Kanin Passning
Hejsan
Jag undrar om någon nära Tumba(I stockholm) Skulle kunna passa Jappo från Fredag kväll/Lördag morgon-Söndag klockan 11:00
Skulle vara snällt :D
Mina krav:
Seriös Äger en eller flera kaniner Bor nära tumba Klipper klorna Rastar Ger maten som medföljer
Medföljer:
Kloklippare Borste Sele+Koppel Transportbur Mat
Mvh Jennie
PS: Hon är Utekanin

Ja skulle kunna passa henne, men jag bor 45 min utanför sthlm's centrum…

1# Ska du in till typ Tumba nån gång? :)

Måste bara fråga, varför ska personen ha kanin? Man har ju mer tid för Jappo ju färre kaniner man har?.. =)

#3 - Ja håller med.. Och måste man klippa klorna på henne?
Du kan väl göra de på torsdagen eller nått?:)

Kan du inte Klippa klorna innan du lämnar henne!? :P

Så det är bara en natt elr två dagar? :) Känns lite konstigt att kräva att ngn ska klippa ens kanins klor på den tiden, en annan sak om kaninen ska vara borta en vecka.
Lycka till :D

Jennie kanske inte har fått kläm på det där än och passar på med hjälp nu när hon är borta?
Lycka till :)

Jag kan hjälpa om du har egen bur.
Jag bor inte i närheten av Tumba eller sthlm. Men har du vägarna förbi Eskilstuna så kan jag nog passa henne :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Har 2 lediga fack för inackorderingar för tillfället, bor i hässelby villastad, väster om sthlm, du kan ju kolla eniro.se isf :) För mer information titta på www.tussilagonskaningard.se.nu under länken inackordering =)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

10# Det var lite långt bort ;P Men tack ändå :)
Romana ska ev ta Jappo hon ska bara höra med Cassie ;-)

Puttar Romana och Cassandra kunde inte ta henne..
Eskilstuna är för långt då eller?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Ja tyvärr :/

Om du bara ska vara borta 1 ½ dag kanske du har någon kompis eller släkting (eller så) som kan passa henne?

Pappa bestämmer sig sen om jag kan få ha Jappo hos hans tjej

varför klippa klor?

Det behövs inte.

#18 är det passning som inte behövs längre?

Det är klo klippning
Devin: Var bor du? Har du msn jag kan få adda så kan vi prata :)

Jag bor i Sollentuna.

21" Skulle du kunna åka in mer? Liksom till typ Huddinge/Tumba? ;)
Men Jennie, om du vill ha passning till din kanin så får väl du se till att lämna och hämta den också? Jappo kanske blir superstressad av att åka bil/kommunalt med en helt okänd människa för att komma till ett helt nytt ställe också? ^^

#23- Instämmer.

Kan väl ev. ta henne, men då förutsätter jag att du kommer hit med henne och hon kan bo i transportburen..

Det behövs inte längre hon kommer bo hos pappas tjej i sin transportbur ;-) Hon kommer bo inne för det kommer nog vara rätt kallt när vi kommer fram eftersom vi kommer på kvällen och direkt från bilen där det är rätt vamt ;)
25# Tack ändå Emmy ;)
Lycka till :)