OT-YesYes :D
Igår var jag, min moster Eva och mamma i Laxsjöviken (ca 10-12 mil ifrån mig i torvallaby) och kollade på 2 ursöta hästar :D Dom var väldigt unga 6 och 4 år men hur duktiga som hellst! 6 åringen är en vallack, svensk ridponny och skimmel :) 4 åringen är ett sto New forest :) haha när ja prövred stoet vart hon så busig så när jag skulle fatta galopp så bockade hon o ja flög över henne och gjorde en kullerbytta xD Men ägaren är superduktig och hon såå att om 2,5 vecka så är stoet lika duktig som vallacken. Han var därimot hur duktig som helst och lyssnade på alla hjälper och han fattade galopp direkt när jag ville det, ingen tjurighet alls! Så imorron åker jag upp igen och ska sova över en natt och ska få hjälpa till i stallet (hon har ca 24 hästar xD) och så ska jag få rida dom igen och sedan när jag kommer hem ska jag välja vem av dom jag vill ha så¨vi kanske åker tbx på påsklovet och hämtar hem en av dom :D
ville bara ska av mig för jag är så himla glad :D:D <33
bild 1 vallacken Labourgini :)
Vad kul! :)
Är inte det här en OT tråd?
#3 jaa :D ojj jusste ;P fixat ;)
Gud va roligt :D
När du ridigt dem båda ngn gång till vet du säkert vilken häst som är den rätta för dig ;)
Vad är det tänkt du ska ha den till sen? Tävlin/motion/träning?
#5 joo de e sant :D Jag kommer nog börja tävla om ett tag men innan blir det hårdträning xD

va kul :) letar själv efter en häst^^
#7 va roligt :D Vad ska du ha för en då?
Vad roligt! Ska rida islandshästar 16 mars, ska bli svinkul!
vad kul, fina de var :)

Roligt! :) Jätte söta båda två ^^

#8 vet inte riktigt än ^^ men flyttar till en egen gård 1 juni, så letar efter en som mest kan ridas ut och lite träning ibland, och sen nån klubbtävling då och då kanske ^^
Kul :)
kul

Skoj :)
Jag har också en pålle :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Gud va kul (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999