Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 408 ggr
jees94
0

Kaninjakt...!

Jag kom nyss hem trån handbollsmatch :D
Och när jag kom hem berättade pappa att Nisse hade rymt för ca 3 timmar sedan, och det var helt kolsvart….  Pappa och min bror Pontus hade gått ut för att leta..
Den hade letat i ca en halv timme innan dem hittat Nisse.. Och sen började det svåra att fånga in honnom…:P  Han är jättesvår att fånga för alla utom mig…
den hade försökt att fånga han i en timme.. Men dem ville inte stressa honnom så den följde bara efetr honnom ett tag..
Sen tog dem kompostgallerna och försökte fånga in honnom med dem… Men det gick inte !
Men efter ca 2 timmar ute hade dem fått in honnom :D:D<3<3  Så nu är jag glad att han sitter i sin bur igen <3

Vi har ingen aning om hur han har rymt :S

Romana_12
0

Ojj, va bra att han kom hem igen iaf :D

Tindra rymde förut och då va de en hund som hittade henne :)<3. Älska den hunden asså :D

quasimodo
0

Vilken tur att ni lyckades fånga honom!

[Niike]
0

Vilken tur att han blev infångad sen! Bäst att försöka kolla upp noga hur han rymde kanske, så det inte händer igen!:-)

Hanna-
0

Vilken tur att de lyckades fånga in honom! :)

Devin
0

Vilken tur att ni hittade honom!

Två av mina kaniner har rymt förut, Gucci och Tyra. Det visade sig att sovdels burdörren var defekt. Men som tur var kom de båda tillbaka. Tyra hade bara hunnit till granntomten och Gucci var borta i två dar sedan satt han på tomten en dag igen, vet fortfarande var han varit :)

jees94
0

Joo, ända problemet är att vi har INGEN aning om hur han kom ut :S:S:S

Lippo
0

Tur att ni hittade honom!
Han kan inte ha hoppat ut då?

Clariiz
0

Vad skönt =) <3
Har han inte lyckats hoppa ut på något sätt? Eller nån kanske släppt ut honom?

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com