OT- Musik Direkt.
Några av er kanske minns tråden jag gjorde för ca. en vecka sen om att jag var hes och behövde akuthjälp för att jag sku va me på en musik tävling? :)
Iaf, för att dela med er av lite onödigt vetande så hjälpte allt honungsvatten & te jag drack .. funkade extra bra med halstabletterna i! .. Det gick rätt bra på tävlingen, är ganska nöjd med mitt uppträdande - som musiker hittar man alltid fel! .. Jag gick inte vidare, men det var en bra erfarenhet! :)
Men som sagt, till er som är hesa: Drick överdrivet mycket honungsvatten och te, det må va äckligt - men det hjälper :)
/Mimmi.

Bra att veta! :D
Kul :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Skönt att det gick bra ändå för dig! :)
Jag och några kompisar uppträdde förra veckan, och dom två som skulle sjunga var jättehesa och förskylda så dom formligen knarkade halstabletter och drack varmt honungsvatten i mängder, och det gick toppen för dom!
Roligt att det gick bra!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Kul att tipsen hjälpte :)

#3 Ja, honungsvatten är skitbra :) men tyvärr skitäckligt också, uuh! Men vad kul att det gick bra ändå :D

#6 Haha, ja gott såg det inte ut att vara när dom drack det. Jag vågade inte ens smaka (A)

#7 Hahaha, det gjorde du rätt i ;)
vad kul :)
#6 Det är godare med honungsmjölk (a)
Vad bra att det gick bra till slut!:D

#11 Att det är! Hann bara dricka det en gång innan tävlingen dock .. dels för att jag glömde och dels för att vi inte hade nån mjölk hemma då ^^