Hjälp!

Tycker inte att jag ser nåt fel, eller?
Med vänlig hälsning,
Jenny

#3 kanske inte ser så bra på bilderna men jag ser ju att de är nått..
#4 Han kanske har fått någon form av könsjukdom, även djur kan få det. Jag skulle kolla det med veterninären om jag vore du.

LÄgg ut den där bilden med KELTET:P Men ja tror du bara behöver ha lite koll på det;) och blir de värre får du väl kolla upp de! Min söta lilla mambo!:P
Så där ser alla kaniner ut :) Det är inga problem alls, det är doftkörtlar som kaninerna använder för att markera på sina ungar vilka som är sina, och vilka som är under dessa (en anledning till att kaninerna rider på varandra pga. dominans) =)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#6 Den med kletet är ju den 3:e bilden :P
#7 men han har ju ingen på den andra sidan :/ Jag tkr de ser skumt ut iaf.. Och sen de där med att han är röd på ena sidan, vad är de då?
Jag har då aldrig sett sånt, och jag har kollat på endel kaninungar. Fast har iof aldrig kollat så djupt ner vid pungpåsarna. Körtlar låter ju vettigt iaf;)
Sådär har mina hankaniner också.
Det där kletet brukar jag tvätta bort när det blir för mycket, annars stelnar det, vilket inte kan vara alltför skönt.

Vad skönt att höra :) Jag som blev så orolig :)

Nu har jag hittat en lika knöl på andra sidan, kollade nog fel när jag letade igår.. :P så nu är jag inte orolig för dom nå mer, men han är fortfarande röd..