OT - Pinsamt!
Lägg in era bästa pinsamheter här, eller ja, ni fattar ;P
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Igår så skulle jag till stallet, klockan var ungefär tio eller så. Jag & min brorsa har rummen bredvid varandra och framför så går det en korridor och så kan man välja vilket rum man ska gå in i, om ni fattar, haha?
Hur som helst så hade jag bara på mig mjukisbyxor & trosor, och satt på sängen & skulle ta på mig bh:n. Då var det någon som gick upp i trappan och det lät exakt som min mammas fotsteg, så då gick jag fram till byrålådan som står bredvid dörren och skulle ta fram den prickiga bh:n istället för den randiga, och DÅ kom min brorsas kompis upp! Han är typ 15-16 år och han typ stannade & stirrade och sedan gick han in till Victor. Jag typ DOG & stängde dörren.
Alltså, ni fattar inte vad pinsamt det var, haha.
www.frihetenskaniner.se
#1 stackare xD
- Mvh Emma
#1 Haha ;)
Jaghar gjort mycket pinsamnt men jag vågar inte säga tror jag ;P
#1 Haha, stackars dig, förstår hur pinsamt det måste ha varit!:P

OMG ciss. xD , fifan vad skämmigt. hahahhaha.
Din lilla stackare :) Hahahah, måste varit sjukt pinsamt!!
Det pinsammaste jag har gjort var nog att slita upp dörren när en kille i min förrförra klass stod och kissade och hade inte låst dörren. Jag skämdes IHJÄL men han måste ju ha tyckt det var sååå mycket pinsammare än vad jag tyckte :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#1 Nää stackars dig, såå pinsamt ! :P Jag skulle ha dött! ;)
Det pinsamaste jag har gjort …. Det är säkert massa, men kommer inte på ngt nu bara för det^^

Hm.. försöker komma på något pinsamt jag har gjort..
Haha, det här kanske inte är det pinsamaste men det är det första jag kommer på:
En kompis till mig skulle köpa en present till sin pojkvän på hans födelsedag. Hon ville ge honom någonting speciellt och ville överaska honom. Tillslut köpte hon en riktigt fin och dyr herrparfym som hon valde ut riktigt nogrannt. Hennes pojkvän är av det nyfikna slaget, och försökte på alla sätt både få mig och min kompis att berätta vad han skulle få- Eftersom jag kände hennes kille och ofta umgicks med honom var det jättesvårt för mig att inte försäga mig! Men jag lyckades och han hade ingen aning om vad han skulle få. Tills det var två dagar kvar tills han fyllde år.
Efter skolan satt min kompis, hennes pojkvän och några andra personer på gräsmattan utanför skolan och väntade på bussen. Jag gick fram till dem och såg att de skickade runt en parfymflaska som alla luktade på och jag utbrast: Ååååh, har du fått den? Vad tyckte du om den, visst luktar den gott?
Det blev knäpptyst några sekunder innan en annan kille som satt i gräset sa: Det där är min parfym.
Jag hade alltså avslöjat alltihop!

Haha, roligta historier allihop :D

En annan pinsam grej som hände i somras. Jag red i hagen på Kola (i det gamla stallet hade de ingen ridbana) och Fanny var med för jag skulle hoppträna, hon hade inte Apollo då.
Hur som helst så trillade bommen hela tiden ned eller vad det nu var så jag kunde inte hoppa, och då hoppade jag av Kolan men just då fick hon till det, så jag hoppade upp igen. Red i ca 50 min och Fanny satt och filosoferade och myste med en av katterna under tiden hon inte byggde hinder. Fanny gick in i stallet & sopade.
Det var som kallt i rumpan, alltså, jag vet inte riktigt varför. Först trodde jag att jag blödde från ett sår eller så, men det var det inte, sen trodde jag att det var mens, men det var det inte, jag kunde helt enkelt inte komma på vad det var! Men jag tänkte inte så mycket på det utan fortsatte rida. Då kom två killar & en av dem var skitläcker, så jag skulle styla lite och reste mig upp i fältsits (står upp med rumpan i vädret, haha) och hoppade ett hinder på ca 1 meter som var ganska brett.
Killarna busvisslade typ och cyklade iväg, och jag fortsatte rida. När jag skulle hoppa av så kom Fanny & höll i Kola typ, minns inte riktigt. Hur som helst så böjde jag mig ned för att känna om skydden satt bra, och då sa Fanny;
- "GUUD! Du har ju världens största hål i rumpan!" och då hade jag ett hål på ca 10*10 cm, alltså jättestort! Dagen till ära hade jag dessutom haft tajta hipstertrosor som man såg skinnet och allt.
Det var SUPERPINSAMT och jag skämdes i flera veckor efteråt varje gång jag såg killarna, men skrattar nu i efterhand. XD
www.frihetenskaniner.se

Kom på en till grej! Det här hände förrförra veckan, alltså den sista skolveckan, på onsdagen. Vi hade haft musik och det var JÄTTETRÅKIGT och alla var bråkiga och jag & ett gäng kompisar satt och snackade & busade i korridoren. Då kom läraren ut och han var verkligen skitarg, så vi delade upp oss & sprang och gömde oss, haha. Jag sprang in på en toa & tog i handfatet och liksom tryckte upp mig och tittade mig i spegeln, gjorde värsta hoppet genom att lyfta upp mig med hjälp av handfatet om ni fattar?
Hur som helst så när jag släppte så BRAKADE handfatet! Skruvarna hade lossnat och jag typ dog, & tänkte "Vad ska jag göra?!". Jag öppnade dörren och ropade in i personalrummet som låg bredvid att handfatet hade lossnat.
Det var typ fyra lärare som stod och typ frågade "-Hängde du på det, va, gjorde du det eller?" & jag rodnade skitmycket men sa att det bara lossnade när jag tvättade händerna *världens sämsta lögn*!
Aja, toan stängdes av & bara Fanny & en till tjej fick veta vad som hände på riktigt. Det var skitpinsamt ;)
www.frihetenskaniner.se

