Uppfödning
Jag funderar lite smått på att starta uppfödning, Jag är inte hundra säker, och isåfall så blir det inte förren nästa år. Jag har haft kanin i 7 år (sedan jag var 6 år. fast då hade mamma mest ansvaret) Allafall så skulle det vara lite kull med lite namn tips? till "uppfödningen" :) Ingeting är bestämt elr så, Utan det var mest en tanke jag hade, Jag heter allafall Linn Guldbrandsson om det skulle vara till någon hjälp xD Tack iförväg :)
Jag tror allafall att jag är mogen nästa är då är jag 14 & har haft kanin i 8 år. Men vem vet, Jag kanske inte har intresset kvar. Men som sakt vore kul om ni ville komma med lite namn förslag :D
vad för ras/raser skulle du då föda upp? kan vara lite enklare att komma på namn då..

Om du tror att du kommer att tappa intresset innan du ens har hunnit starta något bör du ta dig en funderare på om du inte ska vänta ett tag och se först.

Var i sverige bor du??
Ett litet tips?!
Jag tycker att du ska fundera på allt som har med uppfödning att göra ta reda på en massa fakta och även vad det innebär att ta på sig "rollen" som uppfödare! det är klart mer att tänka på än vad man kanske tror!
Fundera o ta reda på detta innan du funderar över ett passande uppfödarnamn! ;) ett litet tips? bara! Lycka till :)
#1 Lejonhuvad
#2 Jag tror knappast att jag tappar intresset. Men jag säger vad som KAN hända, Det kan ju hända alla :O Eller ? !
#4 Tack för tipset (:
Missupfatta mig inte, Jag har inte sakt att jah tror att jag tappar intresset :O Men vem som helst kan väll helt plösligt tappa intresset ? Jag menar alltså inte att jag tappar intresset för kaninern, Mer typ att jag inte vill ha uppföding, ?
#3 Jag bor på landet i jämtland