:D:D
Min kompis kanin Ottilia var beräknad att föda för ca 1½-2 veckor sedan. Till och med en veterinär har vart och känt på henne men han kände inga ungar x).
Nyss fick jag ett mess från henne där det stod att hon fått 4 små ungar :D. Är super glad eftersom vi båda gett upp hoppet..
Ville bara skriva av mig lite (A) =)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Vad kul! Har det gått bra för honan då, så det inte varit några komplikationer? :)
Hehehe, jag läste först "Min kompis Ottilia var beräknad" blabla.. "veterinär?!" hmmm! "4 UNGAR?!!"
Fick läsa en gång till..
Myspys :) Superskoj! Vilken ras? är det?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

vad bra! och vad roligt att alla levde när de gått så långt över tiden! hoppas de går bra med dem små liven!
#1; NU har jag inet pratat med henne, men nix inte vad jag vet =).
#2; *asg* haha x'D Det är blandraser, mamman är renrasigt Lejon. (blå) och pappan är blandras, han är typ 75%dvv och 25%något annat. (viltgul manteltecknad)
Gud vad jag längtar att de ska bli lite äldre så jag får hälsa på dem =). Och detta var extra härligt eftersom honan haft en kull tidigare, dock så var det två ungar som båda frös ihjäl då de hamnade utanför boet och det var riktigt kallt ute. Nu är det 4 stycken korvar som alla lever och är pigga =).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Åhh vad kul :D
Hälsa henne lycka till med ungarna :D

Kul! D:
Skoj!
Vad roligt! :)
Visade sig att jag fattat lite fel =) Ungarna är en vecka gamla men ingen har vetat om dem. (de är förmodligen födda på måndagen förra veckan, då de såg henne boa lite då).
Ungarna har öppnat ögonen och skuttar runt lite. =). Helt underbara (hälsade på dem idag).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Har dom redan öppnat ögonen är dom nog närmare 2 veckor ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#10; Jo det är det jag också tycker var konstigt.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

jasså, kul (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
oj så roligt :)
Vad kul!:D
Jag funderar på om jag ska ta en eller inte =). ÄR helt nerkärad i en av de två viltgrå. (helt kär i den största som är typ dubbelt så stor som alla de andra btw :P) Jag hoppas verkligen att det är en hane för då tar jag nog honom :).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
vad kul! har du bilder? (A)
fotat någon bild bara typ 3st. tror jag =) på mobiel. Lägger in dem sen =)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
ok vad kul ^^