Namn
Har lite svårt att bestämma mig för ett kulltema. Här följer några av de teman jag kan tänka mig. Har massor med fler namn till varje tema, men har valt ut några som visar ganska mycket vilken sorts namn det är :)
Vill inte ha några kommentarer om att namnen är fula. Tycker ni det så håll det för er själva ;)
Italienska namn:
Alessa, Cosima, Fabio, Gaetano, Gianna, Gilda, Gino, Gisella, Gloria, Lidia, Livia. Lucia, Mario, Nico m.m. (har en hel lista med över 1000 namn ^^)
Hobbits:
Bilbo, Frodo, Peregrin, Fredegar, Otho, Rosie, Elanor, Pippin m.m.
Älvor:
Galadriel, Gimli, Imin, Irimë, Míriel m.m. (har inte så många älv-namn, menmen ^^)
Teletubbies:
Tinky Winky, Dipsy, Laa-Laa, Po, Noo-Noo
Månar:
Mimas, Titan, Rhea, Luna, Pandora, Ophelia, Carme, Metis, Oberon, Eris, Fenrir, Nereid, Galatea, Cordelia, Cupid, Ariel, Ferdinand m.m. (finns hur många som helst.)
Örter & Kyrddor (engelska):
Basil, Cassia, Chili, Clover, Cumin, Dandelion, Cinnamon, Fennel, Ginseng, Guaco, Hibiscus, Liquorice, Mace, Mint, Perilla, Primrose, Rue, Saffron, Tarragon, Vanilla, Wasabi, Ginger m.m
Kungliga båtar:
Ascot, Aurora, Avenger, Bellona, Blanche, Bluebell, Ceylon, Comet m.m (orkar inte skriva fler ^.^)
Tack på förhand!
/Tilda
Månar :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
kungliga båtar tycker jag.

Du ska ju ha my little pony ju! ;) Jag tycker "örter och kryddor" eller "månar" av dom förslagen :)

Om det blir italienska så måste en unge heta Gloria, det är så fint <3
Månar eller teletubbies tycker jag att du ska ha :)
Älvor eller Teletubbies tkr jag var gulligt :D
Söta namn!!!Inte alls fula! teletubbies verkar sött!
Med vänlig hälsning,
Jenny

_My Little Pony eller engelska blommor, haha (a)
_Månar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Tack allihop. Det lutar åt Månar.
#3 Det finns alldeles för många My Little Pony namn för att jag ska kunna välja ut några. Sen passar det inte direkt på teddyvädurar tycker jag :)

#9: Jo, i för sig :)

Jag tycker kungliga båtar men det finns väl ingen Noo-noo i teletubbies?
#11 nala är det väll? inte noo-noo
Emma
Månar, absolut!
Jag tycker månar eller örter och kryddor på engelska.
teletubbis! :)

jag tycker:
Italienska namn, Månar, Örter & Kryddor, eller Kungliga båtar
många fina jue! :D

#11 Jo, det finns det :)
Det blir nog månar. Får se lite vad för ungar det blir, kanske inte alls några månungar..

Månar :D