Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 394 ggr
denisesalomonsson
0

Myysdag ^^

Idag har det varit en helt perfekt myysdag, jag var med Lina (min kompis) och vi tog först ut Trullsa och Alice i sele och gick upp till Furan (ett dans/bingo/disco ställe precis ovanför mitt hus ^^) och hoppade upp på en stor snökulle kaninerna sprang omkring och grävde, sen gick vi in i skogen så dom fick springa löst men dom sprang inte så mkt dom åt messt lingonblad :P hihi tjockisar :) Sen gick vi hem och åt billys panpizza och sedan tog vi ut Andréa,Betty och Nalle, betty och andrea fick va i sele och nalle lös för han håller sig bara nära mig och dom andra kaninerna, så sprng dom omkring i djupsnön sen provade vi att släppa Andréa och  Betty lös, och det gick bra! Ett tag iallafall.. Andrea vart helt galen och sprang under bron , haha! Men vi fick tag i henne för hon vågar inte springa så långt från oss ! hah. sen tog vi ut Trullsa och alice en sista gång med nalle och dom fick springa av sig lite till :)

Helt perfekt mys och springdag, kaninerna var ut i flera timmar ;D

Ville bara skriva av mig lite ^^

Devin
0

Låter jätte härligt! Själv hade jag också "mysdag" med kaninerna. Eller de fick alla springa ute i skogen. En lös resten med koppel. Fast inte alla samtidigt då :P

denisesalomonsson
0

#1 hihi ja det var jättemysigt, solen sken o allt, det var varmt fasst hur mkt snö som hellst X'D

Devin
0

Skönt väder. Här vär det därimot tvärtom, ingen snö,mulet,kallt och blött. Alltså sugit värre väder!

Jojsan
0

kul det lät! :)

denisesalomonsson
0

#3 haha okeej :/

#4 ja jättemys :D

emmsaaan
0

Härligt :)

denisesalomonsson
0