Problem med vattenflaska
Min kanin verkar inte få ut något vatten ur sin flaska. Han kämpar och kämpar men blir bara arg och rycker i den. Vi har testat att se om det verkligen kommer ut något men det är knappt något alls? Vi kan inte ha vattnet i skål heller för den välter han bara. Finns det andra alternativ?

Det kan bli något slags baksug i flaskan om man har för mycket vatten i den. Testa att inte fylla den fullt upp. Om det är så att den är trasig kan du ju köpa en ny :)
Det finns ju vattenskålar som man kan fästa i burgallret :)

#2 Joo, såg dem på Libra Artic. Är de bra då? Når han upp? Kommer han fatta att där finns vatten? :P

Diska flasken och korken noga. Och´skruva inte igen korken allt som går :)

Du skrev att det knappt kommer något ur flaskan. Det har hänt mina marsvin ett par gånger och jag har inte funderat så mycket över det utan köpt en ny flaska helt enkelt.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Ja, precis.. ;) Håller med dej nr 5.
Hur går det med vattnet??
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Haha, han fattar inte när man hänger en vattenskål i burgallret. Vi ska köpa en ny, större vattenflaska så fort som möjligt..
#2 - Min kanin har en skål som man fäster i gallret. Vi satte in en vattenflaska en gång, han fattade inte vad han skulle göra. #3 - Boy, kaninen, brukar stå med framtassarna på skålet och dricka, men det går jätte bra :)
Mvh Erica & Boy

Okej, :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Föresten! Ett minus med "gallerskål" är att det kommer i spån i den. Han tar ju framtassarna på skålen och då åker de i spån.
/E
Så gjorde Ping Pong och Lollipop förut, men såfort jag rengjort den funkade den toppen igen :).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
du får skruva loss pipen lite, det hjälper! Vattnet rinner inte ut för det.

det bästa vore att köpa en ny vattenfaska:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Haha, köp bara en ny ;)

Asså, tråden är snart ett år gammal ^^
haha x)