HAHAH, roligt ciss xD

GAAH, det här hände idag förresten! Jag var i stallet och klockan var typ tolv, och jag var själv med kaninerna. Det finns bara fyra boxar i stallet: kaninernas, min hästs, en varmblodig vallacks & en varmblodig hingsts. Emilo sprang lös i boxen bredvid Kolas (min häst) och tjejerna sprang i kaninboxen.
Jag hade ganska hög volym på radion eftersom att jag var själv, så jag nynnade lite. Och så började de spela Shakira - Hips don't Lie och jag började sjunga JÄTTEHÖGT och JÄTTEFALSKT. Jag typ skrålade på jättehögt där inne i boxen medans jag dansade runt med grepen och så körde jag värsta showen med minspel och magdans och rumpvickning och gud vet vad.
Så, jag hade så hög volym att jag inte hörde när stallägaren kom in med sin fru och sina två barnbarn. Ägaren heter S-O och är ca 60-70 år, och barnbarnen är 5 och 8 tror jag. Hur som helst så stod de i stallgången helt förskräckta och jag sjöng på typ,
"I never really knew that she could dance like this
She makes a man want to speak Spanish
Como se llama (si), bonita (si), mi casa (si, Shakira Shakira), su casa
Shakira, Shakira"
& Då märkte jag S-O, Elisabeth & co.! GUUD vad pinsamt det var! Var jätteröd i ansiktet och de vuxna gick ut ur stallet & ett av barnbarnen, lilltjejen, sa - "Vad duktig du är!" och så gick hon också.
JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ, haha!
www.frihetenskaniner.se

Jag är ju mest pinsam här inne, haha ;O
www.frihetenskaniner.se
Du är knäpp Ciss .. x) Jag garvar ihjäl mig här hemma

HAhhaha, du är jävla roligt du xD :P
Jaja, ska väl berätta en också ^^
I 5:an, så satt alla tjejer och snackade utom 1 som kommer precis när vi börjar ^^. Killarna satt vid bänkarna och snackade, Alla andra sitter på en soffa vänd mot ingången och jag på en stol bredvid. Tjejen (som heter Sara) är ganska jobbig och bjäbbig, så vi gillar inte henne precis även om hon tror det. Vi sitter där och snackar lite skit och det.. Så viskar jag ganska högt; Hoppas inte Sara kommer idag..
Alla tjejer sitter och ser oskydliga ut och små pekar mot hennes bänk och där sitter HON. Jag skriker, VAA, OPS!.. Hög röd i ansiktet går jag mot bänken och läraren kommer precis..
Snacka pinsamt ;)

Haha, jag gör bort mig jäämt, men det bjuder jag på ;)
www.frihetenskaniner.se

Tur det ciss 

Det här hände förra sommaren när det var jag som tog hand om Fannys nuvarande medryttarhäst Apollo (när jag slutade tog hon över honom) & jag och Sandra, som hon heter, hade ridit och vi bestämde oss för att låta honom svalka av sig nere vid älven.
Sagt & gjort - vi traskade ned med honom till älven och gick ut i vattnet. Vi var själva på badplatsen förrutom ett gäng typ 18-åringar som låg & pratade och solade på bryggan, ingen hade lagt ut bryggorna än.
DÅ började Apollo SKITA i vattnet! Och inte lite heller, men det värsta var att han hade diarré också. Ljusbrunt slemmigt bajs rann ut i vattnet och det luktade, och alla 18-åringarna skrek och skrattade och var äcklade. Det var skitäckligt!
Och vi visste inte hur vi skulle få upp det - det var ju förfan rinnande! Så vi tog en planka och försökte få upp det men det blev bara mer utspritt. Till slut fick vi upp det & då grävde vid ned det på stranden!
www.frihetenskaniner.se

Kommer mer sedan, ska äta ;)(
www.frihetenskaniner.se
Haha xD Vilken rolig tråd xD
Kommer inte på nått pinsamt just nu, men jag ska fundera :D

Hahaa xD Samma sak hände med mig fast med hund ;D
Vi hade slutat tidigt och skulle gå ner till Agilitybanan med hundar och jag tog Viggo med för att vänja sig med andra hunder. Alla andra klasser slutade precis, och så kom typ hela 7-8-9 gående mot oss. Ja, vi fortasätte gå och Viggo stannade och luktade trodde jag så jag vände mig mot Erica och pradade med henne. Sedan såg jag att alla tittade mot oss och fnissade.. Tittade på Viggo och han stog och bajsade.. på ASFALTEN.. Heheh liiite pinsamt xD
Hahaha, sitter och skrattar så jag grinar här ju, Vad du gör bort dig hela tiden Ciss xD
- Mvh Emma
Hm.. nu måste jag komma på något..;P
Justdet, jag var i en affär med min kompis. Vi kollade på kläder och pratade om killar. Då sa jag "Åh, det finns inga bra killar här i närheten.." Så kände jag att någno knackade mig på axeln, så jag vände mig om och ba " Vad?" Då stod där en jättesöt kille och frågade "Är inte jag snygg då?" Jag: "EEh.. jo.." Han: "Justdet."
Sen gick han därifrån ;P
Obs. Jag hade precis gjort slut med min pojkvän, det var därför jag var så irriterad xD

