Vem ska jag välja ?
Ja nu har jag förälskat mej i två sötingar i denna kull som jag själv kallar "Mini" kullen (: Jag har förälskat mig i (har egna namn åt det för tillfälet) Sprattel & Big xD Men får tyvärr bara behålla en utav dem :/ Vem skulle ni ha behållt av dem ? Visst det kanske är lite tidigt att välja nu, Men vill bara se lite hur ni skulle gjort :D
jadu, svårt att säga utan att veta vad det är för kaniner ^^
- Mvh Emma

#3 Glömde bild?
Ja det blev lite knäpp ;) Men nu är det fixat :)
Vem skulle ni väljt ? :O
Sprattel
Med vänlig hälsning,
Jenny

Jag skulle ha valt Sprattel för utséendet ser lite roligare ut. Men vilka raser är det? & man väljer ju efter temperamentet. Sprattel kanske inte alls är tam eller tvärtom.

jag tycker du ska gå efter känsla, vem är tamast, vem är gladast av dem, vem tycker du extra mycket om?:) det är sådant jag skulle gå efter
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
svårt att välja efter bilder, tycker du ska gå på känslan precis som Anna sa :)
- Mvh Emma

Jag skulle valt Big, gillar inte japaner. Men kan ju inte veta vad du gillar… 
Jag tkr självklart mest om Sprattels färger, Men det känns ändå som om jag tkr mest om Big (kmr få nytt namn när jag vet könet) (: Men jag får väll se senare hur t.ex tempramentet m.m :)

Jag hade valt Sprattel helt klart men det är ju bara för att jag gillar Japaner. Tycker som Anna att du ska se vem som är tamast osv :)
Tycker att du ska gå mest på känslan, men förstår… vi ska göra oss av med 8 underbara kaniner om ca 8 veckor och vi ska INTE behålla någon… vad jag vet nu i allafall.. =P Tycker att det känns lite jobbigt att behöva välja… =( .. men som sagt gå på din magkänsla… Lycka till!
“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey
Instagram:
https://instagram.com/ninis74
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg
psrattel skulle jag behålla just pga att han är japantecknad.
Jo Sprattel är ju fiin, Men jag tkr att Big är lungnare och mysigare på ngt sätt, Jag tror att jag kmr behålla honom, Men jag är inte hundra säker.
Det är ju so sagt mycket man vill ta hänsyn till och det enda man vi kan se är ju i princip färgen/teckningen och utifrån den skulle jag valt big, eftersom jag inte gillar japanteckning. Men ja, du lär väl kanske märka när de blir större och de får lite mer persolighet och så vem du fastnar lite extra för :)

Big!

Spattel
Ska prata med mamma, Och kanske så tar min lillasyster Big & jag Sprattel :D

Va bra då behåller ni ju ändå båda :D
Big helt klart om du känner att hans personlighet passar dig bättre. Om du vill ha lugnare så ska du ju satsa på det, fast inget lovar att han är lugn sen. Tycker svarta kaniner är jättefina! (Min ena är ju det) ^^
Ja han/hon är såå fiin. Men min syster vill gärna ha Big så hon kmr att få ha honom så tar jag Sprattel.
Har pratat med mamma och hon är väll Inte sådär jätte på det, Men hon Lovade om Sprattel är en tjej så ska hon få stanna hos mej (: Och min syster kmr allafall att få den svarta :)
Så hoppas Hoppas :D
Svårt val. Båda ser underbart söta och fina ut. Men jag skulle nog välja Big:)
Sprattel :)