Stockholmsträff..
Dax igen dåå …
Kanske inte går så bra meeen….
En till stockholmsträff?
I Slutet av Januari?
I Tumba eller huddinge?

ska dit igen då nämligen :>

Tycker att det är lite väl tidigt, med tanke på dom som har innekaniner. Jag tycker Maj t.ex :)

mm tänkte på det, men dom med ute kaniner och man behöver ju inte ha kanin :d

Ingen som vet något ridhus eller liknande avsides vi kan vara i? Något stall med loge? Lite svårt att vara utomhus så tidigt ;)

Tumba & Huddinge ligger för långt bort från mig ;/ Skulle vara enklare om det typ var längre upp i stockholm. Men isåfall så kommer inte jag iaf ^^

4# det var en Jätte bra idé
sKa googla direkt ;D

Jag har Utomhuskanin, fast tycker också att det är lite tidigt. Mulle gillar lixom inte snön x.x
Kanske nångång på sommaren eller våren?

7# Läs 4# :) det kan ju både ute och inne kaniner vara med!

http://www.adib.se/RidhusStallEnskede.htm humm .. var är det då? xd

Putt ;d
Tänk på att du/Ni måste få tillstånd åså.. du/ni måste kanske betala för att hyra den åxå

#11 HAHA! nej vi tänkte bara åka iväg till ett stall, gå in i ridhuset med alla kaniner o sen bara sätta oss xD

12# aa Haha xD Och om dom skäller ut oss säger vi bara:
Men Vi är ju hästar och ställer oss på alla 4:a (A) xd

#12 Haha, bland hästar & elever.

Putt
Mjo, jag skulle kanske kunna komma.

16# Jaaaaaa :>

Tina kan du komma? x)

Puttis
Jag kan nog komma!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

20# Jippy :>

Ja kan komma! :D Men spelar ingen roll om det är i ett Ridhus elelr inte ^^ Ska övertyga Cassandra ( Lippo ) Oxå! Hon MÅSTE komma^^ Hihi :) Men kan vi typ ha lite mer norr om sthlm ? För förra gången tog de 1 ½ timme för mig att åka :) Fast på hemvägen va de bara mysigt för att både jag och Tindra somnade i bilen :) Men om det går bra för alla ? :) Men asså ja kan åka till Huddinge om alla andra vill de ! :) Men ja lovar att övertyga Cassie :D
Kanske kan komma.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Kan bara komma om vi är inne någonstans.

vet nån stans inomhus?

Kan kanske komma men det beror på när och sånt och om det inte är allt för kallt :)
#22 haha om du kommer kommer jag ;D <33
För mig gör det ingenting om vi skulle vara mer centralt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

som var? xd
kanske kan komma :)

jag kan iaf inte ta med mej Jappo .. :/ eller jo kanske

#27 - Jaaa :D Ja kommer , du kommer :D

Vet bara inte var jag ska ha henne så länge jag inte är på nån träff xd

nån som kan tänka sej att Passa Jappo några dagar? xD

I sthlm ? :) Eller där du bor ?

35# stockholm X)

Okeej :) Ja kanske kan :P:) Men hur många dagar ? Och när?

37# i slutet av januari humm 'tänka' XD vi ska dit då ..

- Okej ,, men ska tänka på saken och fråga pappa.. Men tillbaka till ämnet.. Ska vi typ göra en lista för dom som kommer eller kanske kommer? :) Isåfall kan ja börja :)
Dom som kommer / kanske kommer på sthlm's träffen:
- Romana_12 med Tindra + kanske Stampe

- Jennie104 kanske med Jappo

- Cassandra med Lippo

Dom som kommer / kanske kommer på sthlm's träffen:
- Cassandra med Lippo
Sådär kan vi göra istället , så att alla ser att man kan skriva upp sig fast man kanske kan komma :P

Men om vi endå ska göra i januari kan vi alla lika gärna träffas på LU :)

Hahah , ja är nog lite efter men Vad är LU? ? :)

#44 haha, Landsutställningen :)

#45 - okej , och vad gör man där ? :P

Tycker också vi kan ses på LU. Kanske bara för att jag bor i Sollentuna xD
#46 Det är en utställning. Folk ställer ut kaniner ^^

#47 Haha, bor ju i västerort men att ta sig dit är ju inga problems alls ^^, Dock blir det väl utan kanin isf eftersom jag inte ska ställa, men blir ju så mkt kaniner ändå ;)

#48 Haha, precis :) Men jag tror Myran blir lite arg på mig om jag inte tar med henne, så hon får iallafall följa med x)

Det ä väll utomhus? xD
Nej, LU är inomhus.
Det är i samband med husdjursmässan.
Solbackens kaniner

aha vad bra men när är den?
för det måste liksom passa för mej för jag kan inte bara åka 40 mil xP
4-6 januari.
Solbackens kaniner

Tyvärr ;/ jag åker typ upp den 16 .. :(
Men vi andra kan ju träffas där? Det är ju perfekt! :)
Solbackens kaniner

å jag som ville med :(
Jag som började planera..

