Söker Hanar.
Jag söker två hanar till två av mina honor Silvergläntans Silver Fang och silvergläntans Designed to make a new style.
Silver:
Född: November 2007 (Så ej aktuellt inu, först till hösten)
Uppfödare: Egen.
Klassning; För ung inu, Debuterar i SMKH 30/3
Hanen hon söker;
* Ganska högrest
* Hopptävlad och klassad ganska bra.
* Ha snygga hopp
* Vara lugn men ändå med fart i.
ALLA förslag är mycket välkomna.
Tilla: _*ev. hittat hane*
_Född: April 2007
Uppfödare: Egen
Klassning:
Lätt i allt. Ej tävlad mkt, endast ngn gång men har chans på pinne på nästa tävling (gick på 1+1 debuten)
Hanen hon söker;
* Högrest
* Ha "stora" och fina hopp
* Gärna lite högre klassad (Inget krav)
* En del fart ska också finnas.
Även här är ALLA förslag välkomna.
Skriv ifall du har någon hane eller vet någon som du tror skulle passa. Vi finns i Skåne men åker till Småland och övriga ställen på tävlingar.

Jag har ju som du vet 2 hanar du gärna får låna. :)
du kan ser bilder på dem på:

#1, Jepp. Det är df jag skrivt Ev, på Tills. Tack så mkt!

Jag har Buddha och Batman som du får låna

#3, Tackar så mkt, kanke du kan läga upp bilder på dem samt klassning, vill gärna ha allt samlat i en tråd ;)
Min pojke ställer gärna upp, vet inte vad dina är för ras? Du får gärna PM:a så berättar jag mer :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#5, Låter trevligt, Tack så mkt =)

Jag har inget att göra så jag måste bara lägga in lite XD
Arlövsbakens Linus
Klassad MSV i krok och Lätt i rak.
Han har startat 4 gånger i krok och har tagit pinne på 3 av dem (den andra kom han precis utanför.. och det va debuten i MSV).
Lätten har han ändast startat 1 gång i, och där kom han precis utanför plasering (det va första gången i ridhus mm.)
Han hoppar med jätte bra fart!!
Hel mysig kille som lämmar jätte fina ungar :)

Limholens Batman:
Klassad Msv Krok 1 pinne och Lätt i rak med 1 pinne. Han är dock inte alls startad mycket i Skh. I Skaf är han klassad Rak Msv och Krok Msv 1 pinne.
Batman är dvärghare och väldigt mysig men han har fart i benen.

Skanör Buddhas Delight:
Buddha är aldrig tävlad eftersom han har varit för ung och jag har inte hunnit åka iväg nu den senaste tiden. Han kommer troligtvis debutera i Skaf den 30/3. Både hans mamma, mormor, morbror kan hoppa men alla är inte startade.
Buddha är utställd på 92,5p och ska reggas den 9/3 (på högre hoppas jag)
Curre (a)
Han e ju super snabb :P
Och han e ju högrest, syns bara inte för pälsen ;)
hehe

#9, Hehe, ÄLSKA Curre. Man kan inte tycka illa om honom. Om bara Smulan funnits ;'(
Även om han älskar dig tror jag det hade gått me någon annan kanin också XD Haha.

hejsan! Jag har en hane, det är Midgårdsolens Balder, gul/svart japan tecknad hane. Han är:
- Rärr högrest för sin ras
- MSV i bägge klasserna med en pinne i krok
- Han har väldigt snygga hopp då han flyger om han vill, (han har långa ben)
- Han är lugn, men har en del fart på banan, ibland kan han söla väldigt mkt, men oftast (nu för tiden), så tänder han till. Han börjar verkligen tycka att det är kul att hoppa, vilket jag inte har märkt innan, för innan var så sölig och lixom bara "hoppade" över hionderna utan att veta varför. Du får gjärna låna han, (det kostar inget som det står på vår hemsida)
- Han är besläktad med Ch Lucky One, hans mamma är Trixie.

Sen har jag Casper också :) (Grenens Curse of Darkness) Han är en svart vädurkorsning, men inte så stor. Han har bara hoppa några få tävlingar och gått på ca1-3 fel. Han är inte så gammal, men jag kan ju ändå infomera:) Dock är han besläktad med Kasper, och andra stora "hopplinjer".

Jag har en kille här hemma JJ jump for action
Du kan kolla på min hemsida www.freewebs.com/wonderskaniner
:D

putt upp :)
Flyttade till kullplanering :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Här är många som har kommit med sina snygga killar..

#16, Jadu. det finns en hel del att välja mellan men antagligen ahr Tilla hittat hane, letar forstfarande til Sillen.

Vem ska tilla para sig med!? :)

Hej du kan låna karramell eler flipp?:)^^

#18, Det är inte riktigt bestämt men mest lutar det mot Cassandra Bergqvist's Alrövsbackens Linus.

#20 ja, vi kan ju fixa parningen på tävlingen den 8 mars :)
Det blir nog fina ungar :D

#21, Vi får se ;) Kanske får vi vänta till den 30:e om de blir tävlnig för oss dåe ;)
Kan ju alltid skriva lite om Bounty här.. Han är ju inte dvärgvädur, vet inte om du är intresserad ändå?
Han är blandras mellan rex (syns inte), scheck och gotlandskanin. Han är rätt lång, väldigt smidig! Uppåtöron :) Han är rätt högrest, han har tävlat Lätt klass hoppning två gånger, han var dock lite nervös på tävlingsplatsen så tiden gick ut framför sista hindret, båda gångerna :/ Hemma hoppar han lätt 50 cm..
Gosig men något sprattlig, han är pigg och glad och alltid på gott humör. Han är japantecknad. Väldigt snäll mot andra kaniner, har bott med okastrerad hane hela livet, de var som ler och långhalm :)
Tyvärr dålig kvalité på bilden :/
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#22 japp, det kvittar för mig :)

nej med :)

#25, Vaa?'
Tills är bestämt med Linus nu så det är abra Sillen kvar!