Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 380 ggr
[Niike]
0

Bild: Niike

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade den här bilden på Niike häromdagen. Är ganska nöjd, dock otroligt störande med selen + kopplet!

Kommentera & ge kritik om ni vill. Ni får även försöka redigera bort selen och/eller kopplet om ni har lust :-)

/Maja

[Niike]
0

Såg nu att bilden försämrades en hel del när jag la upp den här :/

Johanna-
0

Tycker bilden var mkt fin! Jättesöt kanin osså! =)

Lippo
0

Jättefin bild, bra jobbat! Som du sa är selen lite störande. Det enda jag kan ge "kritik" på är att det kändes ihoptryck nere vid hans tassar annars jättefint! :)

Issis
0

Åh vad söt Niike är :) Och vad fint landskap du har. Det påminner mig om i somras när jag och syrrorna brukade gå ner till Comosjön i Italien x) Sen så tycker jag inte att koppel och sele stör så mycket faktiskt.

[Niike]
0

#2 Tack!
#3 Tackar! Tänkte på det också, det var lite för lite luft under tassarna där, tyvärr.. Tack för kritiken!:)
#4 Tack! Det är superhärligt!=)

Hanna-
0

Jag tycker också att bilden såg lite ihoptryckt ut vid tassarna, men annars en underbar bild med fin bakrund. Supersöt kanin & fin bild!

Är det verkligen lagligt att lägga in sånna bilder Maja? ;)

KvirrZ
0

han ser så bebisaktig ut<33

- Mvh Emma

[Niike]
0

#6 Tack så mycket! Haha ;-)
#7 Ja han är ju min lilla bebbs:D<3

Taci
0

Åh vad söt! :))

Jag kan redigera den om du vill :)

Issis
0

Ändrade bilden till dig lite ^^ Jag tog bort selen och kopplet.. Det blev inte så bra men det får duga!

Taci
0

Beskar den lite o så också, gillar du det inte så behöver du ju inte ta den =) Min kloning blev dock helt fucked up ^^

Han e verkligen söt :D

[Niike]
0

#9 Tack!:D
#10 Blev ju jättebra, tack! =)
#11 Blev också super! Tacktack! :D

HoppeTeqla
0

Söt Niike ! En tanke bara, kan du inte använda en svart sele vid fotografering så smälter den liksom in i hans färger ?