Går det inte bra om vi tar den 17 typ då så kan jag som planerat detta komma!?

men trasdocka. du kan väl ställa ut dina kaniner i PET-klassen?:D
jag ska i allafall på sollentunamässan^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Antingen kan vi:
1. Träffas på LU .
2. Träffas på Sthlm's träffen
3. Både och :)

Jag tycker vnr 2. att vi träffas på stockholmsträffen som jag planerat.. x)
Jag kommer iallafall på LU och sen ev. på sthlmsträffen. För jag lär träffa en hel del på LU iaf, känns onödigt att åka på ännu en träff bara för att träffa några st.. ;p

Jag tycker 1:an. Då kan även de med innekaniner följa med.

Men jag har ju planerat allt .! jag kan ju inte komma då!
Och jag tänkte hyra eller låna en lokal som vi kan vara i så både inne och ute kaniner kan komma.
Lite onödigt att ha på LU med.. ni kommer ju ändå träffas.
men inte för att lägga mig i men detta är en sthlm träff å inte ngt om LU, så ni kan väll göra de i en annan tråd !
tkr jag..
#63: Tänk bara på att du lär få betala för en lokal.. Som dessutom ska tillåta pälsdjur.
Finns även en del pälsdjursallergiker här som inte kan vara i samma rum som kaniner.

65#Humm ja det hadde du poäng i …
Och hos min L mamma kan vi inte vara för då kan det inte vara ute kaniner..
Förslag?

Jag kommer iaf bara gå på LU, kan inte ta med mina kaniner när det är så kallt ^^

67# vi kanske ska vara på ett varmare ställe .. så man kan ha både inne o ute niner.

#68 Tänk på att man inte kan ta in utekaniner när det är såpass stor temperaturskillnad ute och inne. Lite tråkigt om jag (och de andra som har innekaniner?) ska sitta ensam inomhus när alla är ute. Det funkar liksom inte på vintern..

Anna, jag har funderat på att ställa ut i PET men lite problem här, Nala kommer antagligen ha ungar, samma med Bella, de har blivit parade och verkar än så länge inte gå tomma. Snowball är så jäkla hanig så det bara flyger om det, så fort det luktar hona blir han, ja du vet >.< Så det vore isf Snövit eller Oboy. Oboy vet ja inte om jag hunnit arbeta med tills dess, än så länge är han fortfarande lite skrajj till o från, har ju bara haft honom i 3 veckor :) Snövit vore det ju isf, hon är ju så otroligt charmig den snuttan o älskar allt o alla :) Men sen kommer jag till frågan om det verkligen är rätt att ställa ut. Jag känner mig ego när det gäller enbart mina behov. Det är ju inte direkt för kaninernas skulle jag skulle ställa dem, utan för att jag skulle tycka det var kul. Värmen, alla oljud, lukter och diverse läskiga människor som inte kan hålla fingrarna i styr. Visst vore det kul att ställa henne, men vet inte riktigt om det är rätt utställning för mig där jag tycker att det känns mer rätt mot mina bebbar :) Något med mindre allt helt enkelt, om du förstår? ;)
Sen menar jag ju självklart inte att folk som ställer ut ska ta åt sig, mina tankar och åsikter och jag handlar därefter, inte något jag vill få andra att göra, självklart inte :)

Men kan inte nån typ berätta lite mer exakt vad man gö på LU ? Ekakt var det är och vad man gör och när det är ??

tillbaka till tråden..
Man behöver ju inte ta med sej kanin.

#70 okej:) jag undrade bara^^…själv så måste man ju köpa brända mandlar, ni vet varma mandlar med bränt socker på, sååå gott!!

71# jag tycker du ska skaffa en ny tråd om det.
Som sagt dettas är en tråd om en stockholmsträfff och inte om LU så ni kan väll vara snälla och hålla er till ämnet.. men det verkar som att alla förstör i Jennie104's trådar .. man ser ofta att de börjar handla om ngt helt annat så ni kan väll vara snälla och hålla er till ämnet "Stockholmsträff" !

#75 om du läser kan du se att vi diskuterar om vi skulle kunna ha sthlmsträffen i samband med LU, så ja, vi håller oss visst till ämnet sthlmsträff.