Nu kom jag på en liten pinsam grej som hände i typ höstas…
Jag och mamma hade bråkat så jag satt uppe i soffan och typ skrek och sa att hon var typ dum och så… Så hörde jag en röst: Hallå! Är det nån hemma??
Det var vår granne som kom förbi och skulle prata med pappa. Han hade knackat på jättelänge men ingen hade öppnat (Ingen hade hört (A) ) så då öppnade han dörren och ja…

Hahaha så grymt roliga xD Sitter och grinar ;P Spec. åt emmy¨s ;-)
#24 hahaha xD
- Mvh Emma
hm, jag har en sak. JAG tyckte det var enormt pinsamt.. men jag kunde ju inte hjälpa det iaf! =P
det började med att jag var hos min kompis ute på landet. dom hade precis skaffat en valp så jag var och tittade på den också..
så hade jag komit på förmiddagen. och jag kände att jag började få migrän.. och så helt plötsligt när vi satt och kollade på film så kände jag att jag var tvungen att gå och kräka. jag riktigt kände en klump i halsen, men jag väntade ut i det sista att gå och kräka. så sprang jag ut i köket och förbi dörren, och precis när jag var påväg in till toaletten så kände jag hur jag fick upp spyan i munnen, och sen kunde jag inte hålla igen längre, och olyckligtvis stod deras valp i vägen så den fick sig en dusch av mitt kräk… det var skiiiiit pinsamt.. att hennes mamma fick duscha valpen sen.. stackarn… :/
Medarbetare på Hundar.ifokus

#29 Åhh vad pinsamt :/ hur berättade du detta? XD alltså sa du att du hade kräkt över deras hund?:P
Jag måste vell berätta vad som hände jag och min bästis förra sommarn.
Vi var på ett ute bad, och så bestämmde vi oss för att åka kana och man var tvungen gå som på en brygga och så klättra upp, och denna brygga flött på vattnet så det var ganska vingligt.
Min bästis då hon gick framför mej och så skulle hon just börja klättra upp då halka jag och så fällde jag hon och så föll hon på mej . så då låg vi där jag underst och hon överst :P
Folket runt om kring dom bara stirra ;D
Det här hände en annan gång med min kompis förra sommarn.
Iallafall for vi och bada utomhus. Och så vart vi kissnödiga. så vi gick lite längre bort där vi inte trodde nån skulle se oss . och så sitter vi där och så kommer det några och går. då får byxorna snabbt upp och så sprang man bort :P
Det här hände med samma kompis.
Vi var utomhus och bada här med, Och så bestämmer vi oss för att bada i trosor bara. Och dumma som vi va så la vi handdukarna långt upp .och så klart mitt i badandet så kommer det en bil ner. då sprang vi som galningar upp . sen då klev han ut ur bilen och fråga om han störde oss ;D

#32 Haha! :D stakars er

oj vad mkt pinsamt ni gjort ^^
jag kmr inte på ngt nu :O Men jag brukar göra bort mig/försäga mig ofta.. men sånt bjuder jag på ;) ^^
Sitter och skrattar, ni är ju för roliga! Hahahaha. Piiiinsamt ;)

Det värsta jag varit med om hände förra sommarn. Jag & min kompis hade bestämt oss för att bada näck (fråga mig inte varför), och vi åkta till badet vid klockan 11. Det var helt öde och ganska så molnigt och mörkt så vi tog av kläderna och hoppade i. (vi hade inget annat än stringtrosor xD)
Så hade min kompis med sig en badboll. Vi badade ett tag och min kompis gick upp på stranden. Jag hade kämpat jättelänge för att kunna sitta på badbollen och balansera. Tillslut gick det. Och jag skrek "KOLLA PÅ MIG!!" och liksom vänder mig om (hade ryggen mot stranden). Då står där 3 skitsnygga killar något år äldre än mig och bara stirrar.
Så jag sitter alltså, nästan helt naken, på en badboll och skriker "KOLLA PÅ MIG" med tre snygga killar som åskådare.
Fyfan. Höll på att börja gråta seriöst. Satt typ där jättelänge och bara kollade på dem, och de stod och garvade. Tillslut tog jag mitt förnuft till fånga och dök i vattnet och gick inte upp förrän de gick..

Kom på en annan sak lite liknande det Ciss skrev om handfatet.
Det var typ i vintras i skolan, och jag & mina 3 kompisar var inne på toa och typ satt och snackade (stor handikappstoalett). Vi skulle precis gå när min kompis skojputtade mig mot den stora spegeln. Vi skrattade och ställde oss en bit ifrån och vi alla fyra bevittnar den enorma spegeln sakta faller till golvet och går i 10000 bitar.
Sen stod vi bara och tittade på golvet i 100 år innan vi gick ut och aldrig mer kom tillbaka till den toan.
#26: Hahahahah men din lilla stackare! Värst vad alla visar sig halvnakna för folk :P

Hahaa små nakisar finns är ;)
Hahaha xD
- Mvh Emma

#36 din var ändå värst XD stakarn..

Jag tycker mest detta var roligt, men Sandra skämdes. ;P
Jag och min kompis Sandra bestämde oss för att göra ansiktsmasker. För att få dem att torka bättre bestämde vi oss för att jogga en sväng. Det var rätt mörkt ute.
När vi kommit en bit säger Sandra: - Jag hade klart slängt mig i den pölen för att ta bort masken om jag såg världens snyggaste kille, samtidigt som hon pekar på ett dike fullt med äckligt vatten. Då hör vi någon säga: - Och det är jag!
Vi kollar upp mot en balkong och där står två snygga killar i 20-årsåldern och kollar på oss. Sandra tyckte att det var lite pinsamt men jag bara skrattade. ;P
Här är en sak som bara var rolig för mig och min bästis fast pinsamt för den lilla killen ; Vi var i en pool och badade , en pool som var öppen för alla , också var det en kille som sprang vid poolen med öron som stog rakt ut av huvudet och jag bara : KOLLA KILLEN! och nyss när jag och min bästis kollade halka han xD Han åkte rakt i marken XD bwahahahahaha :p
En annan gång för flera år sedan var jag kär i min bästis´ kusin Vicktor , Jag sku sova hos min bästis också hade vi lagt oss , vi låg och byta klistremärken , också kom han in när jag satt i bara Bh xD och min bästis bara : KRISTÌN SITTER I BARA BH .. och han bara : gör hon det ? :p
xD
#44 Haha Xp

