:D Ha det jättebra!<33

blaskigtkaffe
0

Säger som Niike, ha det så bra det bara går :))

annaforsgren
0

ha det så kul på semestern!:) och hoppas att myran inte kommer vara en enda tovig boll när du kommer tillbaka:P

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

emmsaaan
0

#15 Det kommer hon nog vara ^^ Min mormor ser så dåligt och hon är rädd för att borsta för hårt så jag antar att hon kommer vara väldigt tovig! Får hoppas att hon inte får ont av tovorna bara. Men jag ska borsta noganoganoga när hon kmr hem igen <3

emmsaaan
0

Tänk på mig imorgon kl. 7 på morgonen :) Jag tänker på er då. Planet ska lyfta vid 7 någonting.

Hanna-
0

Vad roligt, ha så kul! :)

Tindra1
0

Jag har också varit på lanzarote x)

Fast jag var 7 år, så jag kommer inte ihåg så mycket.. Hoppas att allting kommer gå bra ;)

emmsaaan
0

Hejdå Sverige :)

emms
0

hejdå emmsaaan! kommer sakna dig litegrann :p he det bra :D

Emma

huldisen
0

Glöm inte  att plocka upp mej bara ;)

sputtnick_plexus
0

Ha det bra!

Romana_12
0

Flyget koommer gå jättebra, och ja tänker på dej klockan 7 imorgon <33:D.

Eazyy
0

Tänker på dig :)

emmsaaan
0

Nu ar jag har. Har det jattebra. Har blivit liite brun ocksa. Saknar er. Hejda!

Hanna-
0

#26: Vad bra att du har det bra :)

Jojsan
0

Vad kul att du har det bra! :) Super ;)

[Niike]
0

Kul att du har det bra!:D

Feliciaa
0

Åh vad spännande :D
Hur ser det ut ? Vilket väder ? Tempertur ? :D

emmsaaan
0

#30 Jättefint. Vita hus överallt. Och svart grus (vulkanö). Det har varit lite mulet och ändå soligt. Temperatur har jag ingen aning om.

äntligen hemma. den här veckan har varit underbar och hemsk på samma gång. de första dagarna var skitbra med sol men resten var ju.. uscha. dåligt väder och så. och typ 5 jävla pervogubbar åkte bil och svängde in mot trottoaren och nöp mig i rumpan. ;O jävla sär. pappa var nära att springa efter ^^

har hittat vidriga kackerlackor i badkaret! fyfan alltså. och idag, fredag, så sprutades hela hotellet med kackerlacksmedel så ALLA kröp fram. det låg hundratals och sprattlade över alla gator, iu poolen, på altanen m.m. min syrra stod och grät och jag var nära jag också. om man inte såg var man gick så blev det kackerlacksmos, och några sånna "klumpar" fanns här och var, utanför vår ytterdörr t.ex.

osså var det maaaassa trevliga affärsgubbar. en kinagubbe hade 'tjatat' på oss hela veckan att vi skulle äta på hans kinarestaurang så han betalade t.om ett spel åt mig och syrran, två gånger. fastän vi höll på att spy första gången. typ en karusell.
hans restaurang var skitäcklig. så jag åt lite crepes/pannkakor efteråt med nutella. flottigt och sött men mummms :)

flyget var helt OK. förutom lock i öronen och att jag blev asrädd när alla lampor släcktes för att vi åkte i luftgropar.

denisesalomonsson
0

kackerlackor, uscha ;o