- Cassandra med Lippo
Den 17 går det bra för mej antagligen.
#76, jag tycker inte det eftersom att det är jennie's tråd och hon sa att isf. aå skulle hon ha den den 16:de ( ? ) januari och inte något sammanhang med LU

Håller med Louise. Är ju rätt onödigt att starta en till tråd om samma sak.

#78 Är det bara Jennies träff eller? Alla måste ju kunna säga vad de tycker och var de tycker träffen ska vara! Så har det alltid varit när vi planerar träffar. Vi planerar tillsammans för att så många som möjligt ska kunna komma!
DEt finns redan en trådom LU, so what ?!?

Men då kan jag säga såhär med vänlig ton<.
det passar inte mej den 4-6 Så vi får hitta på nått annat
Passar mej den 18!

Vilken dag är den 18 ? :)
#80: Håller med. Om det är jättemånga som kan komma och en som inte kan så får man ju faktiskt priotera lite.

Jag har kollat .. den 19?

#85 - Vilken dag är den 19 då ? :)

Den 19 är en lördag :)
#82 Asså jag fattar inte riktigt.. Ska alla anpassa sig efter dig är det tänkt? LU låter ju jättebra eftersom så pass många ska dit, och man har ju inte en träff för att en person vill träffa några utan för att så många som möjligt ska träffas! Tänk på att innekaniner inte kan vara utomhus så länge och utekaniner inte kan vara inne i uppvärmd lokal länge. Man måste anpassa sig efter alla behov:)

Dom som ska till elller kanske ska till Sthlm's Träffen:
- Romana_12 - Tindra + kanske Stampe
- Jennie104 - Kanske Jappo
- Lippo - Lippo
Jag puttar upp den där igen :)
#88: Bra där :)
Eftersom jag planerar att tvinga ner Maja under LU så kaaanske vi får chans att träffa henne med (A)
#88 den kanske är för att hon skall dit och det är ca 17mil från sthlm

#90 Jag hjälper dig att tvinga!! :D
Och jag kommer inte komma på "Jennies träff" utan jag åker på LU istället. Då kan jag ta med mina kaniner, och dit är det fler som kommer :)

Jag kommer att komma på LU :) Sthlm's träffen kanske kan va nån gång på våren/sommaren ? :) För ja tror nog inte att de är så lönt att ha kaninträff när LU kommer vara samma månad :) Eller ?

Tycker också vi kan ta träffen under våren/sommaren för då är det ju varmare ute om det inte finns någon lokal :)
Jag ska inte komma på varken LU eller sthlms-träff, men som dom flesta här säger så verkar det väl smartast att ses på LU när ändå så många ska dit ? :) Så kan ni ju ha en kif-träff i sthlm i vår/sommar.

Låt mej förklara:
Vi KANSKE kan fixa en lokal som både inne och ute kaniner kan vara i. Det blir den 19 Januari antagligen!.
Ni som vill kan väll starta en LU träff! Men nu tycker jag vi fortsätter på denna!

#96 Vad är det för lokal då? Vad kostar det? Vart ligger den? Temperatur?
Vad är det för en lokal? Vad för temperatur alltså o så..?

Förlåt om jag lät otrevlig… om ni tycker det så förlåt!!!!!
Asså jag vill ju gärna på en kaninträff.. så jag planerade och sa till pappa, då kan vi väll ha en kaninträff då?
- Lippo - Lippo
#97, haha, you read my mind (;

97# 98# Är i fullgång att leta :)
Vet nån någon lokal?

Putt putt ;D

- Lippo - Lippo
Säger vilka dagar det går bra för mej:
den 19 eller 20
Men om vi åker en vecka senare går det bra på söndagen hehe xD ska nämligen på 2 års kalas ;)
Söker någon som kan passa Jappo från fredagen till Söndagen och ta med henne till träffen x) så kan jag ta med henne ;D

Puttputt
trasdocka kommer du`?

Det beror helt på när och hur det ser ut för mig just då =) Svårt att boka in något så långt innan, tar ju studenten i vår så kommer vara en hel del att göra, men försöka gör jag ju :)

105# okej jaa det är lite svårt :d

Jennie 104, en lokal i Stockholm som tillåter djur kostar några tusenlappar att hyra en dag… Och det finns inte heller så jättemånga lokaler att välja på.
Tror inte heller att man får ta med sig djur hipp som happ in på Stockholmsmässan/LU. Läste på deras hemsida och där stog det att de inte kunde tillåta att alla besökarna tar med sig sina djur.
Det är säkert nån sort lapp eller bevis man måste visa upp för att komma in med sina djur i kassan, och de får man säkert i samband med ev. anmälan.
Detta är vad jag tror, så det behöver inte alls vara såhär!