Här är en sak jag tyckte var lite pinsam, men mina kompisar bara gapskrattade och det blev ju inte bättre för det.
Vi hade haft biologi lektion och den här dagen hade vi en vikarie, en kille som var ganska ung och han var faktiskt lite sträng, men hur som helst, så jobbade vi på och sen var lektionen äntligen slut. Men efter lektionen brukar vi ha handledning så vi satte oss utanför biologi rummet (där vi också har vår handledning) för att vänta på att vår handledare skulle komma. Då kom vår vikarie som vi haft biologi med, han skulle låsa om klass rummet, så han låste och började gå vdare i korridoren, han skulle förmodligen till personalrummet. Då plötsligt sa jag, utan att tänka,: Det ser ut som om han går i 9:an, han ser verkligen inte ut som en lärare, allra minst en vuxen! jag sa det lite högre än vad jag tänkt. Han hade alltså hört vad jag sa om honom! Han stannade och tittade rakt på mig och sa: jag går faktiskt inte i 9:an, jag är vuxen. Och han såg jättearg ut, jag övervägde nästan att springa iväg, men så gick han.
Sen den dagen tittar han alltid på mig och ser skit arg ut! Men jag brukar försöka gömma mig när jag ser han, medan mina kompisar skrattar ihjäl sig. Hehe.. xD
#29.. det var så att, min kompis kom liksom gående efter mig.. men hon blev nog överraskad över att jag inte han in på toan, utan tog det över hunden!! =(
Jag gör bort mej nästan varje dag,mer elr mindre men kommer inte på något nu…

Hahahha, ni är föör roliga juu! xD

åhh, nu kommer jag på nått jag gjorde en gång:
Min kompis hade lånat ut pengar till en tjej i min klass, som jag hatar. Kompisen hade i ca. 1 vecka försökt få tillbax pengarna, och en dag skulle vi ner till stan på vår håltimme. Jag hade pengar, men inte min kompis. Då sa jag att kompisen skulle "tvinga" den andra tjejen att ge tillbax pengarna, men hon kom alltid med ursäkter som "jag har inte pengar just nu" , eller "jag har bara en 100 lapp". Jag blev riktigt sur på henne eftersom vi fick följa efter henne typ halva rasten, bara för att hon skulle växla. Efter en stund fick jag nog och började skälla ut flickan, "Asså, nu får du fan ge tillbax pengarna. Jag tänker inte spendera min rast genom att följa efter dig!!!" sa jag.
Då blev hon röd i ansiktet. Jag tvingade henne att gå in i en affär för att växla, vilket hon gjorde. När flickan väl va i affären väntade jag och min kompis utanför, där några av hennes kompisar också var. Då sa en utav hennes kompisar till mig "asså, jag fattar inte varför du håller på att gnälla, jag väntade liksom ett halv år innan jag fick tillbax pengar jag hade lånat till en kompis", och jag hatar när någon tjaffsar, så jag fick ge mig på henne också "Jaha, det är väl inte mitt fel heller? Men jag skiter i, för vi ska inte vänta ett halvår bara för att DU fick vänta så länge". Då kommer flickan ut och ger min kompis sina pengar. Min kompis tar pengarna och vi går därifrån, när jag hör någon viska "jävla gnäll-tönt" efter mig. Då vände jag mig och gav henne jävulens blick, och skrek "fan vill du jävla hor-unge".
Då ser jag att halva stan tittar på mig… xD .. hahha.

