Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1664 ggr
LJfoto
0

Intressekoll-Kanintäcken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag har gjort 2 Kanintäcken som jag tycker blev bra och nu tänkte jag att jag kanske skulle kunna tillverka och sälja? Så jag tänkte höra lite om ni skulle vara intresserade? såfall så köper jag in olika typ så får man "specialbetälla" beroende på vad man vill ha för mönster, färg, dekoration storlek m.m :)

Detta är de två först jag har gjort…

LJfoto
0

andra

LJfoto
0

dekoration

LJfoto
0

på kaninen

Tejo
0

Det första var ju jättecoolt! Vad hade du tänkt ta för dem? Glad

Vet inte om jag är intresserad själv, men kan ju vara skoj att veta.

Kristall
0

Jättefina! :) Själv har jag tänkt virka/sy något liknande, så jag är tyvärr inte intresserad.. Men fina var dom. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

jusse
0

vad fina :)

LJfoto
0

#4 det är ju helt beroende på stoleken och hur avancerade man vill ha dom(dekoration, brodering, tyg m.m) men jag gissar att de kommer att ligga mellan 100-400 kr

Ellen95
0

Jättefina!!

Tina-lin
0

Gud så fina! Jag gillade den första, har ett koppel i samma mönster till min hund.

Dessa skulle väl fungera att ha på småhundar också?

flikkan
0

kan vah intresserad

flikkan
0

var finns dom?

RosaGosa
0

Söta täcken men jag anser att en kanin inte behöver något täcke :-)

LJfoto
0

#9 ja, det fungerar min kompis provade ett på sin ena chihuahua och det fungerade perfekt men om man har en något större hund så kan man ju bara göra täcket lite större :P

#11 Dom finns i Småland men dom kan ju skickas på posten eller tas med till någon tävling inom SKHRF

[chriistina]
0

Har sytt täcke till min ena kanin, bara för det e gulligt ^^
Men vill bara att folk ska tänka på att inte använda dessa längre stunder, det blir rätt varmt för dem.

Men dina täcken var annars super fina!

pandabjorn
0

Dom var fina, men jag tycker inte kaniner ska ha täcken…

WingsofDestiny
0

Skulle vara bra att ha på en kanin men selet går bara inte runt då.

Emma_B
0

Jag e nog intresserad? jag tycker att det är jättekul, för det är ingenannan som gör sånna täcken:)

LJfoto
0

#14 ja, det är klart att man inte kan men det är mer som en kul grej ;)

#17 ja, vad kul :)

BlackTear
0

Så meningen med dessa täcken är ungefär samma mening som kläder till hundar för att dem ska se söta ut?

Eller har jag fattat fel? Ta inte illa upp.

Lippo
0

Jag undrar samma sak som Blacktear.

LJfoto
0

#19 #20 ja, eller om man har innekaniner och ska vara ute en kortare tid när det är lite kyligt :P För man kan ju självklart inte ha täcket på kaninen när den är i buren

BlackTear
0

#21: Okej, men en innekanin lär väl ändå bli kall ute pga att den andas in kall luft?

LJfoto
0

#22 jo, det lär den nog bli men man har ju inte den utomhus en lång stund om det är en innekanin (hade inte jag gjort iaf) men det kanske blir lite varmare?

ninaochica
0

jättefina! har själv gjort täckte som skydd för regn osv. men min kanin gillar det dock inte "/ men lycka till med försäljningen! :D