107# Jag ska inte ha på LU. Tack för informationen…
Jag får fösöka fixa detta på nått sätt.
Förresten är det någon som har inne kanin som vill komma?

#108 Ja det var inte det jag menade heller, att du ska ha på LU. Utan vad det kostade att hyra en lokal i Stockholm var riktat till dig, men det kanske blev lite otydligt? Förlåt i så fall…

#108 det smartaste tycker jag är ifall man är hemma hos någon som kannske har en stor källare eller något som inte är för varm eller får kall.. det är också gratis..

110# Jätte bra idé!!!!!
Nån som kan ha i källaren då? xd

Jag har typ ett garage ? Och ett pingis bord där man kan ha kanin + transportbur ^^

112# Kan vi ha där då det lät super bra!!!

Puttis!

Men de är de,, ja har inte precis världens största garage… Och liksom ja bor 45 min från sthlm.. så ja tror nog ingen kan komma då om dom bor i huddinge , för då är de 75 min med bil :/

Nått annat garage eller källare+ ;d
#90 Hahah x)
#91 Jaa, men ska alla anpassa sig efter 1 person? ò_Ó

117# det finns en träff som heter LU träffen.
#118 Ehh .. So what? x) Jag undrade om alla skulle behöva anpassa sig efter dig?

119# nää det ska dom inte.
#120 Det verkade ju som det… För du skrev att ett visst datum bara passade dig och sedan när någon annan föreslog ett annat så sa du att det inte gick för att inte du kunde då.

121# jag vill ju försöka få en tid som passar mej med!
#122 Det förstår jag, men tänk om alla skulle säga så?

#123 - De skulle nog aldrig gå då .. :/ Ja tror nog att alla måste bestämma datum och tid. Och inte bara anpassa sig för en person.. Ja förstår dej Jennie att du inte bor i sthlm och inte är här så ofta men vi kan inte anpassa oss för att du bara är här i 1-2 veckor.. Alla måste ju kunna komma , iallafall dom som vill.. För om man bara ska följa en person så kommer nog inte så många komma :/

m jag bor liksom 40 mil från stockholm det tar 4 timmar!
#125 Jag bor inte speciellt nära sthlm jag heller:P

Sluta tjafsa försöker faktiskt leta folk som kan det
blir besviken på er!
Allt går fel i mitt idiotiska liv! x(

jag försöker starta en träff i fullt välbehag några sabbar och hackar på mej för jag inte bor i Stockholm!
#127 Jag tjafsar inte, jag förklarar att alla kanske inte kan anpassa sig.. Men visst, lycka tll:)

#128 Ingen har sabbat, ingen har hackat. Men du måste ju förstå att ska man starta en träff måste man se till att alla som vill kan komma. Det går inte att ha en träff på vintern, när det finns de som har innekaniner. Man måste kunna kompromissa om datum, plats och tid. Det går inte bara att skriva "Nu ska jag starta en träff, den måste vara den 19!".

130# jag får väll försöka listan 3 pers några iaf! Jag kanske kan få dit mer!

Håller med #130 ;)

Men Nu går vi över till träffen!

ok

jag tror att denna tråden är att på väg att bubbla över:P
jag förstår tt du jennie vill ha träffen nr du ändå är i stockholm och de var ju ändå du som startade den….men uppenbarligen passar ine de nån anna så tyvärr så får du nog faktiskt låta de andra ha sin träff på LU…alla kan ju inte rätta sig efter dig:(:)

Men annars kan ju bara ni tre ha en träff de kan ju bli roligt detr med:P

Ja de kan vi ju ;)

aa Om ingen mer vill följa med såklart då :)
Det blir säkert roligt!
#127: Herregud. Besviken på oss för att vi inte anpassar en träff efter dig? o_o

Ja puttar upp listan lite
- Cassandra - Lippo

Men var och när är det tänkt att den ska vara? För om den ska vara i slutet av januari så är det ju svinkallt om man inte är inne. Men i sånna fall kommer kanske jag, fast utan kanin ^^

Men ja tycker att antingen så är vi hos någon eller så har vi inte träffen i januari ,, för de är ju lite kallt.. Och då kan ju inte dom som har innekaniner komma :/

ja vi kan väll vara hos nån?

Puttputt
#142, men om ni är hemma hos nån kan ju inte dom med utekaniner komma ? ^^

145# asså i någons garaage eller källare ;d

#145 - Oj jag menar hos nåns källare .. Förlåt.

Putt ;D

Puttputt

- Cassandra - Lippo
Någon mer? :)

putt

Imorgon ;D

Oj fel tråd!