_här är en till:
_
Jag var i stan med min lillebror, och behövde ta ut lite pengar från mitt konto. jag gick till ett bankuttag och stoppade in kortet, sedan slog jag koden. Då plötsligt kom det att min kort inte funkade, och jag fick inte tillbaks det. Jag fick panik och ringde min pappa. När han kom så berättade jag vad som hade hänt. Pappa sa då att jag hade slått fel kod 3 ggr och att dom hade tagit mitt kort. Då började jag gråta, och det gick massor av folk där, och det värsta var ju att några från min skola såg mig. xD
Några dagar senare gick vi till banken och jag fick tillbaks mitt kort. :)
Haha, värst vad alla skämmer ut sig! Men ciss är nog värst hahaxD Jag garvar ihjäl mej:D
_Nu kom jag på en sak som jag tyckte var lite pinsam.
_
Det var när jag och två kompisar var ute vid en av kompisarnas stuga för att typ ha lite kul bara o så. Då fick vi världens sämsta idé. Vi skulle spela in en skämt-film på mobilen. Och vi som har världens bästa humor också *hosthost* ;) Vi klädde iaf ut oss som stollar, tog det vi hittade i stugan och tog på oss över våra vanliga kläder. Den ena kompisen hade flytväst och ridhjälm, den andra hade morgonrock, en ful röd hatt och stora solglasögon och jag var såklart värst..: Över mina vanliga kläder då hade jag en turkos badräkt (den kompisen som hade stugans mormors badräkt), och innanför den hade jag proppat ner en kudde och någon annan lite avlång ganska tjock sak som jag egentligen inte vet vad det var, aa ni fattar nog vad det skulle se ut som … HrrmmxP
Aja, då kommer den ganska pinsamma biten. Mina två kompisar var utanför stugan precis, och jag var där inne. Dörren var öppen, och jag kom där skuttandes och tog ett jättehopp ut på gräsmattan, och putade självklart fram med den där saken som jag hade innanför badräkten. ;P Och då får den ena kompisen syn på en röd bil som kommer körandes väldigt sakta på grusvägen, mot stugan. Och det sitter två män i, såg ut som jaktmän typ. De stirrar som fan;P Jag och mina kompisar får panik och springer in i stugan och jag slänger av mig badräkten och hela faderullan^^ Som tur är vänder bilen och kör därifrån. Tänk om det hade varit min kompis pappa eller något! GAAH , då hade det blivit ännu pinsammare! ;P Jag tror gubbarna i bilen fick en chock eller något hahaxD
Hahahahahah ^^
Här kommer en sak från idag då.. ;P
Det var ju sååå varmt, man ville bara ha glass! Så hör man ju glassbilen, wooow ;D Den stannar en bit bort och jag var rädd att den skulle åka, så jag tog cykeln och hunden och stack. Jag var jättestressad, tänk om jag inte fick min glass? ;o Så jag försökte få hunden att springa fortare, men det tyckte inte hon. Men jag försökte och drog, så precis innan vi kom fram tvärstannade hon och jag föll omkull! Haha, synden straffar sig. Det var skitpinsamt, alla stirrade och typ "gjorde du illa dig?" ;p
HahaxD Fick du din glass då Emmy?;P
Nu kommer jag på en sak:
Detc var för 4 år sen. Jag och mina kompisar var ute och gungade. Vi hade jätte kul och jag började känna att jag var kissnödig. Men tänkte inte mer på det. Efter ungefär en kvart var jag jätte kissnödig så jag sprang in i skolan. Mina kompisar hängde med (vilket inte gjorde saken bättre). När jag äntligen komm fram till toalätterna (Vi hade såna här bås typ) så drog jag ner byxorna och satte mig ner. Men när jag hade satt mig ner märkte jag att jag glömt fälla upp locket, så jag satt där och kissade på locket :P. Och det bara öste (Haha :P). När jag var "klar" så var det en STOR pöl på golvet och mina kompisar stog ju utanför och såg pölen. När jag kom ut stog dom och skrattade så dom nästan grät. Jag bara stog där med dyngsura byxor och en stor pöl bakom mig. Haha, pinsamt värre:P
#56: Hahahah, men guuud din stackare!! Sånt är typ det värsta man kan vara med om! Lider med dig ;) Drömmer mardrömmar om samma sak typ :P
Min kompis gjorde typ tvärt emot. Lampan funkade inte och så skulle hon lägga BHn på toalettlocket efter en danslektion i skolan. PLUMS sa det och BHn for i toaletten.. Locket var uppfällt :P

