OT- Redigera?
Hejhej!
Är ledig idag, så nu sitter jag här framför dumburken och tråkar. Skulle vara kul att ha några bilder att leka med i photoshop, är ju nybörjare så inte alltför avancerat. Och är det någon annan som har photoshop och ni känner hur det kliar i fingrarna så kan ju ni också ta en bild och redigera! Så skicka in en bild på din kanin som du vill ha redigerad så har jag något att göra, haha. Och glöm inte bort att skriva vad du vill att jag ska fixa också!

Nån?

Ingen?

#4 Det är ganska svårt när den är så liten, men jag kan göra ett försök ;)

Ska iväg nu, men när jag kommer hem om en timma så ska jag fixa bilderna! ;)

okeej
ojdå , märkte inte det .. men jag kan nog ge en ny bild om du vill =)
putt

#9 Ja, gärna. Då blir det mycket finare!
#6 Här kommer din bild, vart inte så jättebra, menmen. Jag tog bort det du sa och fixade lite med ljuset och skärpan. Du kanske inte tänkte på det, men på kaninen var det som en rand runt magen, jag testade att ta bort det. Så du får två bilder, en utan randen och en med. Hoppas du fattar vad jag menar och att du vart nöjd! Här kommer första bilden med randen!

Snyggt ;) jo jag såg det men ändå :P

Grymt ;) fattar inte hur ni gör det :P och tack så mkt 

#14 Kul att du vart nöjd :P Det är ganska enkelt när man väl kommer på hur man gör! Nu är ju inte jag precis proffs, men det är kul ändå! :D
Nån mer? :)

Nån mer? :)

Vet du hur man tar bort "blänket" från typ glasögon? :)
varför står det berusad.org på din bild PisA_LiisA? ^^
Emma
hehe , För vi har två datorer , och jag är inne på den som jag inte har några stampe foton på , = alla foton på stampe finns på den andra datorn , så då gick jag in på berusad.org ( jag är medlem där ) och gick in i mitt fotoalbum och sparade fotot till denna dator , men alla foton som man lägger in i sitt fotoalbum där får altomatiskt texten "berusad.org" ;) hoppas du förstod min långa förklaring ;D Orkade inte flytta foton från den andra datorn med min minnes sticka så :P
Så jag tog den enkla Vägen xD
ja nu fattar jag :p
Emma

Kanske fixa skärpan lr något också?

#20 Tyvärr vet jag inte riktigt hur man gör så något rör på sig, men det kanske finns någon annan som kan hjälpa dig? :)

#17 tack

putt

p u t t

#35 Taack :D

#37 Oj, sånt är jag väldigt dålig på, men kanske någon annan som kan? :)