Haha!
Åh, nu kom jag på en riktigt pinsam sak.
Det var för några år sen, och min syster hade sin pojkvän hemma hos oss. Jag stod i duschen och hade glömt att låsa dörren. Jag brukar stå kvar i duschen med draperiet stängt när jag torkar mig, det blir så kallt att kliva ut ur duschen. Och när jag stod där inne och torkade mig som bäst, hörde jag att någon öppnade dörren. Jag, dum som jag är, står knäpptyst kvar och lyssnar efter vem det är. När jag stått där och lyssnat i några sekunder som känns som evigheter säger jag lite ynkligt: "Vem är det?". Och svaret blir såklart från syrrans pojkvän: "Jag hann inte sätta mig ens … Säg till när du är klar. "
IIIH! FATTAR NI VAD PINSAMT!?!? Jag höll verkligen på att dö! Och när jag var klar skulle jag gå och säga till också! Som tur var hade de dörren stängd så jag kunde säga det genom dörren. HahaxP
_Och så kom jag visst på två saker som skulle ha kunnat bli pinsamma.. :P
_Jag satt på toan hemma och hade min mobil i fickan. Jag väntade faktigst på ett samtal från min pojkvän som jag hade då. Helt plötsligt började såklart mobilen ringa, och innan jag tänkte mig för svarade jag "Hallå?" . PLUMS sa det i toan! Jaa, ni fattar nog vad som låter så när man sitter på toan. Precis efter att jag sagt "Hallå?" också, då det var helt tyst! Varför svarade jag ens? Först var det helt tyst i telefonen, och jag höll på att skämmas ihjäl innan jag hörde min 2 åriga bror prata bebisspråk i andra änden. Snacka om att jag blev lättad! Han hade tydligen kommit emot någon uppringningsknapp och ringt upp min mobil omedvetet. Tänk om det hade varit min pojkvän , eller någon annan?! Jag vet inte varför jag inte kollade på vilken nummer det var, och varför jag ens svarade när jag satt på toan! Det kunde ha blivit riktigt pinsamt! :P
En annan sak var i skolan. Jag hade precis varit hos tandläkaren och dragit ut en tand, och satt inne på toan (med locket nedfällt alltså) och höll en bomullstuss mot gluggen för det hade inte slutat blöda. Plötsligt öppnas dörren och där står min bästa kompis. Jag fick en chock, och hon med. Hon trodde hon såg i syne eller något^^ Jag trodde att jag hade låst! Hon skulle bara kolla in i speglen och kolla frisyren eller nåt, och där satt jag med en hand i munnenxD Det kunde också ha blivit pinsamt om det var någon annan! ;)
#60: Hahahahah!! :D Tänk om din pojkvän ringt, hehe :P Hade nog kunnat bli piiinsamt! Men iof är det ju helt naturligt och inget att skämmas för men lixom.. Lite pinsamt när man svarar i telefon och så får dom höra saker dom verkligen inte vill höra :P
#61 Haha menar det^^ Guud vad pinsamt det hade varit! ;P
Jag tyckte också det var jättepinsamt en gång när jag var hemma hos min pojkvän. Det var i början av vårt förhållande och vi var väl inte direkt så bekväma att vi pruttade och sånt i varandras sällskap som man kan börja med när man varit ihop ett tag (vi har varit ihop i 4 år snart).
I alla fall :P Jag var hemma hos honom och satt på hans säng och han satt vi datorn. Och så pruttade jag så himla högt, verkligen pinsamt högt! Jag försökte smyga ut den men det gick inte XD OMG vad pinsamt. Han började asgarva och jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag bara tittade frågande på honom och sa ingenting. Låtsades som att inget hänt för att få honom att tro att han hört i syne :P
#63 HahaxD Jag har också pruttat vid lite olämpliga tillfällen. ^^ Men när jag är med min bästa kompis, vi har varit bästa vänner i snart 9 år tror jag, så kan jag bara säga "Jag måste fjärta", eller "Nu fjärtar jag så att du vet" eller något liknandexD Haha:P
Och en gång var jag verkligen pruttig i magen när jag var hemma hos henne, och tänkte att det kanske är lite för äckligt att stå och prutta typ 10 pruttar i rad. Så jag gick in i deras vardagsrum och pruttade, gick tillbaks till köket där hon stod och skalade en apelsin, sen blev jag pruttnödig igen och gick in i vardagsrummet, gick tillbaks och så blev det så några gånger. Och när jag var inne i vardagsrummet och pruttade typ tredje gången, kom hon och frågade "Varför går du in i vardagsrummet hela tiden?". Precis då pruttade jag en icke ljudlös prutt, och det blev svaret. Då la hon av en hon också, och så skrattade vi så mkt att vi pruttade lite till och sen var jag tvungen att gå på toan för jag blev så kissnödig av allt skrattande. :P Undra om det luktade gott i vardagsrummet sen^^ (A)
hahahhahah shit vad mycket pinsamheter ni har varit med om :D
#64 HAHAHAHA,guud vad jag skrattar…fick tårar i ögonen av skratt!!
En gång när jag och mamma gick och handlade på ica kvantum trampade jag på mitt skosnöre och typ ramlade!När jag reste mej upp skrattade jag jätte jätte jättehögt…Haha ^^
En gång i skolan höll jag och min världens konstigaste kompis bråka på låsats och hon typ drog ner mina byxor och det kund evara riktigt pinsamt för som tur såg ingen det!
Till er som badar näck,hur vågar ni och vad tänker ni på egentligen???Skälv skulle jag aldrig bada näck!!Är föööör ful!!!om någon skulle se mej skulle dom vara blinda resten av deras liv!
#64 Haha xD
Haha, jag kom på en sak,
Det var rast och jag skulle på toan. Och jag bajja lite. Och när jag gick ut gick en kille in där. Han låste och kom ut och typ skrek: FYFAN VAD DET STINKER DÄR INNE!
Då sa jag: Det stank då jag kom in där också! fast jag tror han märkte att jag var stinkbomben 
Kom på en till sak då jag var på kupolen.
Då jag och pappa var på kupolen gick vi in i mataffären. Pappa sa att jag skulle gå och hämta bananer. Då tog jag bananer som låg i plast. Då trode jag det var pappa som stog brevid mig. Han plockade också bananer. Då sa jag: Nej inte dom pappa! Men pappa vi ska ha domhära bananerna. Jag var när på att ta ifrån han bananerna och säga att vi skulle ha dom jag hade tagit. Då sa han tjej: Jag tror du ha tagit fel pappa. Jag sprang där ifrån!
Snacka om pinsamt 
#71 Ooh vad pinsamt xD
Påminner mig om när jag var mindre, tog fel "mamma" och började dra i en helt okänd kvinnas vagn xD
#72 Haha ;) Det gjorde jag förut.
#71 Haha:P
Jag kom på en till pinsam sak nyss men bara för det glömde jag bort den nu…:P Haha vadå dåligt minne?! xD
#70 + #71: Hahahah :D

Jag & en kompis skulle bada bestämde vi oss för, det var kväll & vi var sugna på att göra något.
Vi tog våra handdukar & gick ned till hennes privata badplats med en ganska lång brygga. Alltså, deras brygga är på långsidan av älven och den allmänna badplatsen är på kortsidan, om ni fattar? Så man kan kolla över.
Hur som helst så började vi bada i bh & stringtrosor (vi hade inga bikinisar med oss, ni behöver inte fråga, haha) & skrattade och skrek & så.
Då kom min bästa killkompis & kompisens brorsa ned och började asgarva och vi skrek på dem & så, så de gick & vi skämdes jättemycket. Vi tog av oss underkläderna & började bada näck (ehm ja ..).
Vi stod upp på bryggan och skulle just dyka då vi hörde att någon skrek på badplatsen, då var det typ 5-6 killar som stod där och skrek "HAHAH VA BADAR NI NÄÄÄCK!!!" och vi skrek tillbaka "NEJ VI HAR HUDFÄRGADE BIKINIS!!". Så jävla dålig lögn ;P
Det var urpinsamt (A)
www.frihetenskaniner.se
#59.. hahah jag har varit med om något liknande!! fast jag var hemma hos min kompis, och hade sovigt över där, så jag skulle duscha.. och glömde låsa självklart! och jag gör samma sak som du gör, står kvar i duschen när jag torkar mig för det blir kallt.. så hörde jag att någon var på väg att öppna dörren.. och då stod jag alldeles tyst och lyssnade.. och typ efter några sekunder så tänkte jag att jag kanske skulle säga något.. men nej, jag sa inget.. utan bara stod där inne tyst som en mus. jag vet inte vem det var som var på toaletten.. men den som var där inne blev nog förvånad över att jag kom ut sen efter den personen!!!

hahahah, vilka pinsamma saker ni gör ^^ xD
Jag har nog världens sämsta minne, för jag kmr inte på en enda ;O ^^

Min HÄST är pinsam, haha! Hon bajsar alltid på pinsamma ställen, typ om man rider förbi ett hus och stannar och pratar så bajsar hon gärna på gräsmattan/gruset ..
Detta hände för några veckor sedan, jag & Fanny var på fotbollsplanen Grusgropen eftersom att ingen spelade där så red vi, jättebra ridbana.
Hur som helst så invigde Kolan detta med att lägga en stor bajshög mitt på planen, och vi plockade upp det. Sedan hoppade vi och hon började KISSA på planen! Och innan vi åkte så bajsade hon en gång till.
Sedan har hon bajsat på massor av gräsmattor, på asfalten en gång, på badplatsen & det första hon gjorde när vi kom till det nya stallet i vintras var att lägga en stor blöt hög mitt i stallgången.
Inte så jättepinsamt men det är inte speciell kul ;P
www.frihetenskaniner.se

#81 - hahah, väldigt intressant häst du har där, ciss. ;)

#78 Hum .. och det tänkte vi inte på …. (ironi) ;)

Det här hände typ för en vecka sedan. Jag sover alltid i trosor & linne, men denna natt hade jag inte gjort det.
Jag vaknade vid tio-tiden och hade bråttom till kaninerna, så jag struntade i att hämta morgonrocken utan rusade ned i morgonrufsigt hår, bh & hipstertrosor, ner i köket. Marsvinen skrek på mig & vi hade bara gurka och sallad hemma, så jag (utan kläder ..) rusade ut genom dörren till gräsmattan på framsidan.
DÄR, ute på studsmattan, stod Victor (min brorsa, 15 år), Victor (min kompis brorsa, 16-17 år), Victor (många Victor, haha, 15 år), Linus (15 år), Matte & några till killar och hoppade och så (våran studsmatta är värsta allmänna platsen, nämen folk är jämt hos oss och hoppar för våran studsmatta är störst och har bäst studs eller vad det nu är). Jag typ råstirrade på dem och bara ett par av killarna märkte mig innan jag snabbt som attan rafsade åt mig lite gräs och sprang in (och låste dörren).
Gud vad pinsamt det var! Tror ni jag skämdes när jag var påväg till stallet sedan när de skrattade när de såg mig?!
Fyfan vad jag är klantig ;P
www.frihetenskaniner.se

Jag är fan pinsamast i världen ;)
www.frihetenskaniner.se
Stackars ciss xD Du har ju samtidigt ganska mycket otur ;)

Jag och två andra kompisar skulle gå äta. Vi gick in i matsalen och tog mat-sakerna och sedan maten. Eftersom vi alla tre är muslimer skulle vi få annan korv (dom serverade potatismos och korv den dagen), så vi fick ställa oss i en liten rad bredvid den vanliga matkön, först skulle awa (min kompis) ta korv, och så skulle hon skämta lite med mig och tog upp typ sex korvar och satte dom på sin tallrik, och vi skrattade och så, men då fick mat-tanten värsta dampet och började skälla ut mig kompis, så ALLA i matsalen hörde och vände sig om och stirrade på OSS.
fyfan vad jag skämdes då! 
Gud vad ni skämmer ut er XD hihihi..!
Jag och en kompis vi satt i matsalen och så i vår matsal där har dom som ett öra så om man prata för högt då lös det rött . ja o jag och min kompis fick för oss att vi skulle få det att lysa rött. ja och så börja vi då att prata högt och så skrek vi typ också ;P Dumma som vi är. Då kom vår lärare och skällde ut oss ordentligt. då titta alla på oss ;P

För några dagar sen så skulle jag och min brorsa till konsum och köpa godis. Då gick han till chipsen och jag plocka godis, och sen när jag var klar hade han betalat och jag hade 25kr 2 tior 4 en kronor 2 femtioöringar. Jag skulle betala 21 kr då fick jag alla mina pengar till 15.
- Oj jag har inte råd, sa jag. Då sa hon att jag skulle plocka ut godis då skulle jag gå och göra det.
- Här! Sa en tant och gav mig 50-öringen som jag hade tappat. (trodde jag) Och då gick jag och skulle plocka ut lite godis.
-Nu kan du ju betala! Sa hon som satt vid kassan. Då hade jag fått en 10-a avv den dära tanten och mina 2 tior hade jag trott att det var 5-or. Och guuuuuuuuud vad pinsammt hon hade gett en tia och jag bara sa tack! OCh gick ..
#90: Hahahah!

Jag skämdes så mycket!

En gång när jag skulle köpa godis med min kompis så hände något jag alltid kommer tänka på när jag går in i den affären. xD
Det var så att jag skulle köpa godis. Jag och en kompis gick till maracana (som affären heter) och jag började plocka godis och så.. När jag skulle betala tog jag upp mitt bank-kort och frågade vart dom hade den saken man drar kortet igenom. Då sa mannen bakom kassan att han bara tog emot kontanter.
Jag hade ju inga "lösa" pengar, och då blev han sur på mig och slet godispåsen från min hand och slängde iväg chokladen jag hade tänkt köpa tsm med godiset. Jag bad om förlåtelse och sprang ut ur affären med min kompis. xD
Sedan kunde jag inte sluta tänka på det, och skämdes som faan! Jag skäms alltid när jag går in där nuförtiden. xD

#93: Mäh! det är ju han som ska skämmas ju! Du kan ju inte rå för att du inte hade pengar med dig eftersom du skulle betala med kortet :P
Nu kom jag på en pinsam sak …
Det var när jag och en kompis var i en affär där det fanns typ smink, kläder, parfym och lite allt möjligt. Då kom våra 3 kompisar och vi stod och pratade lite och så vid parfymerna. Då tog en av de 3 kompisarna en herrparfym och sprutade på den kompisen jag var med. Vi garvade as mkt, men kompisen jag var med blev lite sur för hon luktade verkligen herrparfym! Sen skulle hon göra tillbaks och då stod vi (hon och jag) och luktade vilken parfym som luktade mest herr. Då kommer hon som jobbar i affären (as tjurig tant) och säger
- Ni sprutar inte på varandra va?
Och innan jag hinner tänka säger jag:
- Nää, vi kollar bara….
Hur dum får man vara?!:P Vadå kollar bara? Hon såg ju faktigst att en av mina kompisar hade sprutat med den. Vi gick därifrån fort vill jag lova;P Både jag och den kompisen jag var med då går inte gärna till den affären längre^^ ;P Det var jättepinsamt!

Haha, vad pinsam man kan vara. xD

Hahahaha!

Kan det inte komma in mer pinsam heter??
haha, nu har jag läst alla xD

#98 - du kan ju berätta lite och skämma ut dig själv? :-)

Jag och min kopmis skulle sova i en liten stuga utanför hennes hus…Vi pratade länge och sen la vi oss för att sova.Då märkte jag att jag hade min BH på mej, så jag tog av mej den och la den på en bänk närmast dörren.Efter det la jag mej och sov..Sen mitt i natten så knackade det på rutan och dörren, sen öppnade grann pojken och hans kompis dörren!!!!!!!! dom är typ 2 år äldre än jag.Då tog dom på sej min BH?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en gång förra sommaren då jag och min kompis va och badade blev vi godis sugna så vi simmade till stegen och då simmade en okänd kille under mig (jag visste inte det).
Och då helt plötsligt ställde han sig upp och jag simmade ju ovanför han så jag låg på hans rygg!! !!!!!!alla kollde på oss och undrade vad vi gjorde det var jätte pinsamt!!!!!!
#101 pinsamt, men varför gjorde dom så? :O
Jag är jätteduktiga på att säga saker om nån som är i närheten eller nåt sånt.
Vår lärare hade satt upp ett snöre i ingången till klassrummet, så att man skulle märka att man kom in och skulle då bli tyst. På rasten så skulle min kmpis hämta nåt, och då sa jag till en annan kompis: "om man höjer den lite till så kommer inte Bob och Oscar in" (Bob och Oscar har häng), och då kollar mina kompisar bakom mig och jag vänder mig om och där står såklart Bob! Jag typ "hej" och försökte låtsas som ingenting xD
En annan gång skämtade jag med mina kompisar och sa: "Tycker ni att jag borde odla mustach?" och när jag vänder mig om så står kemiläraren där och vill prata med mig! Och lite längre bort står mina kompisar och skrattar xD Pinsamt!
nu kom jag på en sak till!!
jag och min kompis var i malmö och handlade, så när vi var färdiga så tänkte vi att vi skulle gå in i en burberry affär, bara för skojs sjull.. det var svindyrt därinne.. och hon i kassan följde efter oss när vi kollade. så frågade hon om vi behövde hjälp, och så sa min kompis, nej vi tittar bara. men hon fortsatte att gå efter oss. så stod vi och kollade på nån väska, och då hörde jag fotsteg, så jag förmodade att hon gick tillbaka till kassan.. så sa jag ganska högt, uh, fyfan hon var ju som en fästing i röven.. jag menade att hon följde efter oss precis som om vi skulle stjäla något.. så knuffade min kompis mig lite i sidan och hostade till.. då såg jag att hon stod kvar!!!! och fotstegen som jag hörde var en annan kund som kom in genom dörren.. snacka om obekväm situation!!!
Dethära hände inatt.
Min pappas kompis hade fest. Jag brukar leka med hans barn Caroline. Då satt alla och åt ute. Då satt jag mitt imot Carro. Och hennes kusin satt brevid mig. (Ida heter hon) När vi satt och åt hände en jätte pimsam sak. Utan att jag märkte fes jag SKIT högt! Carros pappa sa; Vem var det? Och alla började skratta. Det var ju 20personer som satt där. Och jag vart illröd i ansiktet. När vi spelade kubb så spelade vi barna mot vuxna. Då jag börjde mig ner och skulle ta en "pinne" fes jag igen
Alla började gap skratta. Jag fick lov att skratta. För annars skulle det tro att det var jag. Fast alla barn hörde ju att det var jag. Snacka om den pinsama natten
Nästa gång ska jag försöka hålla mig. xD

#105: hahaha det påminner mig om en sak som hände på min kompis konfirmation. De skulle ha något slags upprop och alla stod i en ring. En av tjejerna stod typ och halvsov och hörde inte när hennes namn ropades upp. En kompis till henne knuffade till henne i sidan så att hon snubblade till och la av världens brakare! Alla började gapskratta och typ säga saker som: Oj, dags att på på toa kanske? m.m Det var även flera stycken som stått en bit bort och inte fattat vad som hänt som kom fram och typ frågade vad det var som lät.
Kan tillägga att den tjejen är oerhört blyg och säger aldrig någonting, usch vad jag tyckte synd om henne när min kompis berättade om händelsen.
Det var föresten henne jag köpte Albin av, men det hör ju egentligen inte hit ;)
hahaha, sitter bara å garvar xD Kommer inte på nåt pinsamt jag har gjort ;D
Kommer inte heller på något xD
- Mvh Emma
putt :)

Puttputt
Hahahahahaha hahahah
#104 hahahahah #105 hahahha #106 hahahhahahaha.
Jag älskar den här tråden!
Det håller jag helt med dig om Tina:D:D:D mahaha